Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3500280

XITE komt met zomercampagne rond Starbucks
11-07-2019 | 10:47:04
XITE start in samenwerking met The Story Lab en Carat, een nieuwe zomercampagne voor Starbucks, waarin de Starbucks Chilled Classics centraal staan
[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini
26-03-2019 | 11:13:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat
Ronnie van Briemen head of trading Dentsu Aegis Network
27-08-2018 | 17:20:00
Hij is per 1 augustus 2018 benoemd tot head of trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network, en lid van het new businessteam
Els Wijnstekers leidt Carat Nederland
22-08-2018 | 11:46:00
Ze voert per direct het management van mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network, als opvolger van Tim van der Bilt
[Forum] De rol van branded content binnen een mediaplan
17-07-2018 | 09:43:50
Mediabureaus merken dat adverteerders steeds vaker om branded content vragen, voor bijna iedere campagne. Marketingcommunicatie en media experts Els Wijnstekers, Michael Willems, Evert Bronkhorst en Henk Burgerhout geven hun visies over de rol van branded content binnen een mediaplan
Dentsu Aegis Network: Campagne op Twitter kan 40 procent hogere ROI opleveren
23-11-2017 | 09:58:15
Uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat marketingcampagnes op Twitter een 40 procent hogere return on investment kan opleveren ten opzichte van andere mediakanalen
XITE lanceert Nederlands eerste programmatic advertising campagne op televisie
03-07-2017 | 23:47:00
Muziekvideo brand XITE biedt adverteerders vanaf deze maand de mogelijkheid om online advertentiecampagnes op televisie in te kopen.
Goede branded content geeft een hogere ROI dan goede reclame
23-06-2017 | 15:02:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
Havas Lemz helpt Longfonds in strijd voor gezonde lucht
16-01-2017 | 12:21:00
Havas Lemz en Partout digital native agency ontwikkelden samen met het Longfonds een geïntegreerde campagne, die het onzichtbare gevaar van vervuilde lucht zichtbaar maakt
Agency Spring en Carat maken campagne JYSK
12-09-2016 | 09:55:00
De campagne heeft een marketingpush op alle kanalen: offline in advertenties, folders en outdoor en online in nieuwsbrieven, blogs, banner ads en socialmedia