Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2446343

[Interview] Sergio Bouterse over Widespace
30-10-2018 | 14:18:00
Sergio Bouterse is Country Manager Netherlands van Widespace, actief in mobile advertising. Wij spreken hem
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
Pabbl Cross Media Innovatie van het Jaar 2018
13-03-2018 | 15:31:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Pabbl is Cross Media Innovatie van het Jaar
[Startups] Hans Veldhorst over 24AM
06-03-2018 | 11:13:06
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Hans Veldhorst, mede-oprichter van 24AM
Hans Veldhorst (Ogilvy & Mather) en Diederick Ubels (MobPro) starten creatief bureau 24AM
19-02-2018 | 09:55:08
"Het klinkt wat heftig, maar wij geloven dat we digital marketing moeten redden van de kortetermijnvisie"
[Startups] Bas Gerritsen over Pabbl
01-02-2018 | 14:42:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Bas Gerritsen, medeoprichter van Pabbl
[Column] Marco Ruivenkamp: naar engagement-achtige modellen voor mobile advertising
05-01-2018 | 22:32:00
Lineair tv-kijken zal in 2018 verder afnemen en adverteerders zullen doorgaan om meer transparantie - brand safe en non-fraud - van hun mediabureaus te eisen
Marktplaats introduceert inApp Lead generator voor advertising
04-12-2017 | 09:11:53
Met de inApp Lead generator introduceert Marktplaats een advertentiemogelijkheid voor merken om met relevante informatie in contact te komen met consumenten
Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza
27-11-2017 | 10:04:31
Vanaf 24 november is New York Pizza een landelijke actieweek gestart met een pizza voor 3,99 euro. Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in deze campagne groter dan ooit
[Interview] Robert Franke - Marktplaats: Mobiel is nummer 1 onderwerp in onze gesprekken met adverteerders en bureaus
26-10-2017 | 08:04:00
Marktplaats behoort tot de grootste websites van Nederland en is daarom niet alleen interessant voor mensen die iets willen kopen of verkopen maar ook voor adverteerders.
Buienradar kiest voor lockscreen advertisement van Pabbl
19-10-2017 | 12:11:00
Door de samenwerking tussen Buienradar en Pabbl krijgt elke gebruiker van Pabbl elke dag het actuele weerbericht op het vergrendelscherm
[Column] Daan Onland: 5 Key Ad Tech Takeaways from Mobile World Congress
04-04-2017 | 13:51:24
While MWC is still obviously a playground for the large mobile phone makers and telecom companies, the event is also attracting an increasing number of ad tech providers, publishers, advertisers and agencies
[Interview] Filippo Vizzotto over het AR-platform van Shazam
04-04-2017 | 11:45:00
Shazam lanceert een eigen augmentedrealityplatform voor haar commerciële partners, artiesten en gebruikers. De muziekapp biedt met name merken de mogelijkheid hun marketing tot leven te brengen met custom content. We spreken met Filippo Vizzotto, commercieel manager van Shazam.
[Interview] Brechtje de Leij over kansen in mobile
23-03-2017 | 10:56:00
Brechtje de Leij is dé lady geek van Nederland. Ze werkte onder andere voor Greetz, NU.nl en Icemobile, is tegenwoordig senior productmanager bij eBay/Marktplaats en eigenaar van B-Digitized. Onlangs bracht ze het boek Mobiele Eenheid uit, waarin ze haar jarenlange ervaring deelt
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
LoopMe opent in Amsterdam
16-03-2017 | 14:32:30
Marco Ruivenkamp start bij het mobilevideo-advertentieplatform om de Benelux en Scandinavië te leiden
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
[Interview] Isabelle Dacz: MEC is geobsedeerd door het willen begrijpen van de consumer journey
01-12-2016 | 16:38:00
Isabelle Dacz, CEO MEC. In DeMedia100-2017 klom zij 16 plaatsen en staat nu op nummer 74. Wij spreken haar
[Interview] Léonie Koning: "We geven advies over hoe je je als merk in deze wereld dient te gedragen"
30-11-2016 | 09:55:00
Léonie Koning, managing director van Initiative, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken haar.
[Interview] Diederik Breijer: "Creatie is een onlosmakelijk deel van de activiteiten van IPG Mediabrands geworden"
26-11-2016 | 11:44:00
Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.