Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3673100

Cinetree en Grolsch starten creatieve samenwerking
21-03-2019 | 12:50:00
De samenwerking tussen Cinetree en Grolsch wordt afgetrapt met een promotie met de Grolsch beugelfles. Daarnaast maakt Grolsch een Cinetree Original documentaire mogelijk en organiseren de partijen later dit jaar meerdere bioscoopavonden op bijzondere locaties
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Amsterdamse Grolsch, LOTTO slaat de plank mis en KARWEI doet 't anders
22-03-2018 | 16:25:25
Ik moet jullie van tevoren misschien even waarschuwen, want ik werd nogal chagrijnig van de video’s die ik ging bespreken. Misschien heeft het met de snijdende oostenwind te maken, misschien word ik een ouwe zuurpruim. Ik weet het niet, maar pas bij de derde commercial kroop ik weer een beetje uit het dal
Fitzroy maakt campagne voor Grolsch
13-03-2018 | 18:42:00
Grolsch lanceert een nieuwe tv-commercial. Met korte, snelle scenes laat de bierbrouwer het karakter van het merk zien. Dit gebeurt aan de hand van de beugel in herkenbare en uitgesproken Grolsch momenten
Grolsch kiest voor Fitzroy
21-12-2017 | 09:30:17
Fitzroy werkte al geruime tijd op Kornuit en Grolsch Radler en is nu de nieuwe campagne voor Grolsch aan het ontwikkelen die in 2018 live moet gaan
Grolsch opent Bierwereld in vernieuwde Jumbo
30-08-2017 | 10:23:02
Jumbo Leussink brengt food en horeca bij elkaar en bouwde samen met Grolsch en Vlastuin Instore promotie & activatie een bierbelevingsconcept
Ard Bossema marketing- en strategiedirecteur Koninklijke Grolsch
20-06-2017 | 12:52:50
Bossema wordt verantwoordelijk voor het totale marketingbeleid en het bijbehorende merkenportfolio van Grolsch
Fitzroy maakt uiting citroensap voor Grolsch 0.0% Radler
15-05-2017 | 09:24:00
Grolsch 0.0% Radler wordt gebrouwen en met echt vruchtensap gemixt. Om dat duidelijk te maken, ontwikkelde Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap
[Interview] Gisela Rule over Grolsch 0.0%
22-03-2017 | 13:38:00
In navolging van de alsmaar groeiende populariteit van alcoholvrije bier, lanceerde ook Grolsch onlangs een 0,0-variant. We spreken met marketingdirecteur Gisela Rule over de alcoholvrijtrend en de ontwikkelingen op marketinggebied
Wunderman Amsterdam global digital agency van Grolsch
07-12-2016 | 10:00:00
Wunderman Amsterdam gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten