Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 5575830

Binnenkort pick-up-emoji dankzij Ford
17-07-2019 | 14:00:00
Ford heeft in 2018 bij het Unicode Consortium een voorstel ingediend om een pick-up toe te voegen. De pick-up-emoji staat nu op de lijst om te worden opgenomen in een toekomstige versie van Unicode
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Ford pakt uit/in, op zoek met Sixt, 999 treden met Range Rover
07-03-2018 | 09:36:00
We trappen af met een grensverleggende uiting, van Ford. Want deze Amerikaanse automobielbouwer heeft een kleine SUV gemaakt die zich met haar gepassioneerde “Go further” weinig schijnt aan te trekken van grenzen
Ford introduceert virtualrealityapp om verkeersongelukken terug te dringen
05-10-2017 | 09:28:59
Ford heeft samen met Google en virtualrealitystudio Happy Finish gewerkt aan de introductie van Ford Reality Check, een VR-app die de mogelijk fatale gevolgen van rijden met afleidingen simuleert
Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford Motorcraft-campagne
19-09-2017 | 12:27:21
Ford heeft een speciale service voor Fords van 5 jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Volvo, Interpolis, Ford
26-07-2017 | 13:14:11
Deze keer drie campagnes die een aanspraak doen op emotie. Allereerst Volvo. De autofabrikant laat met de campagne zien wat de kracht is van het kiezen, bouwen en volhouden van een propositie. In een video van iets meer dan drie minuten laat het merk zien dat auto’s in ons leven vooral een ondergeschikte rol spelen
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
Ford lanceert videocampagne op Facebook
06-07-2017 | 17:07:55
Automerk Ford, klant bij Mindshare, trapt deze week een nieuwe videocampagne op Facebook en Instagram af waarin geautomatiseerd honderden video’s verspreidt worden
Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Ford Transit
20-03-2017 | 15:12:00
De campagne bestaat uit radio, direct, print en pre-rolls geregisseerd door Max Porcelijn (CZAR). Daarin wordt duidelijk dat de Ford Transit volledig naar eigen voorkeur is in te richten.
Exterion Media: Ford kiest voor 2m² formaat
12-01-2017 | 18:52:00
Ford is als billboard adverteerder voor de eerste keer groots overgestapt op 2m² formaat, beter bekend als een abri. Voor de nieuwe Ford Kuga wil Ford een groot en breed publiek bereiken en kiest er daarom voor om de campagne in te zetten op dit formaat.