Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 5564849

Eerste stap herstel OOH: 40 miljoen euro omzet in Q2, 2021
11-08-2021 | 16:10:00
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen euro uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Hiermee is een eerste stap gezet naar een herstel van de markt
FD brengt financieel economische nieuws via schermen Ocean Outdoor
04-05-2021 | 17:47:00
Ocean Outdoor en FD Mediagroep gaan een samenwerking aan waarbij voortaan realtime financieel economisch nieuws te lezen zal zijn op de schermen van Ocean Outdoor. Het gaat om schermen langs snelwegen, rond het openbaar vervoer en in stadscentra
Buitenreclamebestedingen daalden in eerste kwartaal naar 22,6 miljoen euro
28-04-2021 | 15:49:00
De bestedingen aan Out of Home (OOH) zijn in het eerste kwartaal van 2021 wederom gedaald. Bij een budget van 22,6 miljoen euro bedroeg de afname 40 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Dit heeft brancheorganisatie Outreach bekendgemaakt
Ocean Outdoor komt met Click&Collect-campagne voor retailers
10-02-2021 | 16:54:00
Ocean Outdoor heeft onder de naam Click&Collect een campagne gelanceerd om retailers een hart onder de riem te steken vanwege de coronacrisis. In 2020 was Ocean Outdoor actief met het MKB Steunfonds
Nightwatch komt met campagne tijdens avondklok
03-02-2021 | 15:57:00
Nightwatch, de Extreme heeft een campagne gelanceerd passend bij de avondklok. De campagne is van start gegaan via het digitale netwerk van Ocean Outdoor
NOC*NSF en Ocean Outdoor versterken mediapartnership richting Tokyo 2021
29-01-2021 | 18:23:00
NOC*NSF en Ocean hebben hun mediapartnership versterkt voor de Olympische Spelen van 2021. Ocean Outdoor zal heel dit jaar op haar landelijke digitale netwerk ruimte bieden voor olympische en breedtesportdoelen
Ocean wint aanbesteding Amsterdam Zuid WTC
26-11-2020 | 11:23:01
Na een aantal maanden van afwezigheid wordt er begin 2021 weer een groot digitaal scherm op Amsterdam Zuid WTC geplaatst. Tot februari exploiteerde Ocean daar een scherm en het bedrijf gaat dit nu weer doen
Ocean Outdoor partner van Westfield Mall of the Netherlands
07-09-2020 | 09:13:01
Ocean Outdoor gaat alle digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands exploiteren. Dat laat eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield van het winkelcentrum in Leidschendam weten. De opening van het shopping center staat gepland voor maart 2021
Ocean Outdoor Nederland laat Tour de France zien op digitale schermen
27-08-2020 | 13:29:00
Ocean Outdoor Nederland zal van 29 augustus tot en met 20 september 2020 beelden van de Tour de France tonen via zijn digitale schermen. Daarbij worden dagelijks de laatste 30 minuten live vertoond zonder geluid
Outreach: Buitenreclamemarkt levert 67 procent omzet in tijdens tweede kwartaal 2020
20-08-2020 | 12:15:00
De buitenreclamemarkt heeft 44 procent omzet ingeleverd in het eerste half jaar van 2020 vergeleken met 2019. Daarmee kwam de OOH uit op 54,5 miljoen euro. In het tweede kwartaal daalde de omzet met 67 procent
Ocean steunt mkb voor meer dan 10 miljoen euro
26-05-2020 | 16:00:33
Ruim 250 adverteerders hebben de afgelopen twee maanden gebruikgemaakt van het Ocean MKB Steunfonds. In de laatste week van de actie is de 10 miljoen euro bruto overschreden die Ocean hiervoor ter beschikking had gesteld
Ocean en Westfield Mall of the Netherlands introduceren Stay Safe-tool
19-05-2020 | 15:55:48
Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe augmented reality tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands, neemt als eerste deze tool in gebruik
Vereniging Rembrandt brengt kunst op abri's
15-05-2020 | 14:09:00
Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben het initiatief genomen om kunst naar buiten te brengen. Met de campagne wil men een groter publiek in aanraking laten komen met hoogtepunten uit ons gezamenlijk kunstbezit
Campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen van start
21-04-2020 | 10:57:00
Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds het begin van de coronacrisis
40 adverteerders maken gebruik van Ocean MKB Steunfonds
30-03-2020 | 12:17:00
In de eerste week hebben bijna 40 brancheverenigingen en bedrijven zich bij Ocean gemeld en dagelijks volgen er meer. Door heel Nederland zijn de eerste campagnes al te zien op de digitale groot formaat schermen
Merken en media maken gezamenlijk statement voor de verspreiding van social distancing-oproep
23-03-2020 | 11:21:00
Om de overheid te ondersteunen in de cruciale oproep tot social distancing, verspreiden media, merken en vooraanstaande Nederlanders massaal dezelfde boodschap
Ocean zet MKB Steunfonds op: gratis buitenreclame
23-03-2020 | 06:00:00
Per direct zet Ocean Outdoor een steunfonds op voor de zwaarst getroffen branches en mkb-bedrijven. Het fonds krijgt een mediawaarde van ruim 10 miljoen euro bruto
Ocean wint pitch exploitatie Amsterdams GVB tram- en busnetwerk
13-02-2020 | 16:56:05
Per 1 april 2020 neemt Ocean de schermen van het complete bussen- en tramnetwerk in de voertuigen van het Amsterdamse GVB in exploitatie. Ocean won een pitch van het GVB
Groei Out of Home in 2019 ruim 8 procent
05-02-2020 | 15:06:00
De buitenreclame-omzet is in 2019 gegroeid met 8 procent. In 2019 is de totale omzet van de twaalf toonaangevende bedrijven in de buitenreclame gegroeid naar 211 miljoen euro. In 2018 bedroeg deze omzet nog 195 miljoen euro
Ocean neemt digitale reclamemasten Clear Channel over
17-12-2019 | 09:09:53
Per 1 januari 2020 neemt Ocean de digitale reclamemasten van Clear Channel Nederland over. Het gaat om Triple Digital in Rotterdam, de Double Digital in Amsterdam, de Diamond in Waddinxveen en de Box in Amsterdam
Interbest en Ngage Media zijn nu Ocean Nederland
04-10-2019 | 09:07:00
Interbest en Ngage Media zijn samengegaan in Ocean Nederland. Met het launch event op donderdag 3 oktober 2019 is het startschot gegeven voor de introductiecampagne The Urge to Show