Inkoopplatform Buy-media.nl met aanbod Massarius
10-01-2019 14:06:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1856 | Tags:

Het inkoopreclameplatform Buy-media.nl heeft Massarius aangetrokken als nieuwe partner. Het platform van Buy-media.nl bundelt de inkoopmogelijkheden voor onder andere Sanoma, TMG, De Persgroep, RTL, FD Mediagroep, Ster, BrandDeli en NDC mediagroep. Massarius is een reclameverkoophuis die met het programmatic-first principe werkt en die de online reclameruimte voor uitgevers exclusief beheert. Massarius werkt onder andere voor Ajax Showtime. Beslist.nl, De Speld en Nederland.FM.

Afgelopen jaar hebben ruim 50 bureaus gebruikt gemaakt van Buy-media waar 300 gebruikers zich hebben geregistreerd. Buy-media.nl, dat sinds maart 2018 bestaat heeft volgens eigen zeggen inmiddels dagelijks campagnes en briefings die via haar platform worden aangemaakt. Buy-media.nl heeft de intentie door te groeien tot het toonaangevende online inkooplatform van zowel directe als programmatic inkoop te worden bij de Nederlandse uitgevers.

Bert Jan ten Kate, founder en algemeen directeur van Massarius: "Nederlandse adverteerders en bureaus creëren steeds meer efficiënte inkoopintegraties met betrouwbare exploitanten. Wij zien Buy-media.nl als de manier voor adverteerders en middelgrote bureaus om in te kopen op kwalitatief Nederlands bereik."
 
Lees ook: BrandDeli, FD Mediagroep, NDC Mediagroep, Persgroep, Talpa Network, TMG, RTL en Ster lanceren Buy-media.nl
 
www.massarius.com
www.buy-media.nl 


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie