Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 4084242

[Onderzoek] Nielsen: mediabestedingen stegen met 3,9 procent in 2019
12-06-2020 | 14:46:44
De netto mediabestedingen in Nederland bedroegen in 2019 bijna 4,7 miljard euro, een stijging van 3,9 procent vergeleken met 2018. Dit blijkt uit het jaarraport netto mediabestedingen 2019 van onderzoeksbureau Nielsen
Disney taps into Nielsen Addressable TV Beta Program
10-06-2020 | 12:19:00
Disney Media Networks has joined Nielsen’s Addressable TV beta program which will now allow it to test, evaluate and experience Nielsen’s addressable TV advertising capabilities and technology.
Univision joins Nielen's Addressable TV Platform
13-05-2020 | 13:16:45
US-based Hispanic media company Univision Communications Inc. has joined Nielsen’s Addressable TV platform beta program.
Radio Research Consortium to license non-commercial stations for Nielsen CDM
09-04-2020 | 11:13:00
Nielsen has given Radio Research Consortium Inc., RRC, the go-ahead to license individual non-commercial stations for Nielsen Continuous Diary Measurement.
[Onderzoek] Nielsen: netto mediabestedingen in 2018 met 3,2 procent toegenomen
09-07-2019 | 11:35:00
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2018 met 3,2 procent toegenomen tot 4,53 miljard euro. Het was de grootste stijging in de laatste vijf jaar
RAB: radioreclamebestedingen gestegen met 1,5 miljoen euro
05-02-2018 | 12:35:00
Adverteerders hebben in 2017 meer geïnvesteerd in radioreclame dan in voorgaande jaren. De totale radioreclamebestedingen komen uit op 226 miljoen euro netto
Denis Rochat hoofd van Nielsen Watch
19-09-2017 | 13:07:57
Rochat heeft meer dan 20 jaar ervaring bij Nielsen opgebouwd. Zijn meest recente functie was die van Digital Enablement Leader