Verizon Media gaat in zee met VIOOH
03-06-2020 11:06:00 | Door: David de Jong | hits: 961 | Tags:

Verizon Media is een samenwerkingsverband aangegaan met de VIOOH-marktplaats en biedt daarmee digitale out-of-home locaties, waaronder de digitale middelen van JCDecaux. Daarmee kan Verizon Media voor haar klanten publiek te bereiken via haar omnichannel DSP, door DOOH-schermen toe te voegen in meer dan 60 steden in zeven landen.

In Nederland hebben adverteerders toegang tot locaties zoals grote winkelcentra, straatmeubilair, luchthavens, woon-werkverkeerverbindingen, evenals grote schermlocaties met een hoge impact zoals Rokin, de Dam, en Muntplein in Amsterdam. De targetingmogelijkheden bestaan uit locatie, weer, dagdeel, demografie en interesse, mogelijk gemaakt door de gegevens van de Verizon Ad Platforms.

De DOOH-inventaris wordt toegevoegd aan de opties via Verizon Media's uniforme DSP, zodat marketeers digitale campagnes kunnen aanschaffen voor video, mobiel, display, native, aangesloten TV, audio en DOOH-inventaris .

Jesper Laumand, Managing Director bij Verizon Media, Scandinavië & Nederland: "Met de toevoeging van JCDecaux aan de algehele mix van digitale out-of-home partners biedt de Verizon Media DSP adverteerders nu een uitgebreid assortiment digitale out-of-home schermen in heel Nederland. Onze klanten willen de mogelijkheid hebben om via meerdere kanalen, formaten en schermen te kunnen kopen met een eenvoudige aankoop- en meetstructuur waarmee ze echt op een Onmichannel-strategie kunnen uitvoeren.”

De DOOH-inventaris zal naast Nederand ook beschikbaar zijn in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Finland, België, Duitsland en Italië. Later dit jaar komen daar nog meer landen bij.

www.verizonmedia.com
www.viooh.com

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie