Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 5457617

Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit in Limburg
25-03-2021 | 09:52:00
Hillenaar breidt het netwerk uit met een digitale reclame mast bij de A2 bij Maastricht
Omzet OOH-markt in 2020 met 35 procent gedaald naar 137 miljoen euro
28-01-2021 | 10:36:00
De bestedingen aan (D)OOH-reclame zijn in 2020 met 35 procent gedaald. De omzet bleef op 137,2 miljoen euro steken. In 2019 werd nog 211,2 miljoen euro omgezet
Social Friendz breidt uit met talentmanagement voor micro-influencers
26-01-2021 | 11:37:25
Social Friendz, een full-service influencer marketing agency, is voortaan ook actief als managementbureau voor micro-influencers. Met deze extra service bundelt Social Friendz de krachten met influencers met wie al wordt samengewerkt voor campagnes
Hillenaar Outdoor voegt Zuurstok toe aan portfolio
24-12-2020 | 13:47:00
Hillenaar Outdoor voegt per direct een digitale reclamemast langs de A12 bij Den Haag toe aan het netwerk
Twins van Hillenaar Outdoor beschikbaar voor programmatic buying
30-11-2020 | 15:48:51
De twee digitale reclamemasten langs de A4 bij Schiphol (de Twins) zijn aangesloten op de programmatic buying-platforms. Alle andere digitale media van Hillenaar Outdoor waren al eerder voor deze vorm van inkoop beschikbaar
Hillenaar Outdoor exploiteert digitale mast bij Breda
06-10-2020 | 11:05:00
Hillenaar Outdoor zet investeringen in digitale reclamemasten door. In oktober wordt een  object van het bedrijf operationeel nabij Breda
TAG Outdoor van start met deel voormalige Hillenaar-netwerk
21-09-2020 | 09:52:45
TAG Outdoor is op 1 september 2020 van start gegaan als Out of Home-exploitant. Het bedrijf heeft het shopping- en parking-netwerk van Hillenaar Outdoor overgenomen
Outreach: Buitenreclamemarkt levert 67 procent omzet in tijdens tweede kwartaal 2020
20-08-2020 | 12:15:00
De buitenreclamemarkt heeft 44 procent omzet ingeleverd in het eerste half jaar van 2020 vergeleken met 2019. Daarmee kwam de OOH uit op 54,5 miljoen euro. In het tweede kwartaal daalde de omzet met 67 procent
Hillenaar Outdoor kondigt digitale reclamemast aan langs A15
19-08-2020 | 12:53:00
Hillenaar Outdoor heeft haar netwerk uitgebreid met een digitale reclamemast langs de snelweg A15 bij Leerdam
Social Friendz lanceert tijdschrift over Instagram  
14-07-2020 | 15:53:41
Influencer-marketingagency Social Friendz komt met een magazine rondom het thema Instagram. De eerste editie heet De perfecte Instagram-foto en biedt een kijkje in de wereld van social media en influencers
2C neemt 1200 buitenreclamevakken over van Hillenaar Outdoor
09-07-2020 | 15:07:00
2C heeft 1200 buitenreclamevakken overgenomen van Hillenaar Outdoor. De reclamevakken zijn verdeeld over ruim 40 gemeentes verspreid door Nederland. Clear Channel Nederland neemt de exploitatie van deze vakken voor haar rekening
Hillenaar Outdoor verlegt focus naar digitale reclamemasten
07-07-2020 | 10:12:00
Hillenaar Outdoor focust voortaan volledig op digitale reclamemasten langs snelwegen en zet die ambitie om in uitbreidingen. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij in Den Haag, Breda en Maastricht
Social Friendz lanceert eigen webshop
04-06-2020 | 13:56:00
Social Friendz, de influencermarketing-agency van Hillenaar, heeft een eigen webshop gelanceerd. In de online shop kunnen (startende) influencers producten en diensten vinden
Vereniging Rembrandt brengt kunst op abri's
15-05-2020 | 14:09:00
Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben het initiatief genomen om kunst naar buiten te brengen. Met de campagne wil men een groter publiek in aanraking laten komen met hoogtepunten uit ons gezamenlijk kunstbezit
Martine Beiten commercieel directeur Ticketveiling.nl
21-04-2020 | 14:00:00
Een grote transfer in de webshopmarkt. Martine Beiten – tot voor kort Country Manager Benelux bij Groupon – is per 15 april in dienst getreden bij Ticketveiling.nl
Campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen van start
21-04-2020 | 10:57:00
Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds het begin van de coronacrisis
Hillenaar: coronacrisis zorgt voor vraag naar digitale truck
31-03-2020 | 11:35:00
Innovatief. Zo kan de nieuwe aanwinst van Hillenaar Outdoor het beste worden omschreven
Hillenaar komt met corona-campagne Stay home, stay strong, stay positive
27-03-2020 | 11:32:00
Hillenaar Outdoor start onder de naam Stay home, stay strong, stay positive een campagne die mensen moed geeft
[Vacatures] Ticketveiling zoekt een Medior Full Stack Developer
27-02-2020 | 07:56:00
Ticketveiling is per direct op zoek naar een Medior Full Stack Developer voor de locatie Leiderdorp
[Vacatures] Ticketveiling zoekt een allround logistiek medewerker
27-02-2020 | 07:30:00
Ticketveiling is per direct op zoek naar een allround logistiek medewerker voor de locatie Leiderdorp