Traffic4u wint twee IAB Programmatic Awards
15-06-2018 10:17:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2636 | Tags:

Door IAB Nederland, de branchevereniging voor digitale advertising en marketing innovatie, zijn voor de tweede maal de Programmatic Awards uitgereikt. Annemarie Brouwer van Traffic4u mocht de Talent Award voor Campaign Manager in ontvangst nemen.

Traffic4u mocht een tweede IAB Programmatic Award ophalen voor beste Data-driven Creative voor hun klant Wehkamp met de Dynamic Video Christmas Campaign.

IPG Mediabrands had maar liefst vijf nominaties.

Drie nominaties voor de Talent Awards:

- Annemarie Brouwer, Campaign Manager Traffic4u
- Less Goes, Super Digital
- Melanie Exmann, Super Digital

Twee nominaties voor de Campaign Awards:

- Branding/awareness Campaign: Traffic4u – Rabobank, Straks heb je het nodig
- Data-driven Creative: Traffic4u – Wehkamp, Dynamic Video Christmas Campaign

Lees ook: [Interview] Annemarie Brouwer (Traffic4u) over de IAB Talent Award

www.ipgmediabrands.com   
www.traffic4u.nl  
www.iab.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie