TAG Outdoor van start met deel voormalige Hillenaar-netwerk
21-09-2020 09:52:45 | Door: Saskia van Weert | hits: 1217 | Tags:

TAG Outdoor is op 1 september 2020 van start gegaan als Out of Home-exploitant. Het bedrijf heeft het shopping- en parking-netwerk van Hillenaar Outdoor overgenomen. Daarnaast heeft TAG Outdoor de exploitatierechten verworven voor Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport en het Digitale Petrol netwerk in België.

De ruim 500 digitale abri’s staan in België op locaties van onder andere ESSO, Texaco en MAES. TAG outdoor verzorgt in opdracht van DOAA België de verkoop voor de Nederlandse adverteerdersmarkt.

Er is een nauwe samenwerking aangegaan op het gebied van kennisdeling, databeheer- en verrijking, campagneplanning en commerciële optimalisatie met betrekking tot Programmatic Buying. TAG outdoor doet dit nu voor het snel groeiende rijkswegmasten netwerk van Hillenaar Outdoor en voor DOAA België. Hier gaat het om  ruim 500 digitale abri’s in België op locaties van ESSO, Texaco en MAES.

De oprichters van TAG Outdoor, Deveron Gommers en Wouter Wunnink waren binnen MMD Media, tot aan de overname door Exterion van het Petrol-netwerk, eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar een volledig premium digitaal netwerk.

Deveron Gommers en Wouter Wunnink: “Met de ervaringen die we bij MMD hebben opgedaan geloven we sterk in de toenemende kracht van Digitaal binnen Out of Home. Met name Programmatic Buying, het gebruik, koppelen en optimaliseren van data zal nog sterker een stempel gaan drukken binnen de campagnes. Er volgen dan ook snel nieuwe aanvullingen op onze digitale netwerken zodat we snel de volgende stappen kunnen maken.”

www.tagoutdoor.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie