Adcombi genomineerd voor Emerce European Start-up 2018
12-09-2018 07:35:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2601 | Tags:

Adcombi behoort tot de tien genomineerden voor de Emerce European Start-up 2018. Het bedrijf is een van de twee Nederlandse startups op de lijst, de andere is Hotelchamp. Op Emerce eDay op 11 oktober wordt de winnaar bekendgemaakt.

Gerrit Reinders, CEO van Adcombi: "Dit is een mooi moment van erkenning voor marketingautomatisering door retailers. Waar grote reuzen als als Amazon, AliBaba en Google steeds sterker het e-commerce-ecosysteem domineren, zijn retailers op zoek naar middelen om de web-to-storepropositie te versterken en te domineren. De technologie van Adcombi helpt deze partijen deze weg efficiënt en schaalbaar te bewandelen."

De genomineerden

Acast (2013, Zweden, Podcasting platform)
Adcombi (2016, Nederland, Location based advertising)
Blinkist (2012, Duitsland, Non-fictie boeken in 15 minuten)
Glovo (2015, Spanje, Same day delivery-platform)
Hotelchamp (2015, Nederland, Direct booking-platform voor hotels)
June Energy (2015, België, Energie Prijsvergelijker)
ŌURA (2013, Finland, Health/Wellness wearable)
Revolut (2015, Verenigd Koninkrijk, Online bank)
Trigo Vision (2017, Israël, Retail Automation-platform)
Wasteless (2016, Israël, Internet of Groceries)

Vorig jaar werd mobile healthcare startup Babylon Health uitgeroepen tot winnaar, dat de sector grondig wil veranderen. Om te beginnen door de kosten drastisch te verlagen. De destijds vier jaar oude startup had 85 miljoen dollar aan funding op zak en al zo’n één miljoen gebruikers. 

www.emerceeday.nl
www.adcombi.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie