Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3291991

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Nietszeggend Promovendum, altijd thuis met Ring, vrijgevig Toyota
27-11-2018 | 11:55:15
In stock-achtige beelden komen loze termen als vurig, vrij, vrolijk, superstoer, Zwarte Piet (of niet), ochtendmens en gezonder voorbij. Wow, wat totaal nietszeggend. Met geen woord wordt er gerept over het uitsluiten van mensen met die geen academische of HBO-opleiding hebben genoten
Helden Media en Etcetera produceren Start Your Impossible-campagne voor Toyota
30-01-2018 | 13:21:00
Toyota lanceert de wereldwijde campagne Start Your Impossible in Nederland met Olympisch kampioen schaatsen Ireen Wüst en Paralympisch snowboarder Chris Vos
Justlease en Toyota lanceren campagne What’s your drive? met Ireen Wüst
28-12-2017 | 15:40:45
Private lease-aanbieder Justlease en Toyota lanceren in aanloop naar de Olympische Winterspelen van 2018 in Pyeongchang de campagne What’s your drive?
Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 | 18:20:00
Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.
Coopr aan de slag voor Toyota, Lexus en VVV Texel
03-05-2017 | 12:36:21
2017 is goed van start gegaan voor Coopr, met projecten voor zowel VVV Texel als de automerken Toyota en Lexus
[Cross Media Case 2017] Roger Verdurmen en Jamie Kleijne over de Toyota Hybrid Sing A Long Challenge
21-03-2017 | 12:44:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Talpa Radio zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord zijn Roger Verdurmen, marketing- en communicatiestrateeg bij Sanoma Media, en Jamie Kleijne, Brand Partnerships Manager bij Talpa Radio
TeamNL gaat Toyota rijden
07-01-2017 | 22:07:00
Toyota importeur Louwman & Parqui overhandigt 50 Toyota’s AYGO, Yaris (benzine/hybride) en Auris TS (hybride) aan evenzoveel Nederlandse olympische en paralympische sporters van TeamNL.
Volkswagen populairste merk binnen communicatiesector
22-12-2016 | 11:13:00
Het gebruik en kenmerken van 14.000 leasevoertuigen in Nederland werden geanalyseerd door leasemaatschappij ALD Automotive
Sanoma | SBS en Radio 538 ontwikkelen campagne Toyota Hybrid
03-10-2016 | 09:14:00
Doel van de campagne is om het rijplezier van hybride rijden onder de aandacht te brengen en misverstanden rondom hybride rijden aan de kaak te stellen