Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3726916

Sky Radio heeft nieuwe visuele identiteit
02-12-2019 | 19:34:00
Muziekzender Sky Radio heeft een nieuwe look gekregen. Total Design nam de visuele identiteit van het station onder handen. Doel was het merk op emotioneel vlak meer te laden
Kinetic en JCDecaux starten flexibele postercampagne Black Friday voor MediaMarkt
28-11-2019 | 11:25:00
MediaMarkt komt in verband met Black Friday de hele week met dagelijks wisselende posters als buitenreclamecampagne. De campagne is een samenwerking van Kinetic, JCDecaux en MediaMarkt
[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?
18-11-2019 | 14:28:00
Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei
MobPro lanceert selfservice programmatic DOOH en mobiel inkoopplatform
14-11-2019 | 11:46:44
MobPro begint onder de naam Sage+Archer een selfservice programmatic DOOH en mobiel inkoopplatform. Marketeers kunnen daarmee zelfstandig naast mobiel ook digitale out-of-home-advertenties inkopen
Pitch reclame-exploitatie haltes noordelijk deel Vervoerregio Amsterdam
08-11-2019 | 13:52:00
De Vervoerregio Amsterdam heeft een pitch uitgezet voor het beheer, onderhoud en de reclame-exploitatie van het haltemeubilair van het openbaar vervoer
Amsterdam voert reclamebelasting in
08-11-2019 | 13:31:00
De gemeente Amsterdam gaat per 1 januari 2020 reclamebelasting herinvoeren nadat die in 2015/2016 werd afgeschaft. Dit heeft de Amsterdamse gemeenteraad besloten
Motion Design Festival op Amsterdam Centraal Station
01-11-2019 | 16:16:00
Donderdag 7 november 2019 staat Amsterdam Centraal Station in het teken van motion design. Op alle 80 digitale schermen in het station wordt 24 uur lang internationale motion design getoond
FOX lanceert serie War of the Worlds met OOH-stunt
01-11-2019 | 09:19:00
Op verschillende plekken in Nederland was een indringend geluid te horen, in Amsterdam was boven het Museumplein en de Johan Cruijff ArenA vreemde lucht te zien en er is een onbekend object geland op het Museumplein in de hoofdstad
JCDecaux voorziet tramhaltes van songteksten
29-10-2019 | 15:49:12
Kunstenaar Frankey heeft op verzoek van JCDecaux vijf tramhaltes in Amsterdam voorzien van songteksten van zangers van toen en nu
IAB Nederland publiceert DOOH-handboek
24-10-2019 | 09:33:43
De Taskforce Digital Out-of-Home van IAB Nederland brengt het eerste DOOH-handboek op de Nederlandse markt. Het handboek biedt een overzicht van technische, operationele en commerciële aspecten van dit medium
Qmusic zet bekende gebouwen te koop
18-10-2019 | 14:06:50
Radiozender Qmusic heeft te koop-borden geplaatst op verschillende nationale monumenten en panden van landelijke en lokale media. Dit deed het station in aanloop naar Het Huis van Q
Hillenaar Outdoor wint Abri aanbesteding in Nieuwegein
18-10-2019 | 13:47:00
Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 2020 negentig Abri’s en dertig vrijstaande (digitale) reclamevitrines in Nieuwegein. Dat heeft het buitenreclamebedrijf uit Leiderdorp vandaag bekend gemaakt
Strategische samenwerking Respondenten.nl en Boomerang Media
15-10-2019 | 11:53:00
De samenwerking bestaat uit het werven van panelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media. Dat kunnen onderzoeken zijn op branche- of zelfs adverteerdersniveau
Herfstcampagne Pathé van start
15-10-2019 | 10:39:50
Bioscoopketen Pathé begint in navolging op de zomercampagne deze week een campagne gericht op een lekkere herfst bij Pathé. Als mediabureaus zijn UM en Oogst ingeschakeld
Exterion Media neemt landelijk tankstationnetwerk MMD Media over
14-10-2019 | 10:38:19
Exterion Media neemt per direct het tankstationnetwerk van MMD Media over. Het netwerk bestaat uit 1378 digitale schermen verspreid over 607 tankstations door Nederland
Exterion Media faciliteert campagne Free a girl
11-10-2019 | 09:17:00
Exterion Media heeft de mediaruimte, de DOOH-schermen en de locatie beschikbaar gesteld, evenals de techniek ontwikkeld voor de campagne Fight child prostitution as if she was your own
Validators en Exterion verzorgen innovatieve OOH-campagne Sky Radio
10-10-2019 | 09:19:00
Afgelopen zomer hebben Validators, Sky Radio en Exterion Media onderzoek uitgevoerd om te achterhalen of je binnen een categorie kunt bewegen door middel van Out of Home. De radiozender van Talpa wilde groeien in de categorie 'radio luisteren op het werk'
Interbest en Ngage Media zijn nu Ocean Nederland
04-10-2019 | 09:07:00
Interbest en Ngage Media zijn samengegaan in Ocean Nederland. Met het launch event op donderdag 3 oktober 2019 is het startschot gegeven voor de introductiecampagne The Urge to Show
Hillenaar Outdoor exploiteert nieuwe objecten in Dordrecht
02-10-2019 | 16:33:00
Hillenaar Outdoor exploiteert sinds 1 oktober 2019 twee digitale objecten bij de A16 en de N3 nabij Dordrecht
Centercom breidt uit in Twente en West-Brabant
27-09-2019 | 12:52:42
Centercom heeft de gemeentes Dinkelland, Tubbergen en Rucphen toegevoegd aan het concessienetwerk van Centercom. Eind 2019 zal ook Haaksbergen hieraan worden toegevoegd
[Interview] Guy Grimmelt over het Design in Motion Festival
25-09-2019 | 11:42:00
Op 7 november 2019 staan alle DOOH-schermen van Exterion Media op het Centraal Station in Amsterdam 24 uur ter beschikking van motion designers. Samen met Studio Dumbar selecteerde het buitenreclamebedrijf het beste werk van kunstacademies, ontwerpers en opkomende talenten. Dus even geen Heineken of Hema, maar psychedelische digitale kunstwerken. We spreken met Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media
Hillenaar Outdoor breidt uit met concessies Heusden en Steenwijkerland
19-09-2019 | 14:37:00
In twee provincies breidt Hillenaar Outdoor uit met een groot aantal abri’s. Het outdoorbedrijf biedt per direct 78 vakken aan in Heusden in Noord-Brabant en 35 in Steenwijkerland in Overijssel
Design in Motion op 80 digitale schermen bij Amsterdam Centraal Station
18-09-2019 | 15:43:00
Donderdag 7 november 2019 vindt de eerste editie van Design in Motion plaats: 24 uur lang is het motion design werk vanuit de hele wereld te zien op alle 80 digitale schermen op Amsterdam Centraal Station
Pathé Thuis eerste adverteerder in NS-treinen
16-09-2019 | 10:00:00
Pathé Thuis is als eerste adverteerder te zien in de intercity’s van de NS. Gedurende een week toont de streamingdienst reclame aan treinreizigers via de informatieschermen die in de trein hangen
Hillenaar Outdoor en Unicef werken tot eind 2019 samen
13-09-2019 | 11:27:00
Hillenaar Outdoor en Unicef werken tot eind 2019 samen. De samenwerking is in het voorjaar 2019 van start gegaan en bestaat uit het kosteloos beschikbaar stellen van outdoorreclamezuilen
Ede kiest voor Hoffman Outdoor Media
06-09-2019 | 14:03:00
De gemeente Ede heeft Hoffman Outdoor Media verkozen als exploitant van de reclamedisplays. Tweezijdige kunststof Citydisplays vervangen de metalen 2-signs van Centercom Buitenreclame
Hillenaar Outdoor start radiocampagne
06-09-2019 | 11:32:00
Hillenaar Outdoor is gestart met een radiocampagne om haar eigen digitale media, masten en abri's onder de aandacht te brengen
Philip Meijer Sales Director Hillenaar Outdoor
28-08-2019 | 13:30:00
Hillenaar Outdoor breidt in september 2019 uit met Philip Meijer als Sales Director en Michiel Planthof als salesmanager. Beide heren komen uit de OOH-branche en stappen over van respectievelijk Clear Channel en Beyond Outdoor
[Vacatures] Clear Channel zoekt een accountmanager
26-08-2019 | 12:23:00
Als accountmanager adviseer je over de mogelijkheden van outdoor reclame en weet je te onderbouwen waarom adverteerders en mediabureaus moeten kiezen voor Clear Channel
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Campaign Planner
26-08-2019 | 12:17:00
Het team van Campaign Planners maakt onderdeel uit van de afdeling Sales en draagt zorg voor het (wekelijkse) proces van aanvraag tot uitvoering van de campagnes
[Vacatures] Exterion Media zoekt een marketeer
26-08-2019 | 11:58:00
Je wordt als marketeer verantwoordelijk voor spectaculars, dit zijn special productions om extra impact aan een campagne toe te voegen
Het stadsmeubilair kleurde mee met Pride Amsterdam
09-08-2019 | 13:02:00
Rood, oranje, geel, groen, blauw en paars, het kleurrijke evenement was onlangs terug in hartje Amsterdam. Het stadsmeubilair van JCDecaux kleurde 27 juli t/m 4 augustus 2019 mee met het befaamde Pride Amsterdam
Hillenaar Outdoor breidt uit in Zoetermeer en Leiderdorp
06-08-2019 | 13:53:00
Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 12 augustus 2019 vijftien vensterbillboards in Zoetermeer en vier in Leiderdorp.
[Onderzoek] Sterkere emotionele impact bij groot formaat digital Out of Home
01-08-2019 | 14:29:00
Uit onderzoek van Ngage Media, Kinetic en Validators blijkt dat grote digitale schermen nog beter in staat zijn de aandacht vast te houden dan kleinere schermen, waardoor er een hogere kans is op een emotionele respons
Pathé komt met zomercampagne
25-07-2019 | 14:49:00
Pathé is met een zomercampagne gestart, en gaat de uitdaging aan met de boodschap dat Pathé het leukste uitje is deze zomer en dat met zon of regen, Pathé het coolste uitje is om te doen
Groene Daken op abri's in Utrecht krijgen navolging
25-07-2019 | 00:40:00
Clear Channel Nederland heeft als winnaar van een Utrechtse aanbesteding van bushokjes, 316 bushokjes voorzien van een groen dak met sedum-vetplanten en 100 van zonnepanelen. De eis was duurzaamheid. Dit initiatief krijgen navolging
Dagelijkse posts van RUMAG op billboards Interbest
23-07-2019 | 14:57:00
RUMAG en Interbest komen deze zomer met een gezamenlijke campagne. Zes weken lang wordt er iedere dag een nieuwe RUMAG-snelwegpost op de digitale schermen van Interbest geplaatst
Wierish Debipersad Commercial Director van Clear Channel Nederland
23-07-2019 | 14:54:25
Wierish Debipersad is aan de slag gegaan als Commercial Director bij Clear Channel Nederland. Hij geeft leiding aan alle commerciële afdelingen binnen het outdoor-advertisingbedrijf
OOH-campagne Hak bij Exterion om stazakken te promoten
11-07-2019 | 11:16:56
ExterionMedia heeft een meerweekse campagne verzorgd voor HAK. OOH werd ingezet in combinatie met tv-billboarding om groenten in stazakken te promoten
Guy Grimmelt voorzitter IAB’s taskforce DOOH
11-07-2019 | 08:49:00
Guy Grimmelt, Marketing Business & Development Director bij Exterion Media, is voorzitter van IAB’s taskforce DOOH. Hij neemt het voorzitterschap over van Meindert van den Heuvel, directeur Interbest
[Campagne] Kröller-Müller Museum en Interbest laten publiek kennis maken met beeldhouwkunst
02-07-2019 | 18:02:00
Het Kröller-Müller Museum toont in juli en augustus een bijzondere selectie beelden van beroemde beeldhouwers uit de moderne kunstgeschiedenis
[Interview] Raymond van Kasterop: Als je een merk wilt laden, is analoge OOH nog steeds de beste optie
01-07-2019 | 09:10:00
Raymond van Kasterop nam per 8 mei 2019 het stokje over van Tom Motmans als Managing Director van Clear Channel Nederland. Een onbekende is hij niet; sinds 2017 vervulde hij de rol van commercieel directeur. Hoe kijkt hij naar de toekomst van het bedrijf en (digitale) buitenreclame?
[Vacatures] Exterion Media zoekt Junior Account Manager
28-06-2019 | 11:43:48
Exterion Media, nummer 1 buitenreclame-exploitant van Nederland en onderdeel van Global, is op zoek naar een fulltime Junior Account Manager
[Vacatures] Exterion Media zoekt International Key Account Manager
28-06-2019 | 11:05:00
Voor de afdeling International Sales zoekt Exterion Media een enthousiaste en sales gedreven International Key Account Manager
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Marketing Data Analyst
27-06-2019 | 11:02:00
Exterion Media zoekt een enthousiaste fulltime Marketing Data Analyst die aan het begin van zijn of haar loopbaan staat
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Account Manager National Sales
27-06-2019 | 10:33:00
Exterion Media zoekt een enthousiaste fulltime Account Manager National Sales voor het kantoor in Amsterdam
Hillenaar Outdoor exploiteert digitale duo-mast TWINS Schiphol
25-06-2019 | 09:42:05
Hillenaar Outdoor exploiteert voor het eerst in Nederland een duo van twee digitale reclamemasten, omgedoopt tot TWINS Schiphol. Bij elkaar bieden ze 75 vierkante meter aan digitale schermen
[Interview] Anoeshka Harpal (Clear Channel) over de Media Rally 2019
21-06-2019 | 11:14:00
Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Anoeshka Harpal en Raymond Schippers van Clear Channel Nederland rijdt mee. Wij bellen met Anoeshka Harpal
Ngage Media en Interbest lid van Outreach
20-06-2019 | 10:12:00
Ngage Media en Interbest worden per direct lid van Outreach, het samenwerkingsverband van Nederlandse buitenreclame-exploitanten
[Interview] Kylie Deenen (Exterion Media) over de Media Rally 2019
18-06-2019 | 12:59:00
Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Kylie Deenen en Aimee de Vries rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Kylie
JCDecaux blikt terug op Earth Hour
06-06-2019 | 09:49:00
Op 30 maart 2019 deed JCDecaux mee met Earth Hour, door van 20:30 tot 21:30 de schermen op zwart te zetten. In het kader van Wereldmilieudag in juni blikt het bedrijf terug op de actie
Hillenaar Outdoor breidt uit met reclamemast bij Echt
04-06-2019 | 10:38:09
Hillenaar Outdoor voegt een reclamemast langs de A2 bij Echt toe aan het portfolio. De mast is voorzien van twee digitale schermen van honderd vierkante meter per zijde
NL-Alert ook op digitale schermen JCDecaux
04-06-2019 | 10:21:31
Meldingen vanuit de overheid via NL-Alert zijn sinds 3 juni 2019 ook te zien op de digitale reclamepanelen van JCDecaux
Interbest acquires Beyond Outdoor
31-05-2019 | 11:13:25
Beyond Outdoor, a digital out-of-home (D00H) roadside operator in the Netherlands, has been acquired by Interbest. Interbest is part of Ocean NL
Clear Channel toont nieuws van NU.nl
28-05-2019 | 12:14:00
In heel Nederland worden de schermen van Clear Channel, naast commerciële content, voorzien van de laatste nieuws headlines, weer en verkeer
24Kitchen en JCDecaux introduceren spraakgestuurde abri
23-05-2019 | 16:38:00
24Kitchen en JCDeceaux hebben op de Libelle Zomerweek voice-assistentie bij het koken met Google Home geïntroduceerd
JCDecaux Studio’s lid van VEA
21-05-2019 | 09:27:00
Als lid van de VEA (Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus) kan JCDecaux Studio’s zich verder professionaliseren. JCDecaux is de eerste mediaexploitant met een lidmaatschap bij de VEA
Raymond van Kasterop nieuwe Managing Director Clear Channel Nederland
09-05-2019 | 10:59:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Managing Director van Clear Channel Nederland. Hij heeft daarmee per 8 mei 2019 deze positie overgenomen van Tom Motmans
[Podcast] Eric Kip over allOut, hét mediafestival van Nederland
08-05-2019 | 14:16:00
Eric Kip is CEO van Exterion Media en voorzitter van de MWG. In onze podcast vertelt hij over allOut, hét mediafestival van Nederland, donderdag 16 mei, Thuishaven Amsterdam
Exterion Media wint FEPE-award
03-05-2019 | 11:17:00
Exterion Media heeft samen met ZIGT en de Open Universiteit een FEPE-award gewonnen voor beste Creative Digital Execution
[Column] Raymond van Kasterop: Sexy DOOH
02-05-2019 | 10:25:00
Outdoorreclame wordt vaak, door zowel grote als kleine merken, de hemel in geprezen. Toch denk ik denk dat we met z’n allen meer uit het mediumtype kunnen halen
Hoe Reizende Content het Holland Heineken House naar Nederland bracht Zilveren Cross Media Case 2019
27-04-2019 | 13:59:00
Tijdens de uitreiking van de Cross Media Awards 2019 op 24 april in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace is Hoe Reizende Content het Holland Heineken House naar Nederland bracht uitgeroepen tot Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019
Interbest breidt uit met digitale masten langs de A1 en A27
23-04-2019 | 12:50:01
Interbest heeft twee digitale reclamemasten toegevoegd aan haar portfolio. Het gaat om twee dubbele digitale masten langs de A1 bij Diemen en de A27 bij Breda. Hiermee komt het totaal aantal digitale reclamemasten op 23
HEMA van start met eerste programmatic HTML5 OOH-campagne
23-04-2019 | 11:32:11
HEMA heeft de primeur binnen Digital Out of Home: de eerste programmatic HTML5-campagne. Dit is ontwikkeld door Oogst en OutMoove en is nu te zien op de digitale buitenreclamekanalen van Centercom en MMD Media
Exterion Media: Oostenrijks Toeristenburo brengt de bergen naar Hoog Catharijne
18-04-2019 | 09:45:00
Exterion Media heeft de roltrappen van winkelcentrum Hoog Catharijne een make-over gegeven. In opdracht van het Oostenrijks Toeristenburo staan wandelervaringen in het land centraal
Clear Channel Nederland verlengt contract met Q-park Nederland
17-04-2019 | 13:03:16
Clear Channel Nederland heeft het contract met Q-Park Nederland na een samenwerking van 15 jaar opnieuw verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 3 jaar en gaat per direct in
Hillenaar Outdoor exploiteert witte toren bij Naarden
16-04-2019 | 09:32:28
Hillenaar Outdoor breidt zijn portfolio uit met een reclamemast langs de A1 bij Naarden, de zogeheten witte toren
Bo-Rent kiest voor Abovo
13-04-2019 | 12:41:00
Bo-Rent is gestart met een campagne om de naamsbekendheid te verhogen en heeft daartoe Abovo als partner gekozen
Onderzoek naar verplaatsingsgedrag geeft nieuwe inzichten voor OOH-planning
09-04-2019 | 15:47:00
Analyses van Kinetic Nederland en Clear Channel Nederland laten zien hoe belangrijk de spreiding van abri’s is, nu er een accurate inschatting gemaakt kan worden van de mediadruk per gemeente
JCDecaux brengt buitenreclame naar games
02-04-2019 | 09:59:43
JCDecaux werkt samen met Rockstar Games om billboards, mupi’s en abri’s te verwerken in de gameserie Grand Theft Auto. Het bedrijf wil zo jongeren nog beter bereiken met buitenreclame
Amsterdam Centrum gaat door met verbieden digitale mupi's
25-03-2019 | 17:52:00
Stadsdeel Amsterdam Centrum gaat door met het ingezette beleid om digitale mupi's te verbieden. Dit zegt GroenLinks stadsdeelbestuurder Micha Mos
28 digitale Mupi’s van JCDecaux in Amsterdam Centrum mogen voorlopig blijven van rechter
22-03-2019 | 15:22:00
De 28 digitale mupi's in Amsterdam Centrum mogen blijven. Dit heeft de voorzieningenrechter bepaald in een kort geding dat JCDecaux heeft aangespannen tegen de gemeente Amsterdam
OOHA Media plaatst reclamemast langs de A6
19-03-2019 | 09:52:00
OOHA Media bouwt een nieuwe reclamemast langs de A6 bij Emmeloord. De bouw begon in februari en vanaf april is de mast gereed voor het tonen van advertenties
Abri's vol met reistassen voor Netflix-film Triple Frontier
19-03-2019 | 08:33:18
Op het Museumplein in Amsterdam liggen honderden reistassen opgestapeld op de abri’s. De actie is bedoeld om de nieuwe Netflix Original Triple Frontier te promoten. Dat laat JCDecaux weten
Ocean neemt Ngage Media en Interbest over
12-03-2019 | 10:57:43
Premium out-of-home media owner Ocean has today acquired Ngage Media and Interbest, two leading independent companies which operate across the Netherlands
Hillenaar Outdoor breidt uit met Haarlemmermeer
11-03-2019 | 12:49:17
Na de uitbreiding in Nijmegen en Groningen eerder dit jaar voegt Hillenaar Outdoor de concessie Haarlemmermeer toe aan zijn portfolio. Het outdoorbedrijf exploiteert digitale schermen in de gemeente, met plaatsen als Hoofddorp en Nieuw-Vennep
[Interview] Stefanie Kooijman (Clear Channel): We doen graag iets terug voor de maatschappij
11-03-2019 | 09:33:00
Stefanie Kooijman is Marketing & Insights Manager bij Clear Channel Nederland. We spreken met haar over de ambities en plannen voor dit jaar
[Vacature] Exterion Media zoekt Jr. Account Manager
08-03-2019 | 13:49:00
Exterion Media zoekt voor haar talententeam een Jr. Account Manager. Iemand met een goede dosis energie en doorzettingsvermogen, sociaal en een positieve houding
Eerste curved LED-schermen van Ngage Media in Heerlen
05-03-2019 | 12:44:24
Op 1 maart heeft Ngage Media twee nieuwe curved 12m2 LED-schermen in gebruik genomen. De schermen bevinden zich op de zuilen naast de entree van het winkelcentrum Corio Center in de binnenstad van Heerlen
Clear Channel Nederland digitaliseert De Vis langs de A4
04-03-2019 | 13:38:32
Clear Channel Nederland heeft de reclamemast langs de A4, bekend als De Vis, gedigitaliseerd en omgedoopt tot The Box
Clear Channel breidt digitaal netwerk uit in centrum Eindhoven
27-02-2019 | 13:45:00
Clear Channel Nederland biedt voortaan 32 digitale schermen aan in het centrum van Eindhoven. De schermen bevinden zich op de 4 meter hoge CityBeacons die in de binnenstad van Eindhoven staan
Clear Channel Nederland sluit partnerships vier goede doelen
18-02-2019 | 11:44:52
Clear Channel Nederland ondersteunt dit jaar vier goede doelen. Het gaat om de Johan Cruyff Foundation, Jeugdfonds Sport & Cultuur, Alpe d’HuZes en de Esther Vergeer Foundation
Buitenreclame-campagne: 200 ingeleverde Rotterdamse wapens
13-02-2019 | 11:23:00
De politie in Rotterdam wist middels het gebruik van Out of Home-advertising een succesvolle wapeninleveractie te organiseren. Het resultaat: ruim 200 wapens werden ingeleverd
[Vacature] Exterion Media zoekt Sales Assistant
07-02-2019 | 10:20:00
Exterior Media zoekt voor de afdeling Sales een enthousiaste en zelfverzekerde Sales Assistant
[Vacatures] Exterion Media zoekt Sr. Financial Accountant
07-02-2019 | 10:02:00
Heb jij een scherp oog voor detail, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben jij ook nog eens nauwkeurig met cijfers? Exterion Media zoekt voor de afdeling Finance per direct een Senior Financial Accountant
Amsterdam Centrum verbant digitale mupi’s
30-01-2019 | 13:42:00
Het stadsdeel Amsterdam Centrum maakt een einde aan bewegende reclamebeelden. Het Groen-Links-stadsdeelbestuur heeft 28 vergunningen voor digitale mupi's ingetrokken
Hillenaar Outdoor exploiteert abri’s in Groningen
29-01-2019 | 11:13:00
Vanaf 1 februari exploiteert Hillenaar Outdoor 212 abri-vakken in de provincie Groningen. Eerder dit jaar nam Hillenaar al de exploitatie van 415 abri's in Nijmegen over
Hannelore Majoor CEO JCDecaux Nederland
27-01-2019 | 12:01:00
Hannelore is sinds oktober 2016 werkzaam bij JCDecaux als Directeur Externe Betrekkingen. Na het vertrek van de René Witzel in september 2018, werden Hannelore en Hans Willems tijdelijk benoemd tot co-CEO
De Haagse Passage krijgt LED scherm naar idee van UNStudio en Ngage Media
25-01-2019 | 12:17:00
De gevel van de De Passage in Den Haag is deze week voorzien van een dubbelzijdig LED-scherm met ambient effect. Naar een idee van UNStudio en Ngage Media
JCDecaux brengt nieuws Parool in Amsterdams straatbeeld
24-01-2019 | 11:02:00
Het Parool zal vanaf deze maand nieuws ook live via digitale schermen te lezen door heel Amsterdam, dankzij een samenwerking van JCDecaux met Het Parool
Mannenmedia en MMD Media werken samen voor Digital Out Of Home
18-01-2019 | 09:44:00
Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home-specialist MMD Media. Samen willen ze klanten nog beter bedienen en hun bereik vergroten in de niche automotive en mobiliteit
[Nederlands MediaNetwerk TV] Raymond van Kasterop (Clear Channel) over outdoor advertising
17-01-2019 | 13:48:00
Buitenreclame-exploitant Clear Channel gaat goed. Drie keer goed eigenlijk. Outdoor doet het als medium goed, het is hoogconjuctuur en Clear Channel gaat zelf ook prima
Rotterdam kiest opnieuw voor JCDecaux bij de gunning van vrijstaande reclamevitrines
16-01-2019 | 12:01:00
De gunning van het contract voor vrijstaande reclamevitrines is definitief toegewezen aan JCDecaux en biedt mogelijkheden voor analoge en digitale buitenreclame
TVE Reclameproducties neemt signbedrijven Bergslot groep over
11-01-2019 | 14:20:00
TVE Reclameproducties neemt Bergslot groep over en wordt één van de grootste aanbieders in Nederland op het gebied van indoor en outdoor visuele communicatie
Centercom wint A0-aanbesteding Eindhoven
08-01-2019 | 10:16:00
Centercom blijft de buitenreclame-exploitant in Eindhoven op gebied van A0-reclame. Nieuw is dat er naast culturele campagnes nu ook commerciële campagnes uitgevoerd mogen worden
[Interview] Guy Grimmelt over het voorspellen van impact
31-12-2018 | 10:08:00
Eind 2018 lanceren Exterion Media en MeMo² de Outdoor Ad Impact Forecaster waarmee de bedrijven adverteerders en bureaus binnen 48 uur een betrouwbare voorspelling over de impact van een traditionele buitenreclamecampagne kunnen geven. We spreken met Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media, over de tool
Hillenaar wint Abri concessie Nijmegen
20-12-2018 | 13:14:00
Met ingang van 2019 exploiteert Hillenaar Outdoor 415 reclamevakken en zeven digitale schermen in Nijmegen. De vakken zijn verdeeld over Abri’s, windschermen en kiosken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Sales Assistant
19-12-2018 | 13:39:41
Voor de afdeling Regional Sales is Exterion Media op zoek naar een enthousiaste en zelfverzekerde Sales Assistant
Davina Michelle neemt Sky Radio-kersttram over
18-12-2018 | 09:32:09
Davina Michelle verraste tientallen tramreizigers in de Sky Radio-kersttram in Rotterdam met een spontaan bezoek
Exterion Media en MeMo² lanceren impacttool
10-12-2018 | 13:47:00
De Outdoor Ad Impact Forecaster is een snelle manier om de impact van een buitenreclamecampagne te voorspellen
Clear Channel: Impact in outdoor
10-12-2018 | 12:44:00
Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel
MobPro combineert mobile en digital out-of-home voor XITE
04-12-2018 | 16:24:00
MobPro heeft een technische koppeling gemaakt waardoor XITE mobile en digital out-of-home gecombineerd kan inzetten
Ngage Media presenteert nieuwe pay-off Moving Brands and Minds
29-11-2018 | 12:51:00
Met een nieuwe visie en nieuwe merkidentiteit wil Ngage Media zich nog beter positioneren als premium digitale partner in Out-of-Home
Bremer Media & Events lanceert ledopwielen.nl
20-11-2018 | 14:33:44
Bremer Media & Events heeft ledopwielen.nl gelanceerd, dit zijn rijdende reclamewagens die voorzien zijn van twee ledschermen. In Las Vegas en Tokyo wordt al geruime tijd gewerkt met deze manier van reclame maken
Outdoor: Data biedt kansen voor adaptive advertising
15-11-2018 | 12:55:24
Clear Channel Nederland heeft de People & Places tool ontwikkeld om doelgroepbereik te optimaliseren. De tool bevat niet alleen POS-data zoals verkooppunten van winkelketens, maar ook POI-data
Exterion Media werkt samen met Studio Dumbar
12-11-2018 | 13:57:45
Exterion Media gaat een partnership aan met Studio Dumbar. Er komt meer aandacht voor motion design en digital out-of-home uitingen. De serie motion designs zijn door het ontwerpbureau ontwikkeld
Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren regenbillboard
01-11-2018 | 09:14:00
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer
[Interview] Sergio Bouterse over Widespace
30-10-2018 | 14:18:00
Sergio Bouterse is Country Manager Netherlands van Widespace, actief in mobile advertising. Wij spreken hem
Clear Channel Nederland schaft bureaucommissie af
26-10-2018 | 09:17:00
In navolging van verschillende media-exploitanten, schaft ook Clear Channel Nederland de vijftien procent bureaucommissie af. De wijziging gaat in per 1 januari 2019
[Interview] Aimee de Vries over de deelname van Exterion Media aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 08:57:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aimee de Vries en Kylie Deenen rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Aimee
Exterion Media stopt ook met bureaucommissie
23-10-2018 | 14:25:09
In navolging van tv en radio-exploitanten zet eveneens buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen per 1 januari 2019
[Vacatures] Clear Channel zoekt Account Executive
22-10-2018 | 11:20:00
Als Account Executive ondersteun je de accountmanagers en ben je samen met hen verantwoordelijk voor de goede relatie met onze klanten. Je adviseert de klant en begeleidt de klant bij de aankoop
[Interview] Martin van Epen over de Media Rally
19-10-2018 | 12:58:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Martin van Epen neemt deel met het Windowsketch team. Wij bellen hem
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit de stad Utrecht
19-10-2018 | 10:15:58
Hiermee voegt Clear Channel Nederland ruim 1600 analoge vakken en 60 digitale schermen toe aan haar outdoor portfolio
Interbest breidt uit met LED scherm bij Gouda
18-10-2018 | 09:44:00
Het netwerk van Interbest blijft groeien. Met het 100m² LED scherm bij Gouda knooppunt Gouwe A12/A20 komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien.
Hillenaar Outdoor breidt uit naar Texel
17-10-2018 | 12:03:27
Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit met het grootste Waddeneiland van Nederland. Per 1 oktober exploiteert het bedrijf 28 reclamevakken op Texel
Mundu neemt opgeLED over
16-10-2018 | 10:59:50
DOOH exploitant Mundu neemt opgeLED! uit Amsterdam over. Door deze schaalvergroting groeit Mundu naar een landelijk dekkend netwerk van 80 digitale schermen
Global doet bod op Exterion Media
14-10-2018 | 17:01:00
Brits radiobedrijf doet serie overnames in outdoor advertising
Outdoor: afpellen, totdat je bij de kern van je boodschap bent
10-10-2018 | 11:01:00
Creatie is essentieel voor outdoorcampagnes. Een krachtige uiting en een pakkende tekst; impact creëren. Maar hoe doe je dat? Door: Alfred en Clear Channel
Basic-Fit introduceert DOOH-kanaal
09-10-2018 | 15:40:00
Basic-Fit introduceert een eigen Digital out of Home (DOOH) kanaal. Het kanaal biedt adverteerders de mogelijkheid om een specifieke doelgroep van sportieve consumenten gerichter te bereiken
[Nederlands MediaNetwerk TV] Danny Tournier over Beyond Outdoor
07-10-2018 | 17:06:00
Het Rotterdamse Beyond Outdoor is exploitant in buitenreclame met de focus op digitaal. Gestart in 2015 balanceert het bedrijf nu op de grens tussen start-up en scale-up. Waar het medium outdoor een grote vlucht maakt, blijft Beyond Outdoor
JCDecaux lanceert gespreid Mupi-netwerk in Den Haag
02-10-2018 | 09:29:00
JCDecaux lanceert in Den Haag een digitaal Mupi-netwerk in de drukke binnenstad, een aantal digitale Avenue-panelen langs doorgaande wegen en een gespreid analoog Mupi-netwerk
Hoffman Outdoor Media breidt uit in Brabant
01-10-2018 | 11:38:00
Hoffman Outdoor Media heeft de aanbesteding van de gemeente Moerdijk gewonnen en plaatst 75 citydisplays
Kinetic: De key takeaways van DMEXCO2018 voor Out of Home
27-09-2018 | 09:53:00
In het steeds verder digitaliserende Out of Home landschap zijn AI toepassingen te bedenken die al haalbaar zijn op korte termijn
[MediaBelofte 2019] Guy Grimmelt over mediatalent
23-09-2018 | 08:00:00
Dit jaar wordt voor de vierde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment
Verstegen en blowUP media openen groente pop-up store in Rotterdam
20-09-2018 | 11:14:00
Kruidenproducent Verstegen opende maandag een tijdelijke groentewinkel tegenover het centraal station in Rotterdam
[Vacatures] Exterion Media zoekt Concessie Manager
14-09-2018 | 10:03:00
Voor de afdeling Concessies is Exterion Media op zoek naar een ambitieuze en zelfverzekerde Concessie Manager
Hillenaar Outdoor plaatst digitale mast langs A12
13-09-2018 | 09:48:00
Hillenaar Outdoor introduceerde onlangs een digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12. Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "Ons digitale netwerk breidt zich snel uit. Digitalisering is belangrijk en biedt vele mogelijkheden voor adverteerders
[Column] Thijs Rotman: Rijkswegmasten duurzaam?
11-09-2018 | 09:13:00
Overal in het land schieten digitale reclamemasten als paddenstoelen uit de grond, waar het Hoge Noorden niet langer een uitzondering op is. We praten hier over de realisatie van de enorme reclamemast, die wel érg dicht aan de A28 staat bij Assen
Hillenaar Outdoor lanceert reeks radiocommercials
03-09-2018 | 13:32:00
Hillenaar Outdoor introduceert een reeks aan commercials. Hillenaar Outdoor is vanaf zaterdag 1 september te horen op radiozenders als Q-music, Sublime FM, RTV Rijnmond, Arrow Classic Rock, 8FM en Radio NL
Performance4You neemt ContainerFabriek over
21-08-2018 | 09:14:00
Performance4You neemt, samen met dochterbedrijf Exposurebox, ContainerFabriek over. Vanaf 31 augustus gaat deze overname van kracht en zullen alle werkzaamheden en producten van ContainerFabriek overgaan naar de nieuwe eigenaar
Hillenaar Outdoor breidt uit met analoog doek langs A20
14-08-2018 | 15:09:59
De uitbreiding bevat een doek van 12 meter breed bij 4 meter hoog. Per week passeren ruim twee miljoen mensen deze locatie
[Startups] Beyond Outdoor haalt 1,3 miljoen op
08-08-2018 | 09:30:00
Beyond Outdoor, een Nederlandse startup in digital out of home, heeft 1,3 miljoen euro opgehaald voor de realisatie van twee digitale reclamemasten op twee A-locaties
Camera's Exterion Media blijven uitgeschakeld
25-07-2018 | 09:02:00
Naar aanleiding de AVG die afgelopen mei is ingegaan, heeft de Autoriteit Persoonsgegevens een wettelijk toetsingskader opgesteld voor adverteren en dataverzameling via Digital Out-of-Home
UM en Rapport presenteren eerste dynamic campagne op Schiphol
19-07-2018 | 10:38:00
Advertising inkopen met behulp van een online trigger op vluchttijden en gates. UM en Rapport zetten als eerste, voor hun klant Lotto, ‘dynamic buying’ in bij Schiphol Media
Digital Out-of-Home onmisbaar in mediamix voor bereiken Young Millennials
13-07-2018 | 13:51:03
Young Millennials bevinden zich buiten, daar waar Out-of-Home aanwezig is. Digital Out-of-Home schermen staan onder meer op NS stations en hier vind je de Young Millennials
[Vacatures] Exterion Media zoekt accountmanager National Sales
10-07-2018 | 11:18:19
Jij bent er als National accountmanager verantwoordelijk voor om de klanten te informeren en te enthousiasmeren over de mogelijkheden en toepassingen van al onze producten
[Vacatures] Exterion Media zoekt accountmanager Eindhoven
10-07-2018 | 11:08:36
Na een gedegen inwerkperiode ga je op pad om onze producten te verkopen. Het is een mix van relatiebeheer van bestaande klanten en new business waarbij de nadruk ligt op new business
Clear Channel breidt Digital Inner City netwerk uit
10-07-2018 | 10:55:54
Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen
[Vacatures] Exterion Media zoekt accountmanager Digital
05-07-2018 | 12:47:00
Jij bent er als accountmanager Digital verantwoordelijk voor om de klanten en bureaus te informeren en te enthousiasmeren over de mogelijkheden en toepassingen die DOOH met zich meebrengt
JCDecaux lanceert De Avenue
03-07-2018 | 15:14:06
JCDecaux introduceert het eerste vrijstaande portrait groot formaat display van 6,5 m2 in het Nederlandse straatbeeld: De Avenue
Hillenaar Outdoor breidt digitale netwerk uit in Diemen en Den Bosch
21-06-2018 | 10:41:00
De vraag naar Digital Out of Home groeit fors binnen de OOH-markt. De uitbreiding bevat vier Digitale City Abri’s in Diemen en 10 extra grote digitale panelen van 4m2 in Den Bosch
MediaCom lanceert media first campagne voor Volkswagen up! beats
21-06-2018 | 08:53:00
Met behulp van dynamische digital OOH heeft Volkswagen up! Beats concertgangers op de route naar en vanaf de concertlocatie getarget
Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda
12-06-2018 | 12:58:09
Hillenaar Outdoor kiest voor het zakelijke softwareplatform Ayuda. Het Ayuda-platform zal gaan fungeren als ruggengraat voor alle advertentieactiviteiten
Michiel Planthof Sales Manager Beyond Outdoor
12-06-2018 | 09:52:47
Michiel Planthof is per per 4 juni 2018 gestart als Sales Manager bij Beyond Outdoor. Planthof is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor verschillende mediabureaus en direct business
[Interview] Rick Vriesema over AMMA's en Exterion
11-06-2018 | 10:51:00
Rick Vriesema, Head of National Sales bij Exterion Media, won de prestigieuze Carl Lipp-prijs tijdens de AMMA Awards en is mediavertegenwoordiger van het jaar. We spreken hem over de prijs en het bedrijf waar hij nu zo’n zeven jaar werkt
[Column] Ralph Atiya: De ouderwetse, creatieve, snelle reclamemarkt
11-06-2018 | 10:32:00
Toen we in februari 2016 live gingen, wisten wij het zeker, alle merken gaan ons morgen bellen. Zo makkelijk bleek het echter niet te zijn. De buitenreclamemarkt stond niet te wachten op een nieuwe speler
[Onderzoek] Clear Channel: buitenreclame buiten de stad valt meer op
05-06-2018 | 17:37:00
Daarnaast wordt in niet-stedelijk gebied vaker minstens één keer terug gekeken naar een outdoor uiting. In stedelijk gebied weten outdoor uitingen de aandacht iets langer vast te houden
Hoffman Outdoor Media voegt vier gemeenten toe aan klantenbestand
05-06-2018 | 16:29:00
Naast de exploitatie van reclamedisplays rondom lichtmasten en reclameframes op onroerende zaken, bestickert Hoffman Outdoor Media nu ook installatie- en koppelkasten
Eelco Bos en Pierluigi Jorritsma starten LEDimpact
05-06-2018 | 14:32:00
Pierluigi Jorritsma, eigenaar van promotiebureau Dutch Moving Media is in januari 2018 samen met compagnon Eelco Bos een nieuw bedrijf gestart: LEDimpact. LEDimpact verhuurt LED-schermen met 8 m2 LED-oppervlak
Looye Kwekers lanceert campagne voor Honingtomaten
05-06-2018 | 14:11:46
Looye Kwekers start vanaf deze week een mediacampagne voor hun merk Honingtomaten. Met de campagne wil Looye de consument bekendmaken met het merk Honingtomaten
Exclusieve concessie Groningen voor Exterion Media
05-06-2018 | 09:07:50
Het contract wordt aangegaan voor een periode van 10 jaar en heeft betrekking op zowel traditionele- als digitale reclamerechten in de stad Groningen
Dirk-Jan Verhoef Sales Director Beyond Outdoor
04-06-2018 | 10:00:39
Eerder was Verhoef werkzaam bij onder andere Sanoma Media, de Transwebgroup en Ngage Media
Beyond Outdoor neemt deel aan het Buitenreclame Onderzoek
01-06-2018 | 09:31:02
Digital Out of Home exploitant Beyond Outdoor is toegetreden tot het Buitenreclame Onderzoek. Met de toetreding zet de exploitant een belangrijke stap in het nog korte bestaan
Posterscope voegt Shazam toe aan digital Out Of Home
31-05-2018 | 09:28:39
De scanbare Shazam Code op de uiting geeft passanten toegang tot meer informatie. Deze functionaliteit zorgt verbeterde meetbaarheid en verhoogde interactie
[Interview] Thijs Rotman (Mundu) over duurzame buitenreclame
29-05-2018 | 10:42:00
Buitenreclame-exploitant Mundu heeft een eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk. 400 zonnepanelen voorzien de LED-schermen van 103 m2 van stroom en ook het staalwerk is duurzaam. We spreken met mede-eigenaar van Mundu, Thijs Rotman
Hoffman Outdoor Media voegt Westland toe aan portfolio
23-05-2018 | 13:22:37
De gemeente Westland heeft op 2 mei het contract voor de exploitatie van 120 sandwich en- driehoeksborden definitief gegund aan buitenreclame-exploitant Hoffman Outdoor Media
[Interview] Jessica de Halleux over de limited editions van Nutella
23-05-2018 | 09:52:00
Onlangs introduceerde Nutella een limited edition van haar pot in Nederland. Meer dan 650.000 unieke potten. Wij spreken met Jessica de Halleux, marketingmanager bij Nutella Benelux
Exterion Media en MeMo² winnen AMMA met Outdoor Ad Impact Forecaster
22-05-2018 | 14:36:10
De Outdoor Ad Impact Forecastee is een onderzoekstool gebaseerd op big data, modelling en machine learning, waarmee MeMo² de effectiviteit van een buitenreclame campagne voorspelt
[Interview] Thomas Welle (IPG Mediabrands) over programmatic adverteren op tv
22-05-2018 | 09:40:00
Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic
Rapport, Traffic4U en Exterion Media verzorgen programmatic DOOH-campagne Landal GreenParks
15-05-2018 | 09:32:00
De content van de campagne is afgestemd op de locatie en daarnaast wordt de relevantie verhoogd door met de uiting in te spelen op verschillende weersomstandigheden
Mkb kan zelf buitenreclame regelen bij Suurland Outdoor
14-05-2018 | 10:56:02
Het mkb kan voortaan rechtstreeks digitale outdooradvertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen
Mundu lanceert duurzame reclamemast
08-05-2018 | 18:24:16
Het Groningse Mundu, exploitant in Digital-Out-of-Home, heeft de eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk van digitale masten en billboards
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor bundelen krachten voor Peugeot
05-05-2018 | 09:41:00
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor hebben hun krachten gebundeld in de data-powered programmatic campagne voor Peugeot
Kim van den Broek en Erik-jan van den Berg nieuwe directie OOHA Media
30-04-2018 | 12:11:40
Van den Berg zal eindverantwoordelijk zijn voor alle commerciële zaken en Van den Broek voor alle overige zaken
XXS Amsterdam ontwikkelt outdoor activatie voor Basic-Fit
30-04-2018 | 11:44:00
Bij de Get fit for summer-campagne wordt een outdoor activatie gelanceerd: de vriendengroep die als eerste het Get fit for summer-billboard naar Basic-Fit draagt, sport een jaar gratis
[Interview] Remco Duinkerken (Boomerang Media): Platte commercie werkt voor geen meter
30-04-2018 | 10:52:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
MMD Media breidt uit naar België
19-04-2018 | 16:24:00
MMD Media, dat in Nederland actief is als out of home-exploitant op tankstations, luchthavens en billboards, betreedt in juni de Belgische markt
CS Digital Media faciliteert campagne voor Esko
18-04-2018 | 20:34:00
Op 19 april zal de producer en DJ met rapskills Esko, live in contact treden met zijn fans. Esko zal vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9, middels een livestream te zien en te spreken zijn
Hillenaar Outdoor op busstation Arnhem met 4 wanden
17-04-2018 | 09:17:46
De special bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abripanelen. Elke wand vormt één unieke uiting van 26m²
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 | 10:46:00
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
13-04-2018 | 10:17:00
AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro
[Interview] Remco Duinkerken (Boomerang Media): Platte commercie werkt voor geen meter
11-04-2018 | 09:24:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
MMD neemt MediaReach over
05-04-2018 | 13:23:00
MediaReach, de specialist in regionale en selectieve Out of Home campagnes is overgenomen door MMD Media
Rogier van Leijenhorst Sales Manager Nationaal Exterion Media
05-04-2018 | 11:28:00
Per 16 april zal Rogier van Leijenhorst in de functie van Sales Manager Nationaal, het salesteam van Exterion Media komen versterken
Performance4You en MediaCows ontwikkelen Exposurebox met LED
04-04-2018 | 20:17:00
Performance4You heeft in samenwerking met MediaCows de Exposurebox met LED ontwikkeld. De Exposurebox, een pop-up showroom, wordt nu ook geleverd met een LED-scherm
Hillenaar Outdoor verhuist naar nieuw pand in Leiderdorp
03-04-2018 | 18:46:09
Hillenaar Outdoor biedt onder meer Digitale Abri's, Billboards en Reclamemasten aan. Sinds de start in november 2017 breidt Hillenaar gestaag uit
Heineken voerde real-time DOOH-campagne tijdens Olympische Spelen via Exterion Media
30-03-2018 | 16:16:28
Heineken voerde tijdens de Olympische Spelen campagne op de digitale schermen van Exterion Media. De gouden successen van de Nederlanders olympiërs werden rond de spits real-time uitgezonden op straat
JCDecaux introduceert Moodvertising: real-time adverteren op basis van actuele emoties
30-03-2018 | 15:56:59
JCDecaux introduceert Moodvertising en laat adverteerders real-time inspringen op de actuele gemoedstoestand van passanten
Disney zet touchscreens van Exterion Media in voor Star Wars
30-03-2018 | 13:01:00
Tijdens de première van de bioscoopfilm 'Star Wars: The Last Jedi' zijn ook de touchscreens van Exterion media gelanceerd
Shell lanceert Mood Detection-campagne; koffie met een glimlach
30-03-2018 | 10:30:39
Op Shell-tankstations De Andel en Peulwijk-Oost introduceert Shell een pilot met Mood Detection. Het Rotterdamse Binnenwegplein fungeerde als decor voor de kick-off
Primeur Posterscope: Programmatic DOOH-campagnes
28-03-2018 | 09:45:00
Posterscope, onderdeel van Dentsu Aegis Network, lanceert Liveposter in Nederland. Liveposter is een platform waarmee digitale out of home-campagnes over meerdere netwerken centraal
Centercom digitaliseert het supermarktennetwerk
28-03-2018 | 09:05:00
Met de introductie van CENTERCOM LIVE! geeft Centercom het startschot voor het digitaliseringsproces van haar supermarktennetwerk in 500 supermarkten
BP kiest voor MMD Media
27-03-2018 | 17:22:37
BP heeft voor MMD Media gekozen voor de exploitatie van het digital screen network op haar tankstations in Nederland. Dit netwerk bestaat uit 156 landscape high defenition screens en is vanaf april te boeken bij MMD Media in Landsmeer
Exterion Media: Buitenreclame bereikt big bang-moment
20-03-2018 | 10:26:00
Out of Home bereikt in het Verenigd Koninkrijk zo langzamerhand haar Big Bang Moment. Technologie, data en infrastructuur sluiten bijna naadloos op elkaar aan. Dat