Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3718556

Kinetic: De key takeaways van DMEXCO2018 voor Out of Home
27-09-2018 | 09:53:00
In het steeds verder digitaliserende Out of Home landschap zijn AI toepassingen te bedenken die al haalbaar zijn op korte termijn
MediaCom lanceert media first campagne voor Volkswagen up! beats
21-06-2018 | 08:53:00
Met behulp van dynamische digital OOH heeft Volkswagen up! Beats concertgangers op de route naar en vanaf de concertlocatie getarget
Embassy of Dutch Creativity in Cannes met Pritchard, NBC News en Google
12-06-2018 | 11:41:00
Voor de vierde keer gaat er de creatieve handelsmissie Embassy of Dutch Creativity naar Cannes om de Nederlandse Creativiteit te promoten
Embassy of Dutch Creativity voor de vierde keer naar Cannes
16-05-2018 | 19:53:46
Voor de vierde keer gaat er de creatieve handelsmissie Embassy of Dutch Creativity naar Cannes om de Nederlandse Creativiteit te promoten
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor bundelen krachten voor Peugeot
05-05-2018 | 09:41:00
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor hebben hun krachten gebundeld in de data-powered programmatic campagne voor Peugeot
Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam lanceren campagne voor Volvo
18-04-2018 | 16:55:00
Voor de promotie van de nieuwe Volvo XC40 werkten Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam samen met blowUP Media en JCDecaux. De campagne is gecentreerd rondom het Museumplein in Amsterdam en introduceert de nieuwe Volvo XC40
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 | 10:46:00
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
13-04-2018 | 10:17:00
AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro
Mindshare: DOOH waardevolle toevoeging in de mediamix
08-03-2018 | 12:05:00
Kinetic en Mindshare hebben voor het eerst Digital Out-of-Home van Exterion Media toegevoegd aan de total videostrategie voor MediaMarkt
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-09-2017 | 23:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
Validators, Kinetic, Exterion Media en Ngage Media onderzoeken bereik digitale buitenreclame
26-10-2016 | 12:28:00
Consumenten zien een digitaal scherm met een bewegende uiting vaker vanaf een grotere afstand én kijken hier langer naar
De Nierstichting opent collecteweek met een spectacular van Exterion
17-10-2016 | 11:27:00
Een aangrijpende spectacular op het Rotterdamse Stationsplein voor de Nierstichting. In samenwerking met Maxus+Helder, Kinetic Nederland, XXS en Exterion Media
Kinetic Zone kiest exclusief voor Megawatt
13-04-2016 | 09:28:00
Kinetic Zone, onderdeel van WPP en Out of Home specialist Kinetic, gaat een partnership aan met Megawatt Advertising & Fieldmarketing
Kinetic kiest voor CEE Platform van Endeavour Media om OOH Media wereldwijd interactief te maken
09-01-2016 | 00:32:00
Kinetic Worldwide heeft een wereldwijde samenwerking met Endeavour Media afgesloten om haar klanten nieuwe mogelijkheden met OOH-media aan te bieden