Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 4084320

Disney taps into Nielsen Addressable TV Beta Program
10-06-2020 | 12:19:00
Disney Media Networks has joined Nielsen’s Addressable TV beta program which will now allow it to test, evaluate and experience Nielsen’s addressable TV advertising capabilities and technology.
Univision joins Nielen's Addressable TV Platform
13-05-2020 | 13:16:45
US-based Hispanic media company Univision Communications Inc. has joined Nielsen’s Addressable TV platform beta program.
[Column] Bob Goulooze: Addressable TV, het sprookje is al werkelijkheid
22-04-2019 | 16:01:00
Individueel geadresseerde reclame. Dat zou een zegen zijn. Niet alleen voor de kijker, die allerlei slecht gemaakte en volstrekt irrelevante crap bespaard blijft. Ook voor de adverteerder die direct in het hart van zijn potentiële kopers door kan dringen
[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV
10-04-2019 | 20:25:00
Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn
[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data
29-03-2019 | 11:29:00
Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia