Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1431773

BureauZUID en DEAR lanceren campagne voor Bruynzeel Keukens
15-12-2017 | 14:06:00
Bruynzeel Keukens introduceert de campagne ‘Een keuken die alléén bij jou past’. Het merk wil aangeven dat ieder mens een andere keuken verdient
Katja Schuurman start met nieuw seizoen Memories
15-12-2017 | 13:33:52
Vanaf maandag 12 februari start het nieuwe seizoen van het KRO-NCRV programma Memories met presentatrice Katja Schuurman. In de zesdelige serie gaat Katja op zoek naar oude liefdes
Snapchat introduceert het Lens Studio Partner-programma
15-12-2017 | 13:17:00
MediaMonks is een van de eerste creatieve partners die AR-lenzen gaat ontwikkelen voor adverteerders
Kumpany versterkt zich met Larissa Clemens
15-12-2017 | 12:15:06
Clemens maakte de overstap van Talpa Radio naar Kumpany. Met haar achtergrond in sport, events, media en entertainment bij Talpa Radio en Amsterdam ArenA maakt zij het managementteam van Kumpany compleet
4DX bioscoopcommercials in première in Pathé de Munt en de Kuip
15-12-2017 | 11:25:00
De eerste 4DX bioscoopzalen in Pathé De Munt in Amsterdam en Pathé de Kuip in Rotterdam zijn officieel geopend voor publiek
KLM tot en met 2020 titelsponsor KLM Open
15-12-2017 | 10:28:00
KLM is ook in 2019 en 2020 titelsponsor van het KLM Open. Daarmee prolongeert KLM de samenwerking met een van de oudste golftoernooien van de European Tour met twee jaar
Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines
15-12-2017 | 10:08:00
De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines ging donderdagavond tijdens de Mercurs-uitreiking naar Luc van Os, CEO van Hearst Netherlands. Libelle is uitgeroepen tot Magazinemerk van het Jaar
Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines
15-12-2017 | 08:19:00
Wij spreken Luc van Os over Hearst, de overname van G+J Media en de toekomst van tijdschriften
KRO-NCRV zendt fan-made YouTubefilm Scars uit op NPO3.nl
14-12-2017 | 15:54:30
De film Scars is gemaakt door de twee filmmakers Nick Janssen en Wout Kanters, die met hun vrienden films maken voor hun Youtubekanaal Woody Wonder
[Onderzoek] Maandag meest en zaterdag minst lucratief voor e-commerce
14-12-2017 | 14:48:00
In december shoppen mensen wereldwijd vooral op maandagen online, op zaterdag juist amper. In Nederland daarentegen worden webshops deze maand juist het vaakst in het weekend bezocht
[Interview] Erik Roddenhof: We hebben aan succes geproefd en dat smaakt naar meer
14-12-2017 | 14:13:29
Per 1 januari 2017 werd Erik Roddenhof CEO van de Persgroep Nederland. Hij begeeft zich in een dynamische mediatak die zichzelf in een moordend tempo aan het herontdekken is. “Dé krantenlezer bestaat al lang niet meer. Onze lezers volgen ons via apps, websites, social media en de papieren krant”
Voice-activated marketing dé trend voor 2018
14-12-2017 | 13:40:00
Door alle ontwikkelingen op het gebied van communicatie, media-targetingtechnologieën en ROI measurement wordt 2018 weer een druk jaar voor marketeers
Dave Minneboo neemt afscheid van Talpa Radio
14-12-2017 | 13:20:00
Minneboo begon zijn carrière bij Radio 538 in 2000 als assistent Music Director en groeide in 18 jaar uit tot radiodirecteur en maakte in die rol onderdeel uit van de directie
[Interview] Guy Grimmelt en Eric Kip: OOH is het enige traditionele medium dat groei laat zien
14-12-2017 | 13:02:00
Van aanplakbiljet tot volledig interactief, digitaal en programmatic. Buitenreclame heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt en nog steeds blijven de nieuwe mogelijkheden komen. We spreken over OOH met Guy Grimmelt en Eric Kip, respectievelijk Marketing & Business Development Director en algemeen directeur van Exterion Media
Eerste competitiefilms Movies that Matter Festival 2018 bekend
14-12-2017 | 12:13:29
Het jaarlijkse film- en debatfestival vindt in 2018 plaats van vrijdag 23 tot en met zaterdag 31 maart in Filmhuis Den Haag en Theater aan het Spui in Den Haag
Ivilina Boneva marketingmanager ASUS Benelux
14-12-2017 | 12:05:00
Boneva heeft meerdere internationale functies bekleed binnen de technologische sector, meest recentelijk als Marketing Communications Manager Philips – Europe bij MMD Monitors & Displays
Veel nieuwe programma's voor NPO
14-12-2017 | 11:50:00
In totaal gaat het om ruim dertig nieuwe programma’s bij de NPO in de eerste drie maanden van het jaar
KLM introduceert spraakgestuurde assistent op Google Home
14-12-2017 | 10:53:07
BB, KLM’s servicebot, geeft reizigers op Google Home persoonlijk advies over wat ze moeten meenemen op basis van hun KLM-bestemming, de duur van hun reis en het weer ter plaatse
Linden & Barbosa aan de slag voor Beemster kaas
14-12-2017 | 10:35:00
Beemster kaas wil haar verhaal beter bij de consument ten gehore brengen en heeft Linden & Barbosa gevraagd een communicatie- en pr-strategie te ontwikkelen
[BoxOffice] Coco behoudt koppositie
14-12-2017 | 09:45:26
De laatste Pixar-hit Coco blijft zijn nummer 1 positie behouden gevolgd door Murder On The Orient Express die gestaag al 5 weken in de top 3 blijft staan
[Onderzoek] Meerderheid positief over AVG
14-12-2017 | 09:45:00
Onderzoeksbureau Team Vier deed in opdracht van Microsoft Nederland onderzoek naar de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming onder meer dan 600 Nederlandse directeuren en IT-managers
Positief advies COR TMG inzake verkoop belang Talpa Radio
14-12-2017 | 09:15:09
De centrale ondernemingsraad (COR) van TMG heeft een positief advies verstrekt inzake de verkoop van het belang van TMG in Talpa Radio
Fma begeleidt mediapitch L’Oréal
14-12-2017 | 09:03:56
L’Oréal lanceert een pitch voor zijn media-activiteiten in de Benelux. Het huidige mediabureau in beide markten is Zenith
Bolsius, Hero en Baarsma kiezen voor nu:amsterdam
14-12-2017 | 08:56:00
Voor Baarsma Wines ontwikkelde nu:amsterdam nieuwe concepten, zoals een brand story en identiteit voor Southern Creek
[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
14-12-2017 | 08:31:00
89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis
ING Only Football ontvangt YouTube Silver Creator Award van Google
13-12-2017 | 13:21:02
Het kanaal is medio 2016 door ING gestart om jongeren spelenderwijs in contact te brengen met voetbal. ING zal Only Football in 2018 als merk verder uitbouwen
Het Financieele Dagblad start project SMART Journalism
13-12-2017 | 12:40:37
Met het project wil het FD gebruikmaken van technologie als artificial intelligence en machine learning om voor abonnees slimme gepersonaliseerde nieuwsoverzichten te ontwikkelen
FremantleMedia Netherlands integreert Tiny Riot, Arthur Clement weg
