Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2437715

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Drink True van Evian
16-03-2021 | 09:34:38
Als je aan flessen water denkt, dan is bij mij Evian wel een merk dat snel in mijn gedachten komt. Nu kwam ik hun meest recente global campagne tegen: Drink True
Vice komt met video-interviews in Kiezen met Vice
25-02-2021 | 16:35:00
Vice komt in de aanloop naar de verkiezingen met een serie video-interviews en redactionele content omtrent lijsttrekkers. Daarmee wil Vice kandidaten voor de verkiezingen antwoorden laten geven op kwesties die jongeren belangrijk vinden
[Column] Gregory Edelenbos: 7 misvattingen bij het maken van branded content op YouTube
09-02-2021 | 10:41:00
Driekwart van de Gen-Z-consumenten is bereid meer te betalen voor duurzame producten. Wil je aanslaan bij die groep? Dan kom je als bedrijf niet meer weg met een oppervlakkig businessplan.
SBS6 houdt Het Grootste Coronaspreekuur live op 31 januari
21-01-2021 | 10:52:00
Er zijn veel vragen vanuit consumenten over de coronavaccins. Daarom houdt SBS6 in samenwerking met het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) op zondagavond 31 januari live Het Grootste Coronaspreekuur – vragen over vaccins
Men’s Health maakt docu over spiermassa kweken in 12 weken
14-01-2021 | 11:01:00
Men's Health-redacteuren Mart en Martyn onderzochten hoeveel spiermassa ze met 12 weken speciale training en voeding bij zouden kunnen krijgen. Het resultaat is een documentaire die online te zien is
[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming
28-12-2020 | 11:04:00
YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken
[DeInfluencer50] Iris Enthoven: Als iets grappig of interessant genoeg is, bereik je een breed publiek
14-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Iris Enthoven
[DeInfluencer50] Thomas Brok: Niemand weet beter wat werkt bij zijn kijkers dan de influencer zelf
14-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We praten met Thomas Brok, beter bekend als Korthom
[DeInfluencer50] Diana Leeflang: Mijn ultieme doel is om activisme mainstream te maken
11-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Diana Leeflang, oftewel D is for Dazzle
[Interview] Micha Proper (Digistudies): Met Life lessons leggen we alledaagse struikelblokken op een snappy-manier uit
10-12-2020 | 11:36:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers en creators. Vandaag spreken we met Micha Proper, oprichter van Digistudies
[DeInfluencer50] Rachel van Sas: Ik ben trots op mijn kinderkamercollectie met Deugniet & Co
10-12-2020 | 10:33:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Rachel van Sas, online ook wel bekend als de Huismuts
Nespresso, UM en YUNE geven visuele artiesten onder wie Hanna Verboom vrije hand voor Vertuo-lancering
03-12-2020 | 18:12:00
Nespresso en strategisch en creatief partners UM en YUNE hebben vijf visuele artieste, onder wie actrice, regisseuse en Cinetree-oprichtster Hanna Verboom de vrije hand gegeven om een visuele interpretatie van het Vertuo-systeem te geven
Klikbeet beloond met Zilveren YouTube Playbutton
24-11-2020 | 09:56:13
Het satirisch programma Klikbeet heeft de Zilveren YouTube Playbutton in ontvangst mogen nemen vanwege het behalen van de 100.000 abonnees op YouTube
Hart van Nederland krijgt ochtendbulletin
12-11-2020 | 09:43:37
Vanaf maandag 4 januari 2021 wordt de nieuwsvoorziening bij SBS6 uitgebreid met een ochtendbulletin van Hart van Nederland. Het programma richt zich op Nederlands nieuws, in combinatie met Shownieuws en het weer
[Screenforce] Videoreclames op Vlaams streamingplatform effectiever dan op YouTube
10-11-2020 | 13:06:00
Online video zit in de lift. Verschillende mediaspelers bieden gratis content aan op hun digitale platforms. Hierdoor ontstaat er een strijd om de aandacht van de kijker
Gierige Gasten gaan in Training Day bij de politie bij Kijk, YouTube en Veronica
05-11-2020 | 08:30:00
De Gierige Gasten gaan in het programma Training Day bij de politie in training. Vanaf 5 november is de serie te bekijken waarbij presentator Niels Oosthoek en zijn co-hosts Bilal Wahib en Michelle Marlène Willemsen de wereld van nu door de ogen van de politie zien
Oranje Fonds zendt documentaires uit over eenzaamheid onder ouderen
30-07-2020 | 10:15:00
Het Oranje Fonds komt met een achtdelige documentairereeks over eenzaamheid onder ouderen in Nederland. Hiermee wil het Fonds onder meer laten zien hoe mensen zich inzetten om deze eenzaamheid te verzachten
S1 & YouTube ontwikkelen Girl Boss Program voor vrouwelijke creators
23-07-2020 | 16:23:00
Talpa Network is gestart met een zogheten Girl Boss Program om vrouwelijke creators te stimuleren. Social1nfluencers (S1) zal samen met YouTube Nederland vrouwelijke talenten die al actief zijn op YouTube, begeleiden in hun carrière
[Onderzoek] Broadcast content is in Nederland goed voor 86 procent van totale video kijktijd
25-06-2020 | 16:17:00
Uit de meest recente cijfers van het Global TV Deck blijkt dat televisie het overgrote deel van de kijktijd vertegenwoordigt: 86 procent. Dit is een lichte daling ten opzichte van vorig jaar, toen was het 88 procent
StukTV komt met De Stilste Show
29-05-2020 | 16:29:00
De komende zes weken is de Stilte Show te zien op het YouTube-kanaal van StukTV. Daarbij strijden Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens en een gast tegen elkaar en de geluidsbarrière
[Column] Bob Goulooze: Game over
29-05-2020 | 15:53:00
Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes
Slam! bereikt 1 miljoen abonnees op YouTube
20-05-2020 | 16:28:00
Slam! heeft meer dan 1 miljoen abonnees bereikt op YouTube.  Slam! beschikt op YouTube over drie eigen kanalen, Slam! Music, Slam! Radio en Slam! Series
Merken werken massaal mee aan liveshow StukTV
27-03-2020 | 08:25:00
Towel heeft samen met StukTV (Talpa Network) en de merken Mentos, Samsung, Spa, Nivea Deep Men, Santa Maria en Doritos een show ontwikkeld speciaal voor deze lastige periode: StukTV Live
Elise Boers (Blonde Tigers) lanceert Papa Tijd!, online serie met partners mommy influencers
06-02-2020 | 09:07:00
Elise Boers, influencer en aanstaande moeder van een tweeling, interviewt in een vierdelige YouTube-serie de partners van mommy influencers over hun bevallingsverhalen
[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM
21-01-2020 | 12:57:00
5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team
Coming-out video Nikkie Tutorials al miljoenen keren bekeken
14-01-2020 | 09:58:00
De video op YouTube waarin Nikkie de Jager vertelt dat ze een transvrouw is, is binnen korte tijd al bijna 14 miljoen keer bekeken
De Anti-Bucketlist is terug op YouTube-kanaal Gierige Gasten
08-01-2020 | 16:32:00
Seizoen 2 van de online show De Anti-Bucketlist op het YouTube-kanaal Gierige Gasten is begonnen
[Interview] Henri Lessing en Jennifer Feaster: Simpele branded entertainment heeft weinig kans van slagen op YouTube
07-01-2020 | 16:06:00
AGE MEDIA is een internationaal bureau dat zich richt op YouTube. Ze helpen onder anderen creators op weg naar een grotere fanbase. We spreken met medeoprichter Henri Lessing en Jennifer Feaster, medeoprichter van Phoenix Media
Willie Wartaal online dj voor SLAM!
16-12-2019 | 12:24:08
Olivier Mitshel Locadia, beter bekend als Willie Wartaal, gaat aan de slag voor SLAM!. Hij richt zich in de eerste plaats op de presentatie van online formats op het YouTube-kanaal van SLAM! Series
[Onderzoek] Merkonderzoek: Netflix, YouTube en NOS grootste mediamerken
20-11-2019 | 14:07:54
In een tijd waarin veel wordt gesproken over het imago van nieuwsmedia, claimt de NOS de derde plek in de ranglijst en is daarmee het sterkste Nederlandse mediamerk. Netflix en YouTube bezetten de eerste en tweede plek
Warner Music start exclusieve samenwerking met Verizon Media op YouTube
14-08-2019 | 10:27:00
Als gevolg van de samenwerking kunnen klanten videoadvertenties plaatsen bij specifieke artiesten, genres of afspeellijsten en deze richten op geografische locatie en tijdstip
StukTV en Talpa komen met Puberende Bejaarden
05-07-2019 | 10:54:43
Puberende Bejaarden wordt geproduceerd door StukTV en wordt mede mogelijk gemaakt door Tele2 Nederland. De serie is vanaf 6 juli 2019 iedere zaterdag om 17:00 uur te zien op het YouTubekanaal van StukTV
Nieuwe muzikale spelshow Platenbazen op YouTube en TV538
13-03-2019 | 14:53:33
538 start met de nieuwe muzikale spelshow Platenbazen. Daarin wordt de muziek- en artiestenkennis van bekende Nederlanders getest
GfK DAM Jaaroverzicht 2018: Instagram-bereik groeit hard
22-01-2019 | 16:35:53
De grootste websites en apps van 2017 voeren ook in 2018 de ranglijsten aan
[Bereiksonderzoek] Social media: bereik LinkedIn loopt snel terug
30-12-2018 | 13:50:00
YouTube bereikt op een haar na driekwart van de Nederlandse bevolking. In november nam het bereik van YouTube met 4,1 procent toe tot 11,7 miljoen. Facebook maakte precies de omgekeerde beweging. Het bereik van Facebook daalde met 4,1 procent
[Bereiksonderzoek] YouTube gaat in Nederland Facebook voorbij
13-11-2018 | 08:57:00
De Amerikaanse techreuzen walsen zo ongenadig hard over de Nederlandse media-exploitant heen dat deze het ademen zo goed als onmogelijk wordt gemaakt. Wordt vaak gezegd. Maar zo simpel is het allemaal niet
Talpa Network koopt StukTV
01-11-2018 | 02:23:00
StukTV zegt samenwerking met RTL op