Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2554021

Arthur Hoogendijk CEO Media Buying Systems
30-11-2018 | 14:13:00
Media Buying Systems heeft Arthur Hoogendijk benoemd tot CEO. Hoogendijk wordt daarmee per 1 december 2018 verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding
[Screenforce] Spotmarkt tv stijgt derde kwartaal op rij
23-10-2018 | 10:55:01
Voor het derde kwartaal op rij laat de tv-markt in 2018 een stijging zien. De tv-spotmarkt is in het derde kwartaal uitgekomen op 146 miljoen euro
Ronnie van Briemen head of trading Dentsu Aegis Network
27-08-2018 | 17:20:00
Hij is per 1 augustus 2018 benoemd tot head of trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network, en lid van het new businessteam
[Screenforce] Spotmarkt tv en onlinevideo groeit 4 procent
07-08-2018 | 11:14:29
De spotmarkt is in de eerste helft van 2018 uitgekomen op 350 miljoen euro. Ten opzichte van 2017 laat de eerste helft hiermee een groei van 4 procent zien
[Nielsen] Economische groei leidt niet tot toename mediabestedingen in 2017
26-06-2018 | 14:15:15
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2 procent) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met 4,7 miljard euro vrijwel gelijk aan 2016
[Onderzoek] Screenforce: omzet tv-spotmarkt stijgt naar 155 miljoen euro
22-05-2018 | 14:25:10
De tv-spotmarkt is 2018 goed gestart met een groei van 6,8 procent in het eerste kwartaal ten opzichte van het eerste kwartaal van 2017
Uitgaven digital advertising stijgen 13 procent in eerste halfjaar 2017
10-10-2017 | 08:56:00
Video en mobile advertising stuwen groei online advertentiemarkt
Radioreclamebestedingen stabiel met 104,8 miljoen in eerste helft 2017
29-08-2017 | 11:46:00
De top 3 branches die het meest in radioreclame investeren zijn retail op nummer één, op twee transport/automotive en financiële dienstverlening is de derde grootste branche
BVA en Ebiquity introduceren modelcontract voor mediabureaus
07-07-2017 | 10:05:00
Voor Nederlandse adverteerders is er nu een Modelcontract Mediabureau beschikbaar. Na alle ophef over de ANA Papers vorig jaar heeft Ebiquity Netherlands dit modelcontract geïnitieerd voor de Nederlandse markt
Awin investeert 35 miljoen euro om publishers sneller uit te betalen
05-07-2017 | 11:01:00
Awin investeert 35 miljoen euro om Accelerated Payments te introduceren, een wereldwijd initiatief om publishers sneller uit te betalen
Netto mediabestedingen stijgen met 1,4 procent tot 4,7 miljard euro - online en outdoor winnen big time, televisie een beetje, radio stabiel
02-06-2017 | 17:36:00
Internet zag de bestedingen weer dubbelcijferig toenemen, out of home was de grootste stijger onder de offline media en televisie boekte net als vorig jaar een nipte plus.
IAB: Online advertentiemarkt groeit in 2016 met 11,3 procent
06-04-2017 | 12:40:45
De online advertentiemarkt is in 2016 explosief gegroeid naar een omzet van 1,6 miljard euro. Digital advertising liet hiermee traditionele mediatypen als tv, radio en print ver achter zich
[Interview] Marc Verschoor, ZenithOptimedia: Owned assets van klanten zijn cruciaal
17-12-2016 | 12:01:00
Marc Verschoor is COO bij ZenithOptimedia. Wij spreken hem.
Adoptiq ontvangt deel van 4,5 miljoen euro financieringsronde overheid
01-11-2016 | 12:58:00
Het ministerie van Economische Zaken heeft besloten Adoptiq te steunen met een Innovatiekrediet. Dit krediet is bedoeld voor innovatieve en technologische ideeën
Mediabestedingen radio groeien 7,4 procent in Q3 2016
18-10-2016 | 12:04:00
De radioreclamebestedingen in Q3 2016 kwamen uit op 45,2 miljoen euro. De bestedingen bestaan uit spotreclame (42,4 miljoen) en non-spot bestedingen (2,8 miljoen).
[MediaWeek] PostNL neemt digitale marketingbureaus Yourzine en Searchresult over | Kingsday opent Kingsday Parijs | VI in zwaar weer
05-10-2016 | 11:47:00
Nieuwsoverzicht media en marketingcommunicatie | donderdag 29 september - woensdag 5 oktober 2016
Advertentie-inkomsten TMG dalen eerste halfjaar 2016 met 21,8 procent
29-07-2016 | 08:48:00
In de eerste helft van 2016 zette TMG de koers van de 24/7 strategie voort met een steeds scherper wordende focus. TMG concentreert zich op het creëren van relevante content die altijd en overal beschikbaar is voor de consument en op het verder versterken van het bereik van de hoofdmerken