13-12-2017 | 11:34:35
Voor de klanten en medewerkers van Tiny Riot verandert er weinig, met dien verstande dat FremantleMedia Netherlands gaat werken vanuit één creatieve afdeling
Amsterdamse huis-aan-huisbladen verenigd in Mediagroep Amsterdam
13-12-2017 | 11:16:00
Het gaat om Bijlmer&Meer, de Brug, ZUID!, Westerpost, Noord-Amsterdams Nieuwsblad en Kompas met een gezamenlijke oplage van 287.800 exemplaren
[Startups] Airbridge Equity Partners investeert in Join
13-12-2017 | 11:15:00
Met de kapitaalinjectie wil het influencermarketingplatform de Europese markt veroveren en de artificial intelligence die aan het platform ten grondslag ligt verder doorontwikkelen
MassiveMusic en St. Solaire verzorgen filmmuziek Amnesty International
13-12-2017 | 10:54:00
In de productie viert Amnesty de vooruitgang die er in 70 jaar dankzij hun werk is geboekt. Een bewerkte versie van Simple Minds-klassieker See the Lights speelt een grote rol in de film
[MediaBelofte 2018] Sophie Benink winnaar MediaBelofte 2018
12-12-2017 | 20:30:00
Sophie Benink is Communication Consultant bij Zenith. Zij werd tijdens het DeMedia100 Diner uitgeroepen tot MediaBelofte 2018
[Column] Femke Leemeijer: Oude en nieuwe media
12-12-2017 | 17:35:00
Ik stel voor om geen geforceerde initiatieven meer te lanceren die vanuit de oude media door de strot van de nieuwe generatie dienen te worden geduwd. Laat ze lekker met rust
Kinderen maken commercial bij BeyenMeyer
12-12-2017 | 16:52:56
Op de dag dat de leraren van het basisonderwijs voor de tweede keer het werk neerlegden, hebben 14 basisscholieren uit Amsterdam en omgeving een tv-commercial gemaakt om hen te steunen
[Column] Julie van Mol: Tien jaar terug
12-12-2017 | 16:26:19
Als je mijn columns hebt gelezen, realiseer je je welke wurggreep er gaande is in de boekenwereld. Een literatuurwetenschapper zei laatst tegen mij: "Maak je niet zo druk om die ouderwetse boekhandels. Online verkoop is de toekomst." Toen kermde mijn hart
[Column] Martin Leeflang: Gouden Loeki - waarom negatief eigenlijk positief is
12-12-2017 | 15:28:00
De komende tijd maak ik een columnreeks over wie volgens mij de Gouden Loeki 2017 moet winnen. Elke drie, vier weken bespreek ik een nieuw aspect van de effectiviteit en waardering van commercials én ik maak mijn persoonlijke top 10 van genomineerden
Hammerfest lanceert sexting-campagne voor Qpido en Gemeente Amsterdam
12-12-2017 | 14:07:00
De campagne roept ouders om hun kinderen te beschermen tegen de risico’s van socialmedia-apps door samen het gesprek aan te gaan
Het PR Bureau opent co-working space
12-12-2017 | 13:43:49
In Studio Polak is ruimte voor in totaal acht creatieve eenpitters of duo’s. Het bureau wil haar creatieve schil op deze manier uitbreiden en dichterbij huis te halen
Kinepolis opent eerste 4DX-zalen in België
12-12-2017 | 13:28:00
De eerste film die bezoekers kunnen ervaren in 4DX is Star Wars: The Last Jedi, de jongste telg uit de Star Wars-saga
Initiative wereldwijd mediabureau Lego Group
12-12-2017 | 12:50:43
Initiative heeft na een intensief pitchproces het wereldwijde media-account van Lego Group gewonnen
Booking.com test AI-chatbot Booking Assistant wereldwijd
12-12-2017 | 12:40:59
Booking Assistant is de nieuwste ontwikkeling in het contactplatform van Booking.com en combineert artificial intelligence met de klantenservice van Booking.com
SpotX lanceert log-level-data-programma
12-12-2017 | 12:28:14
Het programma maakt onbewerkte data van individuele biedingen inzichtelijk waardoor het mogelijk is om patronen in programmatic transacties te ontdekken
[Column] Ruud de Langen: Door het glazen reclameplafond
12-12-2017 | 11:27:00
Ruud de Langen sprak tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december 2017 in Olofs. Dit is zijn voordracht
[Onderzoek] Smartphone belangrijkste recruitmenttrend
12-12-2017 | 10:57:00
Recruitment via social media is ook populairder dan ooit. 94 procent van de bedrijven maakt hier gebruik van in het recruitmentproces
Pocket Media opent kantoor in Tel Aviv
12-12-2017 | 10:39:52
Naast de reeds bestaande kantoren in Amsterdam, New York en Singapore, zal Pocket Media met dit kantoor de activiteiten op het gebied van programmatic video uitbreiden
Improve Digital aan de slag voor Guardian News & Media
12-12-2017 | 10:18:42
Door samenwerking zal Improve Digital de uitgever ondersteunen met het online monitoren van zijn online advertentie-activiteiten
Metro lanceert nieuwe metronieuws.nl
11-12-2017 | 14:42:31
Na de lancering van de app en de vernieuwde krant, heeft Metro nu ook een gloednieuwe website. De nieuwe site metronieuws.nl is in lijn gebracht met de andere kanalen van Metro
NN lanceert spaarapp SAM
11-12-2017 | 13:14:28
Met spaarapp SAM start Nationale-Nederlanden een nieuwe manier van sparen, waarin je op basis van jouw levensstijl bepaalt op welke momenten en met welke bedragen je automatisch wilt sparen
Adverteerders besteden miljoenen aan Black Friday
11-12-2017 | 12:56:00
Adverteerders haken massaal in op het uit de VS overgewaaide koopjesfestijn Black Friday. Adfact registreerde circa tien miljoen euro aan non-digital reclamebestedingen die direct aan Black Friday waren gerelateerd
Colours, Mangrove en Redhotminute samen in We are you.
11-12-2017 | 12:38:26
Drie digital agencies hebben hun krachten sinds 7 december gebundeld: Colours, Mangrove en Redhotminute. De labels zijn onderdeel van de groep We are you. en blijven naast elkaar bestaan
Boukje Taphoorn vanaf maart 2018 CMO bij Bol.com
11-12-2017 | 12:21:27
Bol.com verwelkomt Boukje Taphoorn als directeur Marketing (CMO). Met haar start op 1 maart 2018 is de bol.com-directie weer compleet
Leonie Durlinger start als joint marketingmanager bij BENK
11-12-2017 | 12:02:56
BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing, heeft Leonie Durlinger aangetrokken als versterking. Durlinger gaat aan de slag met diverse bestaande en nieuwe accounts binnen BENK
BOOMERANG ontwikkelt campagne UNICEF
11-12-2017 | 11:44:00
Boomerang heeft voor UNICEF de wintercampagne #MEERDANEENDEKEN ontwikkeld. In een tv-commercial roept de hulporganisatie Nederlanders op om een donatie te doen
Fleurop sponsor kerstshow SBS6
11-12-2017 | 11:23:56
Fleurop is als sponsor betrokken bij Zo viert Nederland Kerst, vanaf 18 december te zien op SBS6. Kim-Lian van der Meij, Irene Moors en Kees Tol gaan voor dit programma heel Nederland door
Machina nieuwe titel MacFan
11-12-2017 | 11:08:00
Na ruim twintig jaar verandert het computerblad MacFan van naam. Machina wordt de nieuwe titel. Het blad dat ooit ontstond als een informatiebron voor Macintosh-gebruikers
NL2025 en Get it done bundelen krachten in NL Get it done
11-12-2017 | 10:38:45
Onder de naam NL Get it done werken NL2025 en Get it done vanaf nu samen. Jong talent gaat zich binnen NL Get it done inzetten om bestaande, vooral regionale initiatieven in Nederland te doen groeien
Richard Verbeek Group Strategy Director van LVT Group
11-12-2017 | 09:33:00
Richard Verbeek keert na vijf jaar terug bij de LVT Group in een nieuwe rol als Group Strategy Director. Verbeek werkte van 2000 tot 2011 voor de LVT Group in verschillende managementrollen in Nederland en België
Strossle introduceert Visitor Accelerator
11-12-2017 | 09:09:00
Uitgevers worden steeds meer afhankelijk van techgiganten als Google en Facebook. Met de introductie van de Visitor Accelerator helpt Strossle uitgevers, bloggers en vloggers om hun afhankelijkheid te beperken en bezoek naar hun pagina’s te realiseren
[Kijkcijfers] Winterweer doet wonderen voor de kijkcijfers; 3,1 miljoen mijoen mensen kijken naar Acht Uur Journaal
11-12-2017 | 07:52:00
2,5 miljoen mensen zagen in de samenvatting hoe Ajax met 3-0 won van PSV
[Interview] Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk: Abovo Media is groot geworden door eigenwijs te blijven
10-12-2017 | 17:23:00
De eigenaren en directeuren van het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland hebben beiden voor het eerst een notering in DeMedia100
[Interview] Peter de Mönnink: De mediawereld is multidimensionaal confuus
09-12-2017 | 00:06:00
2017 was een meer dan bijzonder jaar voor Peter de Mönnink. Nadat Sanoma het meerderheidsbelang in SBS had verkocht aan Talpa ontstond een unieke situatie
TeamNL start campagne ‘Zo doen we dat’
08-12-2017 | 15:14:08
Deze week start NOC*NSF een TeamNL-campagne, waarin iedereen kan zien hoe de Nederlandse topsporters tot grootse prestaties komen
[DeMedia100 2018] John de Mol, Arjen Lubach en Eva Jinek meest invloedrijk in de Nederlandse media
08-12-2017 | 15:05:00
Op 6 december 2017 is tijdens het DeMedia100 Diner in Olofs in Amsterdam de zevende editie van DeMedia100 bekend gemaakt; de jaarlijkse lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media
[Column] Marvin Jacobs: De 9 podcasttrends voor 2018 (deel 1)
08-12-2017 | 14:55:00
2017 was een cruciaal jaar in de podcastrevival die in 2014 begon. In de VS staat het medium op de radar bij adverteerders, Hollywood jaagt op de film- en tv-rechten van podcasts
Sander Hanenberg Marketing Manager The Hague Marketing Bureau
08-12-2017 | 12:01:00
Sander Hanenberg is gestart als Marketing Manager bij The Hague Marketing Bureau. In deze functie is Hanenberg verantwoordelijk voor de marketing en communicatie voor de stad Den Haag
Jumbo doneert kerstdiners aan Nationaal Ouderenfonds en Voedselbanken
08-12-2017 | 11:34:00
Jumbo slaat dit jaar weer de handen ineen met het Nationaal Ouderenfonds en Voedselbanken Nederland om tienduizenden mensen van een driegangendiner te kunnen voorzien
Alcoholbranche dient klacht in tegen Neuken Liqueur
08-12-2017 | 11:07:00
STIVA en SpiritsNL dienen een klacht in tegen Neuken Liqueur bij de Reclame Code Commissie. De naam Neuken Liqueur in combinatie met de wijze waarop geadverteerd wordt achten ze in strijd met de Reclamecode voor Alcoholhoudende dranken
Verkiezing Slechtste Slogan 2017 van start
08-12-2017 | 10:42:00
Uit de meer dan 270 inzendingen van dit jaar heeft de tienkoppige jury de tien slechtste slogans genomineerd. Het publiek bepaalt via sloganverkiezing.nl welk bedrijf de titel Slechtste Slogan van 2017 verdient
Bereiksversterker.nl toont crossmediale bereik nieuwsmedia
08-12-2017 | 10:26:00
Nieuwsmedia hebben met hun crossmediale portfolio een grote en diverse lezerskring opgebouwd. Samen bedienen de nieuwsmerken inmiddels ruim 86 procent van de Nederlandse bevolking
Land Rover ook in 2017 partner 3FM Serious Request en Rode Kruis
08-12-2017 | 10:17:00
Land Rover ondersteunt ook dit jaar 3FM Serious Request en het Rode Kruis. 3FM Serious Request spant zich dit jaar in voor families die verscheurd zijn door een ramp of conflict
[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman
08-12-2017 | 10:07:00
Bloemenbureau Holland heeft in samenwerking met The Gardeners een onlinevideocampagne opgezet voor Mooiwatplantendoen.nl. Hierin verovert mannenman Maxim Hartman de harten van vrouwen met verschillende planten
Vandebron start campagne om suf imago duurzaamheid te doorbreken
08-12-2017 | 09:27:00
Duurzame energiemarktplaats Vandebron zet geitenwollen sok op voetstuk
Roorda lanceert College voor de Rechten van de Mens campagne
08-12-2017 | 09:00:00
Zondag 10 december is het De Internationale dag van de Mensenrechten. Het College voor de Rechten van de Mens start die dag een landelijke campagne over mensenrechten in Nederland
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit met De Bilt en Katwijk
07-12-2017 | 16:54:00
Per 1 januari gaat Clear Channel zowel de abri’s als de vrijstaande panelen in gemeente De Bilt exploiteren
Lucien Brouwer benoemd tot Chief Consumer Officer RTL Nederland
07-12-2017 | 14:58:00
RTL Nederland maakt bekend dat het bedrijf zijn directie uitbreidt met een Chief Consumer Officer. Met ingang van 8 januari 2018 wordt Lucien Brouwer in deze nieuwe directiepositie aangesteld
John van Lottum en Anke Meulendijks starten DEUX
07-12-2017 | 11:24:19
John van Lottum, nu director brand partnerships bij Eredivisie en Anke Meulendijks, director brand partnerships & propositions bij Eredivisie, starten DEUX
Boyan Slat door Elsevier gekozen tot Nederlander van het Jaar
07-12-2017 | 10:52:49
Slat is oprichter en CEO van The Ocean Cleanup, een organisatie die op innovatieve wijze de plasticvervuiling op de oceanen te lijf gaat
Maurice Seleky Hoofd Marketing & Communicatie Pakhuis de Zwijger
07-12-2017 | 10:38:00
Communicatiestrateeg, auteur en moderator Maurice Seleky is benoemd tot het nieuwe Hoofd Marketing & Communicatie van Pakhuis de Zwijger, het onafhankelijk platform voor creatie en innovatie in Amsterdam
Bol.com lanceert kersthuis
07-12-2017 | 10:22:00
Om het ultieme kerst- en thuisgevoel te creëren, lanceert bol.com dit jaar het bol.com kersthuis; een contentplatform dat volledig in het teken staat van de feestdagen
Katja en Freek winnen Sky Radio's Christmas Tree for Charity
07-12-2017 | 10:08:47
De Sky Radio Kerstman overhandigde de felbegeerde hoofdprijs, €50.000 zendtijd op Sky Radio voor het goede doel, aan de trotse winnaars
Genderneutraal verkozen tot irritantste woord 2017
07-12-2017 | 10:00:15
Genderneutraal en ik heb zoiets van zijn de irritantste woorden van 2017. Dat vinden de ruim 23.000 deelnemers aan de jaarlijkse verkiezing Weg met dat woord!
Dagbladmerken bereiken miljoenenpubliek met digitale platforms
07-12-2017 | 09:30:00
Dagbladsites- en apps en zorgen voor een ruime verdubbeling van het lezerspubliek. Ook zijn er veel lezers die zowel de printuitgave als de online platforms lezen
Happn kiest voor FinchFactor
07-12-2017 | 09:27:51
Mobiele dating-app Happn heeft reputatiemanagementbureau FinchFactor aangesteld als pr-partner voor de Nederlandse markt
Datacenter.com lanceert on-demand colocatie services model voor hybride cloud
06-12-2017 | 15:49:00
Deze Start Direct Cabinets van Datacenter.com zijn per maand af te nemen en kennen geen minimum contractperiode
Beeld en Geluid en gemeente Hilversum intensiveren samenwerking
06-12-2017 | 14:27:00
De gemeente en Beeld en Geluid ondersteunen de organisatie van programma’s en activiteiten waarmee talent wordt aangetrokken
Voetbal International sluit overeenkomst met Mannenmedia voor programmatic advertising
06-12-2017 | 12:30:00
VI besteedt zijn operationeel beheer voor programmatic advertising uit aan Mannenmedia. VI wil zo het bereik onder de doelgroep mannen maximaal benutten en zijn advertentie-inkomsten verder laten groeien
Ton Rozestraten voorzitter Screenforce
06-12-2017 | 12:15:49
Ton Rozestraten, CCO van RTL, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Rozestraten volgt Peter Mulder op
Nelleke Weltevrede Hoofd Communicatie en Campagneleider CDA
06-12-2017 | 12:03:00
Het CDA partijbestuur heeft Nelleke Weltevrede aangewezen als Hoofd Communicatie en als Campagneleider. Weltevrede volgt Hans Janssens op
[BoxOffice] Coco verovert koppositie
06-12-2017 | 10:49:20
De laatste Pixar-hit Coco komt binnen op een eerste positie en zet daarmee Murder On The Orient Express weer op een tweede plek
Kult & Ace neemt Novel over
05-12-2017 | 16:45:00
Millennial consultancy Kult&Ace neemt millennialbureau Novel over per 1 januari. De twee Amsterdamse bureaus beschikken over een wederzijds aanvullende expertise in jongerencommunicatie
Sonus Networks wordt Ribbon Communications
05-12-2017 | 16:29:46
Sonus Networks, dat zich al jaren richt op veilige en intelligente communicatie in de cloud, heeft de fusie met GENBAND afgerond
Powerpeers komt met eigen app
05-12-2017 | 15:11:00
Met de Powerpeers app krijgen klanten nu ook mobiel grip en inzicht in hun energiezaken
Eventbrite vergroot partnernetwerk met Festicket - Verve en Ticketrunner
05-12-2017 | 14:03:00
Dankzij Eventbrite’s open platform kunnen eventorganisatoren zonder extra kosten hun event onder de aandacht brengen
[Interview] Jacqueline Smit over de lancering van Rockport Ink
05-12-2017 | 14:01:00
Jacqueline Smit heeft de afgelopen jaren een bovengemiddeld CV opgebouwd. Zij werkte in topfuncties voor Starcom, Microsoft, 538Groep en TMG
[Interview] Frank Volmer: Dat Ster in 2018 tientallen miljoen euro's omzet zou verliezen, is volstrekte onzin
05-12-2017 | 07:51:00
Per 1 januari geeft Ster geen bureau- en volumekorting meer. Een maatregel die veel teweeg bracht in de mediabureauwereld. Wij spreken Ster directeur Frank Volmer
Arnold Sporrel opvolger Gordon Scholz als CEO MediaMarkt Nederland
04-12-2017 | 14:13:00
Arnold Sporrel is de nieuwe CEO én COO Sales van MediaMarkt Nederland. Sporrel werkt al zeventien jaar voor MediaMarkt en was hiervoor COO van MediaMarkt Spanje. Hij neemt het stokje over van Gordon Scholz die met pensioen gaat
180 Kingsday lanceert campagne voor Peaks
04-12-2017 | 13:49:00
Startup Peaks en creatief bureau 180 Kingsday lanceren de campagne Be smarter with your money, waarmee het beleggingsplatform en de bijbehorende app worden geïntroduceerd aan een Nederlands publiek
[Vacatures] Zenith zoekt Operations Manager
04-12-2017 | 13:25:00
Zenith, the ROI Agency, is een internationaal mediabureau en onderdeel van Publicis One. Wij werken voor grote internationale adverteerders als L’Oreal en Nestlé, maar ook voor mooie lokale merken als LOI en Triodos Bank
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo
04-12-2017 | 11:34:00
Om optimaal in te spelen op het razendsnel veranderende medialandschap en onze klanten op het hoogste niveau te kunnen adviseren, werkt UM volgens de missie Better Science. Better Art. Better Outcomes
Coca-Cola kiest Coopr
04-12-2017 | 11:10:26
Coca-Cola heeft Coopr na een bureaupitch geselecteerd als partner voor alle pr-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland. Coopr zal voor zowel Coca-Cola Nederland als Coca-Cola European Partners Nederland aan de slag gaan