Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 5434126

[Screenforce] Recordgroei met 32 procent groei naar 406 miljoen in H1 voor tv-markt
31-08-2021 | 06:45:00
De televisiereclamemarkt heeft een groei van 32 procent gerealiseerd en is voor de spot- en non-spotbestedingen uitgekomen op 406 miljoen euro. Dit was in 2020 nog 307 miljoen; in 2019 bedroeg de omzet 398 miljoen. Sinds 2016 werd niet zo'n hoge omzet gerealiseerd
TIP breidt uit met GRP-module: inzicht in tv-campagneresultaten op andere doelgroepen
27-07-2021 | 23:18:00
Screenforce biedt TIP gratis aan, aan bureaus en adverteerders die rechtstreeks inkopen. TIP is het gezamenlijke tv-inkoopplatform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance en ORN
[Screenforce] De link tussen aandacht en effect
20-07-2021 | 12:11:00
Aandacht is een belangrijke driver achter het succes van een reclamecampagne. Er zijn veel studies gewijd aan het positieve verband tussen de aandacht voor een creative en het effect daarvan op naamsbekendheid, conversie, verkopen of welke KPI dan ook
[Sreendorce] Ebiquity brengt met aCPM kosten per duizend seconden aandacht in kaart
15-06-2021 | 13:30:00
Ebiquity, een marketing- en mediaconsultancybedrijf, heeft een onderzoeksrapport gepubliceerd in samenwerking met onderzoeksbureaus Lumen en TVision: The Challenge of Attention
[Screenforce] AttentionTrace-planner: inzicht in aandacht voor videocontacten
10-06-2021 | 15:51:00
Het bedrijf van marketingprofessor Karen Nelson-Field Amplified Intelligence, heeft afgelopen november een planning tool uitgerold die is gebaseerd op metingen van aandacht
[Onderzoek] Screenforce & WARC: E-commerce blijft groot en consument heeft voorkeur voor televisiereclame
19-05-2021 | 09:13:00
WARC, het internationale instituut voor marketing intelligence, heeft in april het rapport COVID-19 one year on uitgebracht. In dit rapport wordt samengevat welke effecten de coronacrisis heeft op marketing en mediaplanning
[Onderzoek] Global TV Group: televisie is de aanjager voor bedrijfsresultaten
06-05-2021 | 11:33:00
Televisie is de aanjager voor bedrijfsresultaten. Dit blijkt uit de bestudering door Global TV Group van dertien onderzoeken naar de ROI op korte en lange termijn bij televisie, Broadcaster VOD en Advertising VOD
[Screenforce] Tv in mediaplan jaagt sitebezoek en omzetgroei aan
13-04-2021 | 11:02:50
Uit groot Amerikaanse onderzoek naar de data van televisiecampagnes en websitebezoek is iets opvallends naar voren gekomen. Bedrijven profiteren enorm van het opnemen van televisie als medium in het mediaplan
[Screenforce] Whitepaper Telenet en Vlerck: Adressable advertising vormt de toekomst van televisiemarketing
07-04-2021 | 11:49:00
Technologische ontwikkelingen maken het mogelijk om televisiereclame getarget in te zetten. De Belgische kabelexploitant Telenet, zijn Vlaamse televisiedochter en de Vlerick Business School hebben een whitepaper gemaakt met de achtergronden van adressable advertising
[Screenforce] Zo vallen adverteerders op in een wereld vol prikkels
23-03-2021 | 09:53:08
Onderscheidende brand assets zoals geluid, merk characters en bekende personen zijn de beste manier om een link in het brein van de consument met het merk te creëren
[Screenforce] Meer vertrouwen in e-commerce dankzij reclame
09-02-2021 | 11:59:30
Een op de drie Nederlanders (31 procent) heeft meer vertrouwen gekregen in de daadwerkelijke bezorging door e-commerce bedrijven dankzij tv-reclame
[Screenforce] Televisiebestedingen door e-commerce 50 procent gestegen
19-01-2021 | 10:47:36
De brutobestedingen aan tv-reclame in Nederland door e-commerce bedrijven is in vijf jaar tijd met 50 procent gestegen naar 254 miljoen euro in de eerste drie kwartalen van 2020
Thema World Television Day: TV maakt het verschil
19-11-2020 | 10:09:48
Wereldwijd wordt op 21 november World Television Day gevierd. Het thema dit jaar is TV maakt het verschil
[Screenforce] Videoreclames op Vlaams streamingplatform effectiever dan op YouTube
10-11-2020 | 13:06:00
Online video zit in de lift. Verschillende mediaspelers bieden gratis content aan op hun digitale platforms. Hierdoor ontstaat er een strijd om de aandacht van de kijker
Televisiereclamemarkt herstelt snel: 0,7 procent groei naar 171 miljoen euro in derde kwartaal 2020
22-10-2020 | 07:00:00
De televisiereclamemarkt is in het derde kwartaal van 2020 uitgekomen op 171 miljoen euro, een groei van 0,7 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De spotmarkt is uitgekomen op 153 miljoen euro, een stijging van 1,5 procent