De Speld brengt programmatic advertising onder bij Massarius
13-08-2018 11:24:55 | Door: Katja Brokke | hits: 1159 | Tags:

Het satirische onlineplatform De Speld heeft een nieuwe partner gevonden om programmatic advertising bij onder te brengen: Massarius. Voor branded content en premium advertising kunnen adverteerders en mediabureaus nog steeds terecht bij het in-house bureau De Speld & Partners. Het satirische medium profiteert van het uitgebreide netwerk dat Massarius in zes jaar op bouwde met titels als Beslist.nl, Jean Mineur en NH Nieuws. Het Massarius-netwerk bevat momenteel meer dan 50 uitgevers en heeft meer dan 450 miljoen impressies per maand beschikbaar.

Melle van den Berg, oprichter en financieel directeur van De Speld: “Banners, dat gaat nog eens heel groot worden.”

www.speld.nl
www.massarius.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie