Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2344336

Yune wint recordaantal prijzen bij Grand Prix Content Marketing
26-11-2018 | 09:11:00
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing, de beloningen voor de beste contentmarketingcases en de beste contentproducties
Frisdrankproducenten verliezen rechtszaak tegen SodaStream
11-09-2018 | 11:43:25
CoCa-Cola European Partners Belgium, Danone, Nestlé Waters en Spadel hebben hun rechtszaak tegen SodaStream definitief verloren
VICE ontwikkelt multiplatformcampagne Sprite
24-07-2018 | 09:12:24
Het brand solutionsteam van VICE Benelux heeft haar bereik onder en kennis van jonge mensen ingezet om een Nederlandse contentcampagne voor frisdrankmerk Sprite
Coca-Cola deelt uit tijdens zomercampagne
14-05-2018 | 12:07:38
Voor de campagne geeft het merk ruim 600 ultieme ervaringen weg, van stuntvliegen tot een Route 66-roadtrip in de States
XXS Amsterdam maakt Worst Bartender-campagne voor Schweppes
14-03-2018 | 19:57:00
Met deze campagne, ontwikkeld door XXS Amsterdam, zoekt Schweppes mensen met nul bar-ervaring die een serieuze carrièreswitch willen maken tot professionele bartender
Exterion Media verzorgt outdoorpromotie Coca-Cola's Fuze Tea in Hoog Catharijne
02-02-2018 | 10:26:00
Afgelopen maand lanceerde Coca-Cola hun merk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Ter promotie van het ijstheemerk hangen in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht drie grote doeken van Exterion Media
[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea
08-01-2018 | 14:54:00
Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland
Grootste merkintroductie van Coca-Cola Nederland sinds 10 jaar: Fuze Tea
01-01-2018 | 21:13:00
Fuze Tea is een fusie van thee-extracten, fruitsap en kruidenextracten, met een verfrissende ijstheesmaak als resultaat
Coca-Cola kiest Coopr
04-12-2017 | 11:10:26
Coca-Cola heeft Coopr na een bureaupitch geselecteerd als partner voor alle pr-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland. Coopr zal voor zowel Coca-Cola Nederland als Coca-Cola European Partners Nederland aan de slag gaan
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
Coca-Cola genereert de hoogste earned, owned en paid mediawaarde
13-07-2017 | 16:16:26
Van alle Foodmerken genereert Coca-Cola de hoogste earned, owned en paid mediawaarde. Alleen RedBull kan, mede dankzij Max Verstappen, concurreren met Coca-Cola op earned media
Fanta schakelt YouTuber Kelvin Boerma in
20-06-2017 | 16:12:00
Boerma, bekend van zijn YouTubekanaal Kalvijn, zoekt via social media naar de vier creatiefste jongeren van Nederland. Samen zullen zij 12 weken lang het Fanta Nederland marketingteam vormen
[Interview] Jeroen Lampe over zijn nieuwe rol binnen Coca-Cola
02-05-2017 | 15:32:00
Een wisseling van de wacht bij Coca-Cola: Karlijn in ’t Veld wordt Director Customer & Commercial en Jeroen Lampe volgt haar op als marketingdirecteur. We spreken hem over de komende tijd, zijn plannen met Coca-Cola en de laatste ontwikkelingen in marketing en media
Jeroen Lampe marketingdirecteur Coca-Cola
26-04-2017 | 10:34:55
Jeroen Lampe is per 1 mei marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland en volgt daarmee Karlijn in ’t Veld op. Zij wordt Director Customer & Commercial
NOISE creëert campagne Chaudfontaine
24-04-2017 | 10:43:36
Met dank aan de natuur! is de naam van de campagne die Chaudfontaine dit voorjaar introduceert. Chaudfontaine zal dit jaar ook Natuurmonumenten steunen
Coca-Cola introduceert biologische en caloriearme dorstlesser op basis van kruidenthee
11-04-2017 | 11:55:49
Een biologisch drankje dat letterlijk ontstaan is uit een keuken-experiment. Dat is HONEST.
Fanta past visuele identiteit aan
17-03-2017 | 14:31:00
Creatiever en gedurfder. Fanta ondergaat een wereldwijde merkevolutie. Het frisdrankmerk voert significante veranderingen door in het logo en de fles
Coca-Cola enige food-merk in de Merken Top 40
13-02-2017 | 14:07:00
Deze week wordt de categorie in de lijst alleen vertegenwoordigd door Coca-Cola, op nummer 12 - vorige week nummer 39. Waar zijn merken als Unox, Heineken, Red Bull en Snickers?
Adrienne van den Heuvel director operational marketing Coca-Cola European Partners
05-01-2017 | 15:06:00
Van den Heuvel wordt verantwoordelijk voor Category Development, Shopper Marketing, Portfolio Development en Digital
[Interview] Margreet van Staalduijnen, Coca-Cola: Onze kerstcampagne wil inspireren een ander blij te maken
14-12-2016 | 13:12:00
Coca-Cola zet alledaagse kersthelden centraal in haar campagne. Tijdens de kerstcampagne Bedank jouw kerstheld roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. We spreken brand manager Margreet van Staalduijnen
Coca-Cola zet deze alledaagse kersthelden centraal in campagne
06-12-2016 | 11:00:00
Tijdens de kerstcampagne ‘Bedank jouw kerstheld’ roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanke
Coca-Cola en Wayne Parker Kent introduceren nieuwe mobile first video positie
30-06-2016 | 16:43:00
De Cover Video is voor iedere bezoeker minimaal 7 seconden bovenaan hun mobiele venster te zien