Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2849237

MWG: zetten adverteerders en consultants de bureauwereld onder druk?
19-09-2018 | 12:14:00
Twee grote trends in de branche werden bediscussieerd tijdens de Algemene Mediabeschouwingen van MWG: lokale mediapartijen versus techreuzen en bureaus versus consultants
[Cross Media Adverteerder 2018] Jos van den Bergh over Renault
28-03-2018 | 16:02:00
Renault is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het jaar 2018, voorgedragen door OMD. Aan het woord is Jos van den Bergh, Manager Marketing Communicatie bij Renault
Publicis maakt campagne voor Renault
27-03-2018 | 17:43:00
Publicis Amsterdam ontwikkelt een campagne voor Renault bedrijfswagens die heersende conventies doorbreekt en onder het motto Bedrijfswagens voor de vakman vrouwelijk vakmanschap eert
The Media Exchange verzorgt reclame Grand Prix Radio
22-03-2018 | 10:13:00
GrandPrix Radio zal komend seizoen naast alle F1-races ook alle kwalificaties live uitzenden. The Media Exchange zal hiervoor de verkoop van de reclamezendtijd voor haar rekening nemen
Renault Scenic TV Remarketing Zilveren Cross Media Case 2018
19-03-2018 | 18:06:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Renault Scenic TV Remarketing, ingestuurd door OMD Nederland, Zilveren Cross Media Case van het jaar
[Cross Media Case 2018] Marcel Beekes en Jos van den Bergh over Blijf Erin en Win
19-03-2018 | 17:54:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Blijf Erin en Win, ingestuurd door Talpa Media Solutions, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord zijn Talpa's Marcel Beekes en Jos van den Bergh van Renault en Dacia
[Interview] Jos van den Bergh over de samenwerking tussen Renault en 538
01-02-2018 | 10:42:00
Vier luisteraars van Radio 538 bivakkeren vier dagen in een Dacia Duster, of in ieder geval zo lang mogelijk, om er uiteindelijk mee naar huis te rijden. We spreken met Manager Marketing Communication bij Renault Jos van den Bergh over de activatie
Luisteraars 538 laten zich vier dagen opsluiten in een Dacia
26-01-2018 | 09:47:00
De luisteraar die het langst blijft zitten, rijdt met de Dacia Duster naar huis. De non-spot-actie 'Blijf erin en win' is 24 uur per dag te volgen via de livestream op 538.nl
Groupe Renault neemt belang in Jedlix
10-10-2017 | 11:24:00
Groupe Renault neemt een belang van 25 procent in Jedlix. Deze Nederlandse start-up van Eneco Group is gespecialiseerd in het slim en duurzaam opladen van elektrische auto's, ook wel smart charging genoemd
Genomineerden 10e editie VIVA400 bekend
26-09-2017 | 14:48:10
De genomineerden maken kans op één van de vijf VIVA400 Awards in de categorieën zakenwonders, wereldverbeteraars, krachtpatsers, creatieven en knappe koppen
[Interview] Marjolein Verdam over VIVA400 Visionista’s
19-06-2017 | 12:12:00
Nu VIVA400 tien jaar bestaat, werd het tijd voor een spin-off. Dit werd VIVA400 Visionista’s, een springplank om ambitieuze, jonge vrouwen verder te helpen in hun carrière. We spreken met marketingmanager bij Sanoma Marjolein Verdam over het initiatief, de samenwerking met Renault en de resultaten
VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 | 17:02:00
VIVA400 introduceert samen met partner Renault VIVA400 Visionista’s, de springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière
Rob Kamphues bestuurt Renault R.S. 01 tijdens Jumbo racedagen
11-05-2017 | 09:10:00
Coureur en tv-presentator Rob Kamphues neemt met de Renault R.S. 01 deel aan de Jumbo racedagen, die 20 en 21 mei op Circuit Zandvoort worden gehouden
[Cross Media Case 2017] Anneliese Bergman over VIVA400
21-03-2017 | 13:14:17
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anneliese Bergman, Publishing Director bij Sanoma | SBS
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over VIVA400
17-03-2017 | 09:34:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
[Column] Jos van den Bergh: Succesvol avontuur met de Renault Kadjar en Captur
08-02-2017 | 11:25:00
In de designfilosofie van Renault komt na de levensfase ‘love’ de tijd dat mensen erop uittrekken en het leven gaan ontdekken. 'Explore life' volgt na de verliefdheid waarvoor de Renault Clio symboolstaat. In deze fase gaan mensen op avontuur
Renault en RTL lanceren nieuwe Extreme Roadtrip
08-02-2017 | 09:19:00
De video’s van Giel de Winter en Jay Jay Boske zijn te zien op RTL Basecamp, het nieuwe online travelplatform voor young millennials van RTL MCN
[Merken Top 40] Renault, Audi, BMW en Ford illustreren dynamiek automerken
09-01-2017 | 09:17:00
Automerken laten in de Merken Top 40 een grote dynamiek zien. Ze komen en gaan, afhankelijk van onder meer seizoen, campagnes, aanbiedingen en introductie van nieuwe modellen.
Volkswagen populairste merk binnen communicatiesector
22-12-2016 | 11:13:00
Het gebruik en kenmerken van 14.000 leasevoertuigen in Nederland werden geanalyseerd door leasemaatschappij ALD Automotive