Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2527097

[Interview] Patrick van Hooy en Aytekin Demirtas (Value Zipper): Focus op kwalitatieve titels ook digitaal
08-06-2021 | 12:35:00
We spraken onlangs met Aytekin Dermirtas (Digital Strategy Consultant) en Patrick van Hooy (eigenaar) van Value Zipper over het afgelopen jaar, de stand van de mediamarkt en digitale ontwikkelingen bij Value Zipper
Value Zipper breidt digitale propositie uit
20-04-2021 | 09:42:54
Value Zipper richt zich niet alleen op print, branded content via de aangesloten mediakanalen. Het bedrijf breidt nu uit met display advertising
[Value Zipper] Voordelen en nadelen van rubrieken als contentvorm
21-03-2021 | 08:30:00
In Veronica Inside zit een gesponsorde samenwerking met TOTO. Value Zipper noemt het een van de beste branded-contentformats op televisie. Zijn betaalde samenwerkingen met media in de vorm van rubrieken altijd een goed idee?
[Interview] Renske Veldhoff: De belofte Met Vriendin ben je nooit alleen, breiden we steeds verder uit
11-03-2021 | 10:53:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Renske Veldhoff, hoofdredacteur van Vriendin
[Interview] Renée van Breukelen: Mijn Geheim is een papieren vriendin die lezeressen verbindt
02-03-2021 | 11:57:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Renée van Breukelen, hoofdredacteur van Mijn Geheim
Value Zipper laat merken samenwerken met bioscoopfilms
01-02-2021 | 10:58:02
Een avondje naar de bioscoop, hoe leuk is dat! Met een bak popcorn op schoot en een drankje in de hand. Eén van de weinige momenten dat we onze volledige aandacht richten op één medium. Value Zipper helpt sinds 2017 merken om zich aan films te verbinden
[Forum] Trends in Branded Content 2021
25-01-2021 | 19:00:00
Van Podcasts, gaming tot TikTok, trends die genoemd worden voor 2021. Wij vroegen een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor het jaar 2021
2020 in de beste 100 interviews
31-12-2020 | 17:50:00
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2020 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op 2020 terug met onze 100 beste interviews van 2020
[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten
17-12-2020 | 17:20:00
Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!
[Interview] Eveline Helmink over Happinez
14-12-2020 | 10:46:00
Eveline Helmink is hoofdredacteur van Happinez. We spreken haar over het platform, de samenwerking met adverteerders en het roerige jaar 2020
[Interview] Heleen Peverelli over Yoga Magazine
10-12-2020 | 15:04:00
Heleen Peverelli is hoofdredacteur van Yoga Magazine. Wij spreken haar over de dynamiek van haar mediamerk in het buitengewone jaar 2020
Value Zipper voegt 7 Audax-titels toe aan portfolio
09-12-2020 | 11:37:00
Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van het portfolio van Audax. Value Zipper neemt de verkoopactiviteiten op zich voor de titels Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party
Value Zipper: het succes van branded content meten
23-11-2020 | 08:00:00
In de wereld van branded content vliegen de creatieve commerciële ideeën je om de oren. Maar is een creatief idee garantie voor succes
[Interview] Anke Braams over Denksport
17-11-2020 | 09:48:00
Anke Braams is Managing Director Nederland bij Keesing Media Group B.V., uitgever van onder meer Denksport. We spreken haar over puzzelen tijdens en na de lockdown en de stappen richting braintainment
[Interview] Alida Dijk over Zin en digitalisering door de coronacrisis
09-11-2020 | 11:12:00
Alida Dijk is hoofdredacteur van Zin magazine. Wij spreken haar over de dynamiek van haar mediamerk in het buitengewone jaar 2020
[Interview] Tom Kellerhuis over HP/De Tijd in 2020
27-10-2020 | 21:59:00
Tom Kellerhuis is hoofdredacteur van HP/De Tijd. Wij spreken hem over de dynamiek van zijn mediamerk in het buitengewone jaar 2020: "We zagen het aanvankelijk somber in, maar met het dubbeldikke zomernummer hebben we het hele jaar goedgemaakt."
Value Zipper: branded content op de lange of korte termijn
13-10-2020 | 11:26:15
Veel marketeers willen direct na een branded content campagne zien wat de resultaten zijn. Volgens experts moet je er juist rekening mee houden dat het even kan duren voordat het iets oplevert
Value Zipper: Generatieverschillen en hun impact op branded content
05-10-2020 | 11:35:33
Elke leeftijdsgroep heeft een andere levensstijl en interesses. Hoe speel je als marketeer in op de uiteenlopende wensen en eisen die de generaties hebben
[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest
01-10-2020 | 12:24:00
Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame
Value Zipper: Budget cuts en branded content
24-09-2020 | 09:52:00
Binnen campagnes valt branded content regelmatig als eerste af. Hoe kijken experts uit de mediabranche hier tegenaan
[Value Zippper] Quality Read in print?
17-09-2020 | 16:18:43
In de wereld van online branded content kennen we het begrip Quality View (QV). Een goede metric om het succes van online branded content te meten en vergelijken. Jammer dat dit in print niet mogelijk is. Of misschien toch wel? Value Zipper buigt zich erover
Value Zipper: 6 x hoe influencermarketing te gebruiken
15-09-2020 | 15:15:00
Influencermarketing wordt steeds populairder. De media-experts merken dan ook dat ze steeds vaker de vraag krijgen: Moeten we niet iets met influencers doen?
[Podcast] Arnoud van der Valk en Patrick van Hooy over branded content en berichten uit de media
24-07-2020 | 13:34:00
Tijdens de Cross Media Awards 2020 hebben we tijdens een radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Arnoud van der Valk is commercieel directeur van de Media Info Groep. Patrick van Hooy is eigenaar van Value Zipper. We spreken ze allebei
Value Zipper neemt salesactiviteiten HP/De Tijd over
07-07-2020 | 07:10:00
Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. Met de toevoeging van HP/De Tijd versterkt Value Zipper haar positie in het opinie segment
Value Zipper en Messercola presenteren De Grote Sinterklaasfilm
16-06-2020 | 07:39:00
Value Zipper en producent Messercola komen met de De Grote Sinterklaasfilm. Met Bram van der Vlugt als de enige echte Sinterklaas. Een echte familiefilm voor kinderen van 3-10 jaar oud en hun ouders
Value Zipper: Branded Content, de huidige stand
29-05-2020 | 13:22:00
Wat is de stand van branded content? Hoe beoordeel je een idee of plan? Deze en andere vragen passeerden de revue in het vijfde branded content-rondetafelgesprek met verschillende media-experts, georganiseerd door Value Zipper
Whitepaper Value Zipper: wanneer is branded content geslaagd?
16-01-2020 | 15:40:00
Content moet opvallen. Maar hoe weet je of jouw branded content geslaagd is? ValueZipper bespreekt dat in een whitepaper
Huisvrouwen bestaan niet 2, waar merk en film samenkomen
18-12-2019 | 10:25:00
Value Zipper verbindt merken aan bioscoopfilms. Vanaf 12 december draait Huisvrouwen Bestaan Niet 2 in de bioscoop. Voor deze film is een samenwerking met Bison opgezet
Whitepaper Value Zipper: wanneer pas je branded content toe
02-12-2019 | 19:23:00
Het is een misvatting dat het inzetten van branded content per definitie tot succes leidt en dat we traditionele advertenties helemaal af moeten schrijven. Wanneer kun je branded content het beste toepassen? Valuezipper wijdt er een whitepaper aan
Whitepaper Value Zipper over effectief toepassen van branded content
28-11-2019 | 09:28:00
Value Zipper heeft een whitepaper gemaakt waarin optimaliseren van branded content centraal staat. Het document is beschikbaar via de site van het bedrijf
Value Zipper publiceert whitepaper over branded content
20-09-2019 | 08:49:00
Voor merken is het steeds moeilijker om te midden van de enorme hoeveelheid aan informatie en boodschappen de aandacht van de consument te trekken en vast te houden
[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio
12-07-2019 | 13:49:00
Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy
[Vacatures] Value Zipper zoekt Account Manager Brand Solutions
03-07-2019 | 09:36:00
Connectie maken. Dat is de kern van jouw baan als accountmanager bij Value Zipper. Je gaat relaties aan met onze klanten en helpt ze met marketingoplossingen die bij ze passen. De mogelijkheden zijn eindeloos: van advertenties in tijdschriften tot branded content in speelfilms
[Forum] Versnipperd medialandschap: kans of valkuil voor branded content?
24-06-2019 | 09:48:00
Nooit was het aantal mediakanalen zo groot. Volgens marketingcommunicatie en media-experts Jessica Bakker, Matthijs Roumen en Thijs Dorreboom kan dit leiden tot verschraling van het branded content-aanbod
Abovo Media wint Value Zipper Cup 2019
11-06-2019 | 11:03:00
Voor de 4e keer organiseerde Value Zipper de Value Zipper Cup. Met een record aantal deelnemers van 7 vrouwen- en 16 mannenteams, trapten ze donderdag 6 juni af
WPG Media brengt sales activiteiten onder bij Value Zipper
07-06-2019 | 12:22:00
Value Zipper is per direct gestart met de salesactiviteiten voor de bladen Vrij Nederland, Yoga Magazine en Happinez, allen behorend tot WPG Media. De salesafdeling van WPG Media is opgeheven
[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig
22-05-2019 | 10:57:41
Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content
New Skool Media lanceert House of Communities en New Skool Studio
04-04-2019 | 17:58:00
Het doel van de NSM House of Communities strategie is om de fans binnen de 18 communities meer te verbinden met de titels en elkaar
[Forum] Branded content, goed voor je merkwaarde?
14-03-2019 | 12:37:00
Je merkwaarde vergroten met branded content? Dat werkt volgens marketingcommunicatie en media-experts Jessica Bakker, Matthijs Roumen en Thijs Dorreboom vooral bij minder bekende merken
[Onderzoek] Zin: 50+ vrouw voelt zich jonger
15-02-2019 | 12:17:00
Bijna 7 op de 10 vrouwen voelen zich, gemiddeld, 13 jaar jonger dan ze feitelijk zijn. Dat blijkt uit een onderzoek onder vrouwen tussen de 50 en 75 jaar uitgevoerd in opdracht van tijdschrift Zin
[Forum] Wil je opvallen als merk? Gebruik humor in je branded content
15-02-2019 | 11:42:00
Humor blijft hangen. Daar zijn marketingcommunicatie en media-experts Jessica Bakker, Matthijs Roumen en Thijs Dorreboom het over eens. Toch zijn veel merken voorzichtig met het gebruik ervan in branded content
[Forum] Branded content en Byron Sharp: een goede combinatie?
30-01-2019 | 13:10:00
Heb je tijd om een verhaal te vertellen? Ga voor branded content! Het hangt er vanaf in welke fase van de groeicurve je zit als merk.
[Forum] De rol van het mediabureau bij branded content
21-12-2018 | 11:30:00
Wat is de rol van het mediabureau wanneer er sprake is van een branded content campagne?
[Forum] Vier manieren om relevante branded content te maken
26-11-2018 | 09:36:00
Het besluit is genomen: je gaat branded content maken. Maar waar begin je? En hoe zorg je dat deze content relevant is? Marketingcommunicatie- en media-experts geven vier manieren om te beginnen
[Forum] Tips en tricks om de regie te houden over branded content
26-10-2018 | 13:25:00
Samen met een medium ben je als merk afzender van jouw branded content. Maar wie is in de lead? En hoe hou jij de regie over wat er over jou wordt geschreven?
[Forum] Branded content en/of advertising: wat kies jij?
24-09-2018 | 11:34:46
Marketingcommunicatie en media experts Els Wijnstekers, Michael Willems, Evert Bronkhorst en Henk Burgerhout kiezen kiezen voor een combinatie. Want dat werkt toch het beste. Maar op welke manier? Dát is de vraag waar het volgens het panel echt om gaat!
[Forum] Hoe ieder merk top of mind kan worden met branded content
07-09-2018 | 10:45:00
Vooral kleinere merken vragen zich weleens af of branded content wel geschikt voor ze is. Marketingcommunicatie en media experts Els Wijnstekers, Michael Willems, Evert Bronkhorst en Henk Burgerhout denken van wel
Value Zipper lanceert elfde editie van Boer zoekt Vrouw-magazine
07-09-2018 | 09:17:00
Het elfde nummer van Boer zoekt Vrouw-magazine verschijnt op 16 oktober. Het magazine bevat interviews met de vijf boeren en hun potentiële geliefden
[Forum] De rol van branded content binnen een mediaplan
17-07-2018 | 09:43:50
Mediabureaus merken dat adverteerders steeds vaker om branded content vragen, voor bijna iedere campagne. Marketingcommunicatie en media experts Els Wijnstekers, Michael Willems, Evert Bronkhorst en Henk Burgerhout geven hun visies over de rol van branded content binnen een mediaplan
Mindshare wint Value Zipper Cup
04-06-2018 | 09:05:12
11 mannen- en 8 vrouwenteams van mediabureaus als Mindshare, UM, Havas, Abovo Media, iProspect, Mediaxplain* en Mediacom gingen de strijd met elkaar aan
[Forum] Branded content: Is branded content een hype?
24-05-2018 | 08:36:00
In een veranderend medialandschap verschuift ook de manier van adverteren. Branded content is wat dat betreft hot en happening. Maar is het een hype?
[Forum] Branded content: 4 inspirerende branded content cases
20-04-2018 | 10:47:00
Wekenlang hebben we inspiratie mogen ontvangen van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. Tot slot delen de panelleden hun favoriete branded content cases met ons
[Forum] Branded content: Van logo tot memory structure
30-03-2018 | 15:49:00
Dat de afzender van branded content te allen tijde bekend moet zijn is een gegeven voor het panel van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen
Value Zipper: Waarom adverteren in magazines?
30-03-2018 | 12:19:00
Print en online versterken elkaar meer dan ooit, zoals radio en tv elkaar ook altijd hebben aangevuld. Cross-over aanwezigheid, maken beide vormen relevant
Value Zipper start samenwerking met foodwebsite De Buik
01-03-2018 | 11:00:37
Value Zipper zal de advertentieverkoop gaan verzorgen van De Buik, een foodwebsite over Rotterdam
[Forum] Branded content: Hoe onderscheidend moet branded content zijn?
15-02-2018 | 09:31:46
Op zoek naar het antwoord op deze vraag is de grootste afweging: moet je wel onderscheidend wíllen zijn? Tijdens ons panelgesprek hoorden we voors en tegens van marcom- en media-experts
[Vacatures] Value Zipper zoekt een Account Manager Brand Solutions
31-01-2018 | 11:39:00
Je hebt een passie voor sales, energie voor tien, een XL-gunfactor en bijbehorende smile. Dát zijn onze eisen. Daartegenover staat dat jij op een eigen manier jouw baan kunt inrichten
[Forum] Branded content: 6 videotrends die je niet mag missen
29-01-2018 | 12:37:00
Video is al een paar jaar hot en blijft zich in raptempo ontwikkelen. Value Zipper vroeg experts Joost Verhoeff en Joyce Pherai naar de drie trends die zij zien rondom dit medium
[Forum] Branded content: 9 voorspellingen voor de toekomst
25-01-2018 | 14:53:00
Wat gaat er de komende jaren gebeuren op het gebied van branded content? Tijdens een panelgesprek blikken marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen vooruit
[Forum] Beïnvloedt branded content de verdeling van mediabudgetten?
03-01-2018 | 12:45:00
Wie is verantwoordelijk voor de productie van branded content? Marcom- en mediaexperts zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Interview] Maureen Belderink over haar plannen met delicious.
21-12-2017 | 11:12:23
Enige tijd geleden stond er een gewilde vacature online: hoofdredacteur van delicious.. Maureen Belderink is de gelukkige en neemt het stokje over van Makkie Mulder. Belderink heeft een behoorlijke staat van dienst bij Libelle als chef redacteur en later adjunct-hoofdredacteur.
Even bellen met... Patrick van Hooy, CEO Value Zipper
20-12-2017 | 12:06:00
Value Zipper staat op nummer 1 van het Adformatie Kerstrapport als de meest gewaardeerde media-exploitant van 2017
Value Zipper verzorgt brandedcontentfilm Huisvrouwen Bestaan Niet
19-12-2017 | 17:12:00
Lineair tv-kijken neemt af en daarnaast lopen of zappen mensen vaak weg bij reclames. Filmbezoekers kiezen daarentegen bewust voor een film en zitten minstens negentig minuten in een ruimte om informatie tot zich te nemen
[Interview] Maureen Belderink over haar plannen met delicious.
12-12-2017 | 12:58:00
Enige tijd geleden stond er een gewilde vacature online: hoofdredacteur van delicious.. Maureen Belderink is de gelukkige en neemt het stokje over van Makkie Mulder. Belderink heeft een behoorlijke staat van dienst bij Libelle als chef redacteur en later adjunct-hoofdredacteur
[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over branded content als groeimarkt
28-11-2017 | 15:30:00
We spreken met oprichter en eigenaar Patrick van Hooy over het succes van de afgelopen jaren en de toekomst van branded content
[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over branded content als groeimarkt
15-11-2017 | 22:49:00
In de 3,5 jaar dat mediasaleshouse Value Zipper bestaat, is het bedrijf niet alleen in omvang gegroeid, maar ook de omzet en het aantal klanten groeiden mee. We spreken met oprichter en eigenaar Patrick van Hooy over het succes van de afgelopen jaren en de toekomst van branded content
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 15:26:00
Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 11:17:37
Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 15:23:00
We spreken met Katrien Kloos, communicatieadviseur Fair Trade Original over de branded content campagne
Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 11:18:00
De Aziatische campagne was voor Fair Trade Original aanleiding om een samenwerking aan te gaan met Makkie Mulder, hoofdredactrice van delicious., en Patrick van Hooy van Value Zipper
New Scientist organiseert het Gala van de Wetenschap
13-10-2017 | 12:49:08
Tijdschrift New Scientist organiseert voor de vijfde keer het Gala van de Wetenschap. Dit jaar op dinsdag 28 november in de Stadsschouwburg Amsterdam.
Value Zipper: 6 keer zo maak je goede branded content
14-07-2017 | 12:06:00
Het is al vaker gezegd: de consument ergert zich aan opgedrongen en irrelevante reclame-uitingen en adblockers vinden gretig aftrek. Branded content is een goed alternatief
[Interview] Patrick van Hooy over Value Zipper
27-06-2017 | 00:39:00
Patrick van Hooy is oprichter, eigenaar en comercial director van Value Zipper. Eerder had hij verschillende posities in sales bij TMG, Sanoma en De Persgroep.
Goede branded content geeft een hogere ROI dan goede reclame
23-06-2017 | 15:02:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging
[Vacatures] Value Zipper zoekt B2B Marketeer
23-06-2017 | 12:25:00
Een ambitieuze doorpakker die marketing, communicatie en content marketing tot in de puntjes beheerst. Als B2B Marketeer ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en creatieve invulling van de B2B marketing- en communicatiestrategie van Value Zipper
[Vacatures] Value Zipper zoekt een Account Manager Brand Solutions
23-06-2017 | 12:14:00
Jij gaat recht op je doel af. Je hebt een passie voor sales, energie voor tien, een XL-gunfactor en bijbehorende smile. Dát zijn onze eisen. Daartegenover staat dat jij op een eigen manier jouw baan kunt inrichten.
[Interview] Tonie Broekhuijsen over kijken en weten bij New Skool Media
16-05-2017 | 11:02:00
Tonie Broekhuijsen is geen onbekende in de media. Na 30 jaar VNU en Sanoma (vanaf 2003) besluit hij echter in 2015 voor zichzelf te beginnen als onder andere strateeg, columnist en hoofdredacteur. Bijvoorbeeld van KIJK en Know How. We spreken hem over deze twee wetenschappelijke titels
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
[Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap
13-04-2017 | 14:36:00
Jamie magazine heeft met de goedlachse Jamie Oliver als gezicht van de titel de fans al mee, maar het blijft dringen in het culinaire schap. We spreken met hoofdredacteur Suzanne Pronk over de chef himself, fairtradespecials en scheurkalenders
[Interview] Leon Heuts over Filosofie Magazine
15-03-2017 | 11:29:00
Filosofie Magazine is sinds jaar en dag een van de leidende filosofietitels van Nederland. Aan hoofdredacteur Leon Heuts om dit zo te houden. We spreken hem over het tijdschrift, de inzet van branded content en de ontwikkelingen binnen de filosofie
Reclame is dood, lang leve branded content!
13-03-2017 | 14:58:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging.
Value Zipper salespartner Veen Media
16-02-2017 | 18:16:00
Veen Media is de uitgever van Jamie magazine, Filosofie Magazine, New Scientist, Maarten! en Historisch Nieuwsblad.
[Interview] Edwin Alblas over GOLF.NL
18-01-2017 | 10:29:00
GOLF.NL is een mediaplatform bestaande uit een magazine, website, krant, socialmediakanalen en app. Aan hoofdredacteur Edwin Alblas de taak om alles in goede banen te leiden
[Interview] Eelco den Boer, (Formule 1): "Max zet zichzelf op de cover"
20-12-2016 | 17:10:00
Hij kwam, zag en overwon… In ieder geval één keer dan. Max Verstappen denderde de Formule 1 in en Eelco den Boer denderde mee. We spreken met de coördinator van het magazine Formule 1 over de invloed die het succes van Verstappen afgelopen jaar had op zijn blad
[Interview] Jenny Meester over 10 jaar delicious.
21-11-2016 | 11:01:00
Het culinaire magazine delicious. bestaat 10 jaar en lanceerde onlangs een eigen productlijn. Het merk staat niet stil en blijft innoveren. We spreken met Marketing Director Jenny Meester over haar rol in de explosieve groei van de titel
[Interview] Mark Haring over branded content in films
19-10-2016 | 10:26:00
Branded content-specialist Value Zipper breidt door de samenwerking met Rick Engelkes Producties het dienstenaanbod uit met branded content in Nederlandse films en theaterproducties. Ik spreek met accountmanager Brand Solutions Mark Haring over de commerciële kansen
[Interview] Nathan Vos over storytelling bij Zin
17-10-2016 | 09:28:00
Storytelling en branded content zijn al lang geen vieze woorden meer. We spreken met Nathan Vos, hoofdredacteur van Zin, over hoe hij geloofwaardig blijft, de mogelijkheden die Zin biedt en het speelveld in het algemeen
Value Zipper lanceert nieuwe propositie: branded content in Nederlandse bioscoopfilms en theaterproducties
15-09-2016 | 09:02:00
Value Zipper start samenwerking met Rick Engelkes Producties en breidt haar diensten uit met branded content in Nederlandse bioscoopfilms en theaterproducties.
Mark Haring accountmanager brand solutions bij Value Zipper
26-08-2016 | 10:28:00
Het team van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte, is uitgebreid met een nieuwe collega. Mark Haring is gestart als accountmanager Brand Solutions
[Interview] Patrick van Hooy over het tweejarig jubileum van Value Zipper 
26-05-2016 | 15:02:00
Value Zipper viert deze maand zijn tweejarig jubileum. Vorig jaar spraken we het (media)salesbureau als startup. We spreken Patrick van Hooy, oprichter en eigenaar, over de groei en ontwikkelingen bij Value Zipper.
[Vacatures] Value Zipper zoekt Account Manager Brand Solutions
17-05-2016 | 13:49:00
Heb je ervaring in mediasales en ben je ondernemend ingesteld, dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!
Value Zipper komt met landelijke folderkrant
12-04-2016 | 13:58:00
Value Zipper komt met landelijke folderkrant
Lisa Knigge, Rochelle Huyben en Marijn Crum naar Value Zipper
21-01-2016 | 14:58:00
Value Zipper, de onafhankelijke aanbieder van mediaruimte en vertegenwoordiger van onder meer New Skool Media, Weerplaza en Boer zoekt Vrouw Magazine is het jaar gestart met 3 nieuwe collega’s
[Vacatures] Value Zipper zoekt een Account Manager Brand Solutions
01-12-2015 | 16:05:00
Heb je ervaring in mediasales en ben je ondernemend ingesteld, dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!
[Startups] Patrick van Hooy over Value Zipper
18-02-2015 | 10:39:00
In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper.