Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2219939

Saskia Wagenmakers Managing Director Newpeople
06-12-2018 | 11:19:23
Saskia Wagenmakers zal verantwoordelijk worden voor de dagelijkse aansturing en verdere groei van het bedrijf, zowel nationaal als internationaal
[Onderzoek] Twitter als influencer
07-11-2018 | 08:00:00
Bijna twee derde van de Europeanen op Twitter (64 %) wordt regelmatig om advies gevraagd door vrienden en familie bij het maken van een aankoopbeslissing (internetgebruikers: 53 %)
Bas de Goeje aangesteld als CEO Smart Internet Media
05-11-2018 | 13:03:37
Bas de Goeje gaat per 1 november aan de slag als CEO bij het onlinemarketingbureau Smart Internet Media. Hij neemt de taken van oprichter en eigenaar Robin Freyer over
[Interview] Bert Jan ten Kate over de deelname van Massarius aan de Media Rally 2018
25-10-2018 | 15:17:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Bert Jan ten Kate rijdt met Ramses van Hövell namens Massarius
[Interview] Jordi Bron over de deelname van Hulc aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 20:15:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jordi Bron rijdt mee met het Hulc team. Wij bellen hem
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jelle Kolleman over MADE.FOR.DIGITAL
09-10-2018 | 14:16:00
Jelle Kolleman heeft het druk. Zijn bedrijf MADE.FOR.DIGITAL draait enorm goed en werd onlangs - samen met MediaMonks - overgenomen door Sir Martin Sorrell
[Interview] Carlijn Offergelt over Brand Your Party: een onmisbare aanvulling in de marketingmix
07-09-2018 | 13:01:00
Onlangs publiceerden we een artikel over Brand Your Party, een voor Nederland nieuw concept dat online marketing met offline experience combineert. We spreken Carlijn Offergelt, oprichter van Brand Your Party, die de ins&outs met ons deelt.
S&D Interactive Media krijgt nieuw management
30-08-2018 | 09:19:21
Oprichter Jan Dirkzwager draagt het bedrijf over, maar SDIM blijft actief als een zelfstandig online marketingbureau
Mark de Weerd Country Manager Benelux Improve Digital
06-08-2018 | 09:07:00
De Weerd adviseert uitgevers met betrekking tot hun advertising- en programmaticadvertisingstrategie. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het verder uitbreiden van het klantportfolio in de Benelux
Dept digitalmarketingpartner Aruba
30-07-2018 | 09:55:23
Door middel van SEO en creatieve campagnes werken Dept en Aruba samen aan het verbeteren van de naamsbekendheid van de vakantiebestemming
DigitalAudience heeft Wouter Blok aangesteld als adviseur
10-07-2018 | 09:24:14
Data-onboarder DigitalAudience heeft Wouter Blok, met ervaring bij onder andere Google en Coolblue, aangesteld als onboarding evangelist en adviseur
[Interview] Jordi Bron over Hulc.nl: marktplaats voor online promotie
03-07-2018 | 11:06:00
Vanuit het contentmarketingbureau Contany.nl ontstond het idee voor Hulc.nl; een marktplaats voor online promotie. Wat begon als zijproject groeit inmiddels uit tot een eigen entiteit
[Column] Marianne van Soomeren: Tv en Facebook; zó 2017
03-07-2018 | 09:39:13
Adidas wordt een van de eerste bedrijven die producten rechtstreeks via een augmented reality-lens in de app verkoopt en overweegt Snapchat voor meer e-commercecampagnes in te zetten. Ik kan hier alleen maar bewondering voor hebben
Natwerk ontwikkelt De Buien Blouse voor Lipton Ice Tea
06-06-2018 | 10:32:00
De Buien Blouse is een waterdichte Hawaïblouse, met de lengte van een regenjas en online en op verschillende festivals verkrijgbaar
Online activatie voor FEBO door Natwerk
30-05-2018 | 10:40:58
In de FEBO-vestigingen in de Leidsestraat in Amsterdam en Amsterdam Arena (tijdens De Toppers) was een live-stream vanuit een luikje in de automatiek actief
Factor-a en Yourposition sluiten zich aan bij Dept
28-05-2018 | 11:23:56
Dept breidt haar netwerk uit met de aansluiting van factor-a, een bedrijf in Amazonmarketing en Yourposition, een Zwitsers digitalmarketingbedrijf
Voicey lanceert app voor influencers
16-05-2018 | 08:28:20
Met Voicey kunnen influencers door middel van een mobiele app on the go deals ontvangen door middel van een pushbericht
[Column] Ronja Slierendrecht: Voice en video; een goede match?
15-05-2018 | 10:40:00
Veel experts zijn het erover eens dat voice search een gangbare manier wordt om informatie te verkrijgen. Je hebt er geen vrije handen voor nodig en het is nog directer dan een zoekopdracht in Google. Dit zorgt ervoor dat de regels van online marketing worden herschreven
IPG Mediabrands en The Next Ad gaan langdurige relatie aan
14-05-2018 | 11:42:00
IPG Mediabrands Nederland slaat de handen ineen met The Next Ad op het gebied van social advertising
The online company werkt voor AGU
04-05-2018 | 10:07:00
AGU heeft gekozen voor een langetermijnsamenwerking met The online company, onderdeel van Digital Agency Group, als digitaal bureau voor het verzorgen van digitale media
E-Spirit verrijkt digital experience platform FirstSpirit
01-05-2018 | 15:52:00
Marketeers kunnen met behulp van FirstSpirit content distribueren naar vrijwel ieder type device of platform en optimale, gepersonaliseerde digitale klantervaringen mogelijk maken
Fatboy en IMA lanceren internationale campagne #GetFat
01-05-2018 | 09:58:50
Het concept richt zich op het creëren van bewustwording rondom de door social media en technologie ontstane millennialstress en burn-outs
[Onderzoek] Quadia: onlinevideo steeds vaker het primaire communicatiekanaal
26-04-2018 | 11:53:24
43 procent van de marketeers verwacht dat hun bedrijf binnen nu en drie jaar een eigen corporate videokanaal heeft
Vincent Siegelaar Head Digital Trading GroupM
03-04-2018 | 09:36:00
Zijn focus komt te liggen op het verder optimaliseren van samenwerking tussen publishers, adverteerders de GroupM mediabureaus
Digitas Amsterdam en Episerver kondigen strategisch partnerschap aan
27-03-2018 | 10:45:00
De samenwerking tussen Digitas en Episerver creëert een marktaanbod door de krachten van de twee bedrijven te combineren op het gebied van marketing en commercie
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
PauwR begint telefoondienst voor onlinemarketingadvies
13-03-2018 | 13:41:00
(Online) marketeers kunnen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym voor een vast bedrag per maand
[Startups] Hans Veldhorst over 24AM
06-03-2018 | 11:13:06
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Hans Veldhorst, mede-oprichter van 24AM
Hans Veldhorst (Ogilvy & Mather) en Diederick Ubels (MobPro) starten creatief bureau 24AM
19-02-2018 | 09:55:08
"Het klinkt wat heftig, maar wij geloven dat we digital marketing moeten redden van de kortetermijnvisie"
Internationale erkenning digitale marketing SEAT Nederland
19-02-2018 | 09:18:00
De Nederlandse onderneming behoort wereldwijd tot de top drie van meest innoverende importeurs van het merk
Kantar behaalt ISO 19731-certificaat voor Digital Analytics and web analytics for purposes of market, opinion and social research
19-02-2018 | 08:55:14
Kantar TNS, Kantar Millward Brown, Kantar Public en Kantar Media zijn de eerste bureaus in Nederland die zich ISO 19731 gecertificeerd mogen noemen
We adapt en Oogst creëren Facebookcampagne voor de Mazda CX-5
15-02-2018 | 12:56:00
We adapt, het Creative Management Platform (CMP) voor video heeft in samenwerking met digital marketingbureau Oogst een Facebookcampagne opgezet voor autofabrikant Mazda
Kleenex haakt in op griepgolf
18-01-2018 | 09:20:57
Op www.mijnkleenex.nl kunnen snotteraars een gratis Kleenex Oppepbox aanvragen, een aantal Twitteraars krijgt deze ook en er rijdt een Kleenex Oppepbus rond
Nieuw kantoor en overname Beast.io. voor Triple
17-01-2018 | 13:36:00
De twee ondernemingen gaan onder de naam Triple verder. Tom Romkes (Beast) wordt Design Director
[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof
17-01-2018 | 12:48:00
De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen
Talpa Network investeert in DFFRNT Media
11-01-2018 | 11:58:00
DFFRNT Media, gespecialiceerd in technische platforms, kondigt aan dat marketingbureau tcc global en Talpa Network beide een minderheidsbelang hebben genomen in het bedrijf
[Interview] Hugo Schurink over de Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown
11-01-2018 | 09:40:27
De jaarlijkse Media and Digital Predictions studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing
Daniël Verhagen directeur Happy Leads, Mathijs Visser CCO Happy Horizon-groep
28-12-2017 | 10:07:00
Daniël Verhagen is de opvolger van Mathijs Visser die de afgelopen 4 jaar de leiding had over Happy Leads
[Column] IAB | Justus Wever: Sharing is caring in de onlinemarketingindustrie
21-12-2017 | 15:42:00
Marketing bevindt zich op een omslagpunt. Moderne technieken kunnen ons helpen, wanneer we dat willen. Daarnaast, wanneer iets nu niet (goed genoeg) werkt, wil dat nog niet zeggen dat dit volgend jaar nog steeds zo is. Veel marketeers hebben moeite met deze tussenfase, zo blijkt ook uit de Grote Marketing Enquête 2017
[Interview] Madelon Fortuin: Digitalisering is geen bedreiging, maar een kans
21-12-2017 | 11:04:24
Wie mee wilt blijven doen in de dagbladenbranche, moet innoveren op de advertentiemarkt. Zo lanceerde NRC onlangs quality view voor gesponsorde onlinecontent. Commercieel directeur advertentiemarkt Madelon Fortuin: “Een adverteerder betaalt alléén als een lezer tenminste vijftien seconden het artikel leest”
[Column] Ronja Slierendrecht: Wat maakt een video succesvol?
18-12-2017 | 10:38:00
Wij merken dat er in december nét wat meer partijen dan normaal contact opnemen om de nieuwe features en tools door te spreken. Daar komen mooie gesprekken uit voort met vaak ambitieuze plannen
[Column] Ronja Slierendrecht: Wat maakt een video succesvol?
18-12-2017 | 09:48:22
Wij merken dat er in december nét wat meer partijen dan normaal contact opnemen om de nieuwe features en tools door te spreken. Daar komen mooie gesprekken uit voort met vaak ambitieuze plannen. Wat opvalt is dat niet alleen mediabedrijven, maar ook overheden, communicatie-, en pr-bedrijven de noodzaak voelen om hun video’s beter te documenteren
[Startups] Airbridge Equity Partners investeert in Join
13-12-2017 | 11:15:00
Met de kapitaalinjectie wil het influencermarketingplatform de Europese markt veroveren en de artificial intelligence die aan het platform ten grondslag ligt verder doorontwikkelen
[Interview] Madelon Fortuin: Digitalisering is geen bedreiging, maar een kans
12-12-2017 | 12:26:00
Wie mee wilt blijven doen in de dagbladenbranche, moet innoveren op de advertentiemarkt. Zo lanceerde NRC onlangs quality view voor gesponsorde onlinecontent. Commercieel directeur advertentiemarkt Madelon Fortuin: “Een adverteerder betaalt alléén als een lezer tenminste vijftien seconden het artikel leest”
[Interview] Edwin Basten, OMG: Stop brainstorming, start brainshuffling
29-11-2017 | 21:57:00
Het is de passie van OMG om vanuit neuro-psychologische inzichten onze strategieën en campagnes te ontwikkelen
Verfwinkel.nl kiest TCC & The Fightclub
21-11-2017 | 13:10:00
Na een uitgebreide oriëntatie heeft Verfwinkel.nl zijn communicatiebelangen neergelegd bij The Communication Company en The Fightclub
Nielsen Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland
07-11-2017 | 14:13:00
Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes
Qban maakt campagne Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever
02-11-2017 | 15:05:00
Voor de jaarlijkse Doe maar lekker duurzaam-campagne heeft bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
Rodger Werkhoven en Bernd van den Thillart partner Today is Canday Amsterdam
31-10-2017 | 15:27:00
Bernd van den Thillart is Concept Director Art bij Today is Canday, Rodger Werkhoven Concept Director Copy
Isaac Diepenhorst partner en accountdirecteur Blauw Gras, Shaun Voogd creatief directeur
31-10-2017 | 12:50:07
Samen met Voogd neemt Diepenhorst zitting in het MT. Deze wordt gecompleteerd door oprichters Erik Wiese en Erjon Tuenter
[Interview] Robert Franke - Marktplaats: Mobiel is nummer 1 onderwerp in onze gesprekken met adverteerders en bureaus
26-10-2017 | 08:04:00
Marktplaats behoort tot de grootste websites van Nederland en is daarom niet alleen interessant voor mensen die iets willen kopen of verkopen maar ook voor adverteerders.
TinyRiot! maakt onlinevideoreeks voor Olvarit
12-10-2017 | 12:19:00
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen TinyRiot!, MediaCom Beyond Advertising (MBA), Google en enkele Nederlandse bloggers
Sjuul van der Leeuw algemeen directeur e-Village
12-10-2017 | 09:15:00
Van der Leeuw zal de primaire bedrijfsvoering binnen de organisatie leiden. Hij heeft ruim twaalf jaar ervaring in commercie, digital en management
Floris Oranje zet Expand Online (Dept) op in Groot-Brittannië
11-10-2017 | 17:51:00
Floris Oranje heeft de afgelopen jaren in Groot-Brittannië ruime ervaring opgedaan in digital marketing aan zowel klant- als bureauzijde
[Column] Nathalie Peters: How To Make It Work
06-10-2017 | 14:31:00
Is het een gunstige ontwikkeling of juist een dominante waarbij bestaande merk-KPI’s niet langer gelden?
Sports Alliance en ESB.TSB koppelen fanmarketingplatform en kaartverkoopsysteem SRO
18-09-2017 | 12:19:00
Door het koppelen van de twee systemen wordt het mogelijk om marketingcampagnes aan te passen aan de behoefte of koopgedrag van fans of bezoekers
Viduate breidt uit met vijftien Europese vestigingen
11-09-2017 | 09:33:00
Viduate wil uitgroeien tot één van de voornaamste partijen in videoproductie en -marketing wereldwijd. Tim Viergever, algemeen directeur Viduate: ’Mensen willen niet meer lezen, maar video’s kijken.’
Adform en Adcombi gaan samenwerken voor local advertising oplossing
08-09-2017 | 17:06:00
Met de samenwerking is een koppeling gerealiseerd tussen Adform’s DSP en Adcombi’s lokale advertising techniek.
D-reizen lanceert Facebookcampagne
23-08-2017 | 11:11:47
De campagne start op 26 augustus om 12.00 uur met een livestream op Facebook. Er zijn vier reischeques ter waarde van 1000 euro te winnen
[Interview] Jerome Kuijken over adverteren met De Speld
01-08-2017 | 12:24:05
Onlangs lanceerde het contentbureau van het satirische online platform De Speld hun eerste commercial, voor biermerk Oedipus. We spreken met Jerome Kuijken, Head of Advertising, over de ambities van De Speld & Partners
VIVAT kiest voor The online company
21-07-2017 | 11:44:00
VIVAT, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en ACTIAM, heeft gekozen voor The online company als digitaal mediabureau
Timm & Pimm lanceert REV
20-07-2017 | 16:46:46
Vorige maand lanceerde online marketingbureau Timm & Pimm haar initiatief REV, een nieuw social marketinglabel met de focus op duurzaamheid en groene groei
Expand Online introduceert de Email List Importer
17-07-2017 | 10:34:04
ELI praat op dit moment met de systemen Copernica en Mailchimp en er wordt ook gewerkt aan een koppeling met Salesforce
Warner Bros. en Dumpert starten samenwerking
13-07-2017 | 09:17:00
Televisieproducent Warner Bros. en videoplatform Dumpert hebben een overeenkomst gesloten om gezamenlijk video-formats te ontwikkelen
Centralpoint.nl en ClickDistrict versterken samenwerking
13-07-2017 | 07:39:00
Centralpoint.nl en ClickDistrict verlengen de samenwerking. De twee bedrijven willen op die manier hun positie op de zakelijke markt uitbreiden en versterken
Mobile Interaction Company trekt nieuwe investeerders aan
10-07-2017 | 10:47:00
Mobile Interaction Company (M.I.C), wereldwijd leverancier van mobiele interactie-campagnes heeft zijn eigen vermogen versterkt met een half miljoen euro van een strategische investeerder. Het bedrijf zet in op groei van de media-activiteiten
TradeTracker start in Mexico
27-06-2017 | 16:11:40
Dit betekent dat TradeTracker nu in 20 landen actief is. Het netwerk opent in Mexico voor merken als Linio, Ösom, Netshoes, Cyberpuerta, Trivago en AliExpress
NetBooster en Artefact bundelen krachten
13-06-2017 | 12:30:57
Zij vormen samen een wereldwijd online marketingbureau dat zich focust op strategische digitale marketingconsultancy met data en artificial intelligence als basis
Marketing cloud platform censhare opens regional headquarters in Gouda
23-05-2017 | 09:04:00
The new headquarter of censhare will serve the Northern European markets of Benelux and Nordics, in response to the growth in this market
Court1 lanceert segmentatie-app CÄSAR
17-05-2017 | 10:48:00
Court1 lanceert CÄSAR, een segmentatie-app die locatiedata, reisdata en consumenteninformatie combineert met eigen (klant)data
Picnic gaat met Storm Digital in zee
16-05-2017 | 15:55:00
Storm helpt het bedrijf om de digital-advertisementinspanningen te versnellen. Daarnaast bouwt Storm Digital mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack
ABN AMRO, Nuon, Duxxie en NBD Biblion opdrachtgevers SCHAAL+
11-05-2017 | 15:35:35
De tweede lichting digitale marketingtalenten is van start gegaan met het Digital Talent Development Programma van SCHAAL+
SuperHeroes Amsterdam lanceert From Dude To Diva voor Remington
09-05-2017 | 13:59:00
SuperHeroes Amsterdam zette de nieuwe stijltang Remington Air Plates in de bos krullen van een model en creëerde vier popdivalooks
Episerver in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce
01-05-2017 | 11:04:53
Het rapport onderscheidt Episerver vanwege de volledigheid in de visie en het vermogen deze visie uit te voeren
Oogst en Tealium partners in datamanagement
14-04-2017 | 10:59:00
Tealium, Europese topspeler op het gebied van data distributie platforms, en online marketing bureau Oogst kondigen hun samenwerking aan op de Nederlandse markt
VriendenLoterij en Tiny Riot lanceren online videoformats
16-03-2017 | 10:26:00
De VriendenLoterij lanceert vijf, door online digital format agency Tiny Riot ontwikkelde, digitale formats
SOS Kinderdorpen wil samen met TamTam opbrengst voor 2020 vertwaalfvoudigen
14-03-2017 | 09:24:00
A friend of mine neemt de digitale campagnes voor haar rekening en Expand Online de online marketing
Metapeople lid DDMA
02-03-2017 | 15:48:43
"Ik ben blij dat we dit partnership vanaf nu officieel voortzetten met een actieve bijdrage zoals we van metapeople gewend zijn"
Ruben Sondaar Head of Supply SpotX
02-03-2017 | 15:40:16
Binnen video-inventorymanagementplatform SpotX wordt Sondaar verantwoordelijk voor business development en publishers partnerships
Valentijnsactie Samsung viraal met 67 miljoen views
13-02-2017 | 08:25:00
Meer dan 295.394 mensen maakten in de eerste 72 uur van de Samsung Valentijnsactie hun persoonlijke filmpje
Boyband Continuum laat fans liefde verklaren in online video
10-02-2017 | 14:30:00
De boyband Continuum voegt liefdesboodschappen van fans toe aan hun videoclip op Valentijnsdag
ClickValue en Netprofiler gaan samenwerken onder de naam LevelUp Group
09-02-2017 | 11:04:00
Na een uitgebreide verkenningsperiode hebben ClickValue en Netprofiler besloten om een verregaande samenwerking aan te gaan onder de naam LevelUp Group
Full service online marketingbureau Immense opgericht
09-02-2017 | 09:58:00
Internetspecialisten D-Sign en Clickvin fuseren en gaan gezamenlijk verder onder de naam Immense
ANWB lanceert online serie ANWB Experts zoeken het uit!
07-02-2017 | 19:49:40
De afleveringen zijn gericht op een jonge doelgroep die nog niet per se bekend is met alle services van de ANWB
Detron kiest voor Partout
02-02-2017 | 10:18:44
Uit een selectie van vijf onlinemarketingbureaus heeft ICT-partner Detron gekozen voor een samenwerking met digital native agency Partout
DDMA: Zonder data geen effectieve marketing
31-01-2017 | 14:11:00
Effectieve marketing wordt gedreven door data. Dat laat de nieuwste editie van de jaarlijkse Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising zien
Dit kunnen videomarketeers leren van Wie Is De Mol?
31-01-2017 | 08:14:00
Seizoen 17. Hoezo saai? Hoezo klaar mee? Hoezo uitgewerkt? Een goed format is nooit uitgewerkt. Nooit. Dat bewijst ‘Wie is de mol?‘ maar weer eens.
Angelique de Hont CEO Growing Minds
30-01-2017 | 14:07:00
Growing Minds is een online marketingbureau met als purpose de groei van relaties tussen mensen en organisaties
Marc O’Polo breidt samenwerking met metapeople uit
30-01-2017 | 10:02:00
Online performancebureau metapeople, onderdeel van NetBooster Group, gaat de online marketing activiteiten van premium fashion brand Marc O’Polo in zeven Europese landen verzorgen
Digital marketing stijgt met 20 procent in de marketingmix
20-01-2017 | 10:20:00
Wat is de visie van de Nederlandse top van marketeers op het gebied van marketing en innovatie? Op welke trends zetten zij hun mensen en budget in voor de komende drie jaar?
Vijf nieuwe consultants voor metapeople Benelux
19-01-2017 | 11:38:00
Onlineperformancebureau metapeople heeft vijf nieuwe consultants aangetrokken om een verdere groei binnen de Beneluxmarkt te bewerkstelligen
CACI: Verzekeraars negeren basisprincipes digitale marketing
05-01-2017 | 00:10:00
Ditzo eindigt op de eerste plaats in de Digital Marketing Scorecard 2016 waarin een meerderheid van verzekeraars een onvoldoende scoort.
Burst ontwikkelt game voor Stibat
03-01-2017 | 12:11:00
De game moet ervoor zorgen dat de consument zich bewust wordt van het gebruik van batterijen
Channable ontvangt investering van 750.000 euro
22-12-2016 | 09:02:00
Het Nederlandse investeringsfonds Peak Capital investeert een bedrag van 750.000 euro in feedmanagementbedrijf Channable
[Column] Jeroen Verkroost: Gelekt: De nieuwe privacywetgeving die Europa aan Nederland zal opleggen
16-12-2016 | 13:29:00
De concepttekst van de e-Privacy verordening lekte deze week uit – ook bindend voor Nederland. Ik neem je kort mee door de digitale highlights van de Europese Telecommunicatiewet. Wat verandert er voor bedrijven en consumenten
LeaseWeb stelt Svenja de Vos aan als CTO
16-12-2016 | 11:01:00
Svenja de Vos komt naar LeaseWeb in een tijd waarin het bedrijf haar portfolio van hybride clouddiensten blijft uitbreiden om beter aan de behoeften van de klant te voldoen
[Interview] Margreet van Staalduijnen, Coca-Cola: Onze kerstcampagne wil inspireren een ander blij te maken
14-12-2016 | 13:12:00
Coca-Cola zet alledaagse kersthelden centraal in haar campagne. Tijdens de kerstcampagne Bedank jouw kerstheld roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. We spreken brand manager Margreet van Staalduijnen
[Interview] Esther de Waard (Bloemenbureau Holland): “Met moderne technieken kun je echt iets toevoegen”
14-12-2016 | 11:46:00
Esther de Waard is brandmanager bij Bloemenbureau Holland. Met hun campagnes en content zorgen ze ervoor dat bloemen en planten hoog op de agenda van de consument blijven staan. We spreken haar
Thuiswinkel Awards verder als Shopping Awards
05-12-2016 | 13:57:00
Het veranderende consumentengedrag en de samenwerking tussen ANVR, InRetail en Thuiswinkel.org zijn de redenen voor de verandering
[Interview] Leon Dekker over het succes van Startpagina
18-11-2016 | 11:58:00
Uit onderzoek van NOBO blijkt dat Startpagina in de top 5 van de meest bezochte Nederlandse websites staat. We laten ons bijpraten door manager marketing en analyse Leon Dekker
Dimitri Heikamp cliënt content director Allerhande MPG.
16-11-2016 | 09:10:00
Crossmediacontentmarketingbureau MPG. heeft het team uitgebreid met Dimitri Heikamp. Heikamp is werkzaam op het gebied van content, digital media en technical development. Hij werkte de laatste acht jaar bij Sanoma
[Interview] Roel Derksen over het behalen van de Blueprint Certification van Facebook
09-11-2016 | 12:17:00
Facebook lanceerde onlangs een certificaat voor online marketeers zodat het (potentiele) klanten duidelijk is dat diegene waar ze zaken mee doen ook daadwerkelijk kennis van zaken heeft. We spreken met Roel Derksen, Senior Digital Marketeer van PauwR. Hij is een van de eersten die de Blueprint Certification heeft behaald
Digital Power en Mapp gaan strategische samenwerking aan
10-10-2016 | 11:02:00
Marketing specialisten combineren services met software om online customer engagement te verbeteren
Robert Hagendoorn Director Strategy & Concept MediaScience
21-07-2016 | 12:24:00
MediaScience van digitaal mediabureau naar data-gedreven digitaal marketingbureau
[Column] Dennis van de Ven: Pokémon GO Advertising
18-07-2016 | 00:05:00
Kaartverkoop van een festival boosten door een zeldzame Pokémon op jouw locatie te plaatsen? Pokémon lokken om de opening van je winkel te promoten?
Digitaal advertentie account UNICEF naar MediaScience
29-02-2016 | 06:25:00
UNICEF Nederland heeft besloten om het volledige digitale advertising account onder te brengen bij digitaal marketingbureau MediaScience.
Boudewijn van Ewijk verlaat MediaScience
25-02-2016 | 11:33:00
Oprichter van digitaal marketingbureau MediaScience, Boudewijn van Ewijk, zal terugtreden als partner van het Amsterdamse bureau. Medeoprichters en partners René Zeedijk en Simon Aurik zetten samen het management voort.
MediaScience werkt voor Elke Plek
11-11-2015 | 10:06:00
Het bureau verzorgt in 2015 en 2016 de ontwikkeling en uitvoering van de volledige mediastrategie voor Elke Plek