Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2450439

[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder
20-02-2019 | 16:09:00
Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie
[Forum] Martin Leeflang: Online personalisatie is een levensgroot gevaar voor de klassieke papieren folder
17-02-2019 | 14:04:00
Volgens NOM Folder Monitor 2018 is het aantal Nederlanders dat offline folders in de bus ontvangt sinds 2015 met slechts 4 procent afgenomen
[Forum] Aldo Breed: De folder als toekomst proof medium
07-02-2019 | 17:31:00
Wat wil je als adverteerder nog meer? Miljoenen mensen lezen wekelijks met veel plezier de papieren folders en deze folders zorgen bewezen voor conversie tegen lage kosten
[Forum] Wat is de toekomst van het mediumtype folder?
04-02-2019 | 16:00:00
De effectiviteit van de folder staat onder druk door onder meer gemeenten die onbeperkt huis-aan-huis verspreiden aan banden dreigen te leggen
Regionale kranten Persgroep en NDC lanceren Kieswijzer voor twaalf provincies
24-01-2019 | 12:35:00
De regionale kranten van de Persgroep en NDC komen op 2 maart met een gezamenlijke Kieswijzer voor de Provinciale Statenverkiezingen
[Forum] Wat zou een reclame-vrije Publieke Omroep betekenen voor exploitanten, adverteerders en bureaus?
20-01-2019 | 17:49:00
De NPO wil reclame op haar platforms afbouwen. Als eerste bij de kinderprogrammering van Zapp & Zappelin, waarna de online platforms van de NPO volgen
[Column] Martin Leeflang: HEMA, wat ben je: een merk of een retailer?
18-12-2018 | 23:41:00
Voor een oer-Hollands merk als HEMA is het de kunst om te kijken waar de relevantie voor de consument zit
[Column] Rein Vogel: Programmatic TV staat op de deur te bonzen
18-12-2018 | 23:10:00
Afrekenmodellen zullen meer dan de vorige jaren op PMP’s en fixed pricing worden ingericht
[Column] Philip Kok: Met Marcel Boekhoorn gaat er na jaren eindelijk een frisse wind waaien door de HEMA
17-12-2018 | 17:45:00
De ondernemer pur sang gaat eerst de basis op orde brengen, omdat hij als geen ander weet dat je anders niet kunt groeien
[Column] Niels Langereis: Dit is hét moment om na te denken over hoe je HEMA future proof kunt maken
17-12-2018 | 10:17:00
Het is enorm lastig is om in te schatten hoe snel die verandering van Bricks naar Clicks gaat
[Column] Marvin Jacobs: De Hema heeft iets buitengewoon krachtigs in handen
17-12-2018 | 09:44:00
Het is een winkel waar allemaal komen, ongeacht je sociale klasse, leeftijd of inkomensgroep. Tastbaarder dan de Hema wordt het Nederlandse gelijkheidsbeginsel niet
[Column] Machiel Verkuyl: Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA
13-12-2018 | 11:15:00
Als er één merk is waar ik al heel mijn leven een zwak voor heb is het HEMA. Het brengt veel van waar ik van hou bij elkaar: retail, sterk merk, oer Hollands en een eigenheid die onnavolgbaar sterk is binnen onze cultuur
[Forum] Hoe zal programmatic advertising zich ontwikkelen in 2019?
29-11-2018 | 11:05:00
Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een actuele vraag voor. De vraag vandaag is: Hoe zal programmatic advertising zich ontwikkelen in 2019?
[Forum] Wat zou het opheffen van NPO 3 betekenen voor de advertentiemarkt?
17-10-2018 | 09:47:00
De Telegraaf meldt dat zowel CDA als ChristenUnie zijn gedraaid in hun denken over de Publieke Omroep, wat opheffen van NPO 3 dichterbij zou brengen
[Forum] Advertentiemarkt 2018
27-12-2017 | 17:43:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2018? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt
[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Nederlands MediaNetwerk zoekt marketeers voor Marketeers Forum
08-01-2017 | 20:37:00
Het Nederlands MediaNetwerk zoekt marketeers die het leuk vinden om hun mening te geven over ontwikkelingen in media en marketingcommunicatie.
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
03-01-2017 | 11:43:01
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
[Forum] Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
02-01-2016 | 11:14:00
Met enige regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer is dat: Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
[Forum Advertentiemarkt 2016] Pieter Voogt: Bureaus, laten we de adverteerder centraal zetten!
01-01-2016 | 17:52:00
De advertentiemarkt zou in 2016 een heel stuk kunnen krimpen! Omdat er nu simpelweg nog veel te veel mediabudget wordt verspilt doordat (media)bureaus niet geïntegreerd samenwerken