Unilever dreigt met advertentiestop Facebook en Google
12-02-2018 13:35:22 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 862 | Tags:

Unilever waarschuwt Facebook en Google. Unilever dreigt niet meer te adverteren op Facebook en Google als deze websites aanzetten tot haat, kinderen onvoldoende beschermen of anderszins verdeeldheid aanwakkeren. Dat zegt Chief Marketing Officer van Unilever Keith Weed in een toespraak op een conferentie waar veel adverteerders, uitgevers en techbedrijven aanwezig zijn.

Het Brits-Nederlandse bedrijf is met zijn voedingsmiddelen en producten voor persoonlijke verzorging de op een na grootste adverteerder ter wereld. De onderneming, eigenaar van merken als Unox en Dove, spendeert jaarlijks bijna acht miljard euro aan marketing. Een kwart van het advertentiebudget gaat naar reclame op internet.

Lees verder op fd.nl.

www.unilever.nl
www.facebook.com
www.google.com
www.fd.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie