Volledig digitaal Ocean netwerk live in Westfield Mall of the Netherlands
25-03-2021 16:12:00 | Door: Pie Kamau | hits: 953 | Tags:

Met veel trots kan Ocean melden dat het volledige netwerk digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands operationeel is. Westfield Mall of the Netherlands heeft haar deuren geopend en daarmee zijn ook officieel de 49 digitale schermen live.

Afgelopen week opende Westfield Mall of the Netherlands de volledig nieuwe experience, een allesomvattende, unieke, innovatieve winkel-, eet-, vrijetijds- en entertainment bestemming in het hart van de Randstad, Leidschendam. Van brunch tot winkelen, van een film tot uitgebreid dineren, bij deze mall staat de beleving centraal. Dit nieuwe en volledig overdekte shopping- en experience mall van 117.000 vierkante meter 'met een viersterren serviceniveau' heeft behalve 280 winkels ook een mega-bioscoop, bowling, de Gamestate arcade hal en Instagram museum Youseu.

In en rondom Westfield Mall of the Netherlands is een volledig netwerk aan digitale schermen van Ocean te vinden. Op de route naar de parkeerplaats buiten staat een 18 vierkante meter digitale eyecatcher ‘The Entrance’.

Verspreid door de gehele mall vindt men 22 digitale totems (17 binnen en 5 buiten). Aan beide zijde van de totems bevinden zich een digitale full-motion scherm van 2 vierkante meter. Multiple touchpoints met consumenten gegarandeerd met de inzet van dit netwerk.

De meest iconische propositie is de ‘Carousel’, de enige in zijn soort in Nederland. Het is een imposante 17m vierkante meter dubbelzijdig scherm dat hangt aan het plafond en langzaam ronddraait. Dit roterende full-motion scherm hangt midden in het centrale plein en draagt bij aan de unieke beleving van de consumenten.

Daarnaast zijn er in de mall ook nog twee unieke groot formaat digitale blikvangers: de ‘Large Format Landscape’ van 20 vierkante meter en de ‘Large Format Portrait’ van 28 vierkante meter die beide perfect in te zetten zijn voor innovatieve campagnes.

Xavier Tilman, Managing Director, Ocean Outdoor: "Niemand hoeft zich meer af te vragen hoe retail er in de toekomst uit komt te zien. Dat kan men namelijk ervaren nu Westfield Mall of the Netherlands geopend is. Kosten noch moeite zijn gespaard om winkelen om te zetten tot een ware beleving. Ocean Outdoor is trots partner van Westfield Mall of the Netherlands en zal in de mall 49 iconische digitale schermen gaan exploiteren. Wij bieden adverteerders een geweldig en ongekend netwerk voor het bereiken van zeer interessante doelgroepen. Daarnaast zal Westfield centraal komen te staan bij de digitale innovatie strategie van Ocean Outdoor. Veel nieuwe (mogelijk interactieve) mediaconcepten zullen worden gelanceerd vanuit Westfield Mall of the Netherlands. Wij kijken uit naar een mooi vervolg van de fijne samenwerking met Unibail Rodamco Westfield met als doel om samen Westfield Mall of the Netherlands tot een groot succes te maken!" 

www.oceanoutdoor.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie