Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3582166

LINDA. werkt samen met We Fashion voor serie Citroenstraat 10
21-10-2019 | 14:20:00
LINDA. begint op de site de serie Citroenstraat 10. De reeks is een samenwerking met kledingketen WE Fashion. Ook Talpa Fictie en Net5 hebben meegewerkt aan de productie, die ook op Net5 te zien zal zijn
Frikandelbroodje Popcorn wint Vue-actie Pop de Smaak
04-07-2019 | 12:42:01
Frikandelbroodje Popcorn is de winnaar van de wedstrijd van Vue rondom een nieuwe smaak popcorn. De inzender van de winnende smaak kreeg een cheque ter waarde van 1000 euro namens de bioscoopketen
Pathé komt met loyaliteitsprogramma All Stars
16-04-2019 | 09:52:38
Bioscoopketen Pathé lanceert op 18 april 2019 het loyaliteitsprogramma Pathé All Stars. Bezoekers sparen zogeheten Stars waarmee ze korting krijgen op onder meer eten en drinken
Nieuwe app verbindt eventbranche met bezoekers
03-04-2019 | 11:46:00
Start-up Close heeft een mobiel marketing platform ontwikkeld waarmee organisatoren in de eventbranche een nieuw marketingkanaal hebben om bezoekers meer te laten beleven
Eredivisie en BrandLoyalty gaan samenwerking aan
01-03-2019 | 14:01:00
BrandLoyalty, een belangrijke speler in loyaliteitsprogramma's voor de food-retailsector, heeft een overeenkomst getekend met Eredivisie Media & Marketing voor een partnership met de Eredivisie. De deal loopt tot 2021
Davina Michelle neemt Sky Radio-kersttram over
18-12-2018 | 09:32:09
Davina Michelle verraste tientallen tramreizigers in de Sky Radio-kersttram in Rotterdam met een spontaan bezoek
&C opent winkel en café, redactie verhuist
06-12-2018 | 14:20:00
Vanaf januari krijgt de redactie een nieuwe werkplek die gecombineerd wordt met een winkel en een café waar bezoekers producten kunnen kopen en koffie kunnen drinken
[Interview] Carlijn Offergelt over Brand Your Party: een onmisbare aanvulling in de marketingmix
07-09-2018 | 13:01:00
Onlangs publiceerden we een artikel over Brand Your Party, een voor Nederland nieuw concept dat online marketing met offline experience combineert. We spreken Carlijn Offergelt, oprichter van Brand Your Party, die de ins&outs met ons deelt.
Radio 538 in de prijzen met activatie voor Dacia
27-06-2018 | 10:06:32
Dacia en Talpa Radio hebben met hun vierdaagse actie Blijf erin en win op Radio 538 de Radio Advertising Award voor Beste Branded Content Case gewonnen
Thijs Schreuder Rinnooy Kan Head of Development VICE Studios
30-05-2018 | 11:07:00
Vanuit Amsterdam produceert VICE Studios multiplatformverhalen voor zowel VICELAND als externe partijen
XXS Amsterdam ontwikkelt outdoor activatie voor Basic-Fit
30-04-2018 | 11:44:00
Bij de Get fit for summer-campagne wordt een outdoor activatie gelanceerd: de vriendengroep die als eerste het Get fit for summer-billboard naar Basic-Fit draagt, sport een jaar gratis
Schoonmaakbedrijf Hago klopt bij RUMAG aan voor koningsdagcampagne
26-04-2018 | 10:55:00
Speciaal voor de feestdag delen ze op Koningsdag tienduizenden exclusieve RUMAG-t-shirts uit met een knipoog naar het Koningshuis
Quince ontwikkelt AR-activatie voor Samsung
23-04-2018 | 09:36:00
Door middel van een augmentedreality-app kunnen consumenten de wasmachinetechniek van de Quickdrive-wasmachine van binnenuit bekijken
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 | 10:46:00
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
[Interview] Brian Hirman over Goud Uberconnected
10-04-2018 | 15:22:00
Goud Uberconnected behoort alleen al vanwege deze explosieve groei tot de meest spraakmakende bureaus van Nederland
Hartenhuisje campagne Vergeten Kind Zilveren Cross Media Case 2018
20-03-2018 | 08:18:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. De Hartenhuisje campagne van Stichting het Vergeten kind is Zilveren Cross Media Case van het jaar
Renault Scenic TV Remarketing Zilveren Cross Media Case 2018
19-03-2018 | 18:06:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Renault Scenic TV Remarketing, ingestuurd door OMD Nederland, Zilveren Cross Media Case van het jaar
The Gardeners werkt voor Bamigo
16-03-2018 | 09:38:00
Bamigo heeft voor dit jaar de ambitie om flink te groeien. Na een pitch koos Bamigo voor allround creatief bureau The Gardeners
Sublime World lanceert crowdfundingplatform Sublime Doing
08-03-2018 | 17:24:00
Sublime World, de moedermaatschappij van radiostation Sublime, heeft een crowdfundingplatform gelanceerd: Sublime Doing. Via het crowdfundingplatform biedt Sublime World een podium aan initiatieven
Zwitserleven lanceert platform Vrijetijd en gaat samenwerkingen aan met startups Withlocals en Petbnb
05-02-2018 | 12:20:00
Zwitserleven heeft in lijn met Het Zwitserleven Gevoel het reisplatform Zwitserleven Vrijetijd gelanceerd. Hiervoor gaat Zwitserleven samenwerkingen aan met verschillende startups
[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea
08-01-2018 | 14:54:00
Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland
Leonie Durlinger start als joint marketingmanager bij BENK
11-12-2017 | 12:02:56
BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing, heeft Leonie Durlinger aangetrokken als versterking. Durlinger gaat aan de slag met diverse bestaande en nieuwe accounts binnen BENK
Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 | 11:24:00
Ter promotie van de designercollectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal
The Gardeners pr, social & activatie bureau voor ten Cate
08-09-2017 | 18:13:00
The Gardeners is het nieuwe pr, Social Media en activatie bureau voor het Nederlandse ondergoedmerk ten Cate.