SpotX opent kantoor in België 
09-01-2018 13:25:00 | Door: Katja Brokke | hits: 1370 | Tags:

SpotX breidt uit en opent een kantoor in België, om ook daar de lokale adverteerders- en uitgeversmarkt te bedienen met zijn technologieplatform voor programmatic advertising. De vestiging in Brussel is het achtste kantoor binnen Europa.

Dankzij een permanente aanwezigheid in België kan het SpotX-team nauwer samenwerken met klanten en lokale partners. Net als alle andere Europese kantoren zal SpotX België de programmatic verkoop van video-inventory aan adverteerders en media owners faciliteren. 

SpotX heeft voor het Belgische kantoor Merouane Saadi aangenomen als Director Platform Services. Afkomstig van mediabureaus en sales houses als IPG Mediabrands en IP België, heeft Saadi jarenlang gewerkt met zowel adverteerders als media owners.

Naast de Europese uitbreiding heeft SpotX ook het team in Amsterdam uitgebreid naar 25 FTE.

Elwin Gastelaars, Managing Director Benelux & Nordics bij SpotX: “In 2017 heeft SpotX Benelux een omzetgroei van 62 procent gerealiseerd. In zo’n sterk concurrerende markt is dit een succes om te vieren. Daarnaast zien we in alle Europese landen, dus ook in België, een versnelling in de adoptie van programmatic trading en een groei in bestedingen. Premium publishers en media owners zijn niet alleen op zoek naar de beste technologie, maar hebben ook een sterke behoefte aan een lokale partner die met ze meedenkt en bovendien hands-on support levert om reclameopbrengsten te optimaliseren.”

Gastelaars is dit jaar begonnen als columnist van het Nederlands MediaNetwerk. Zijn eerste bijdrage wordt binnenkort verwacht.

www.spotx.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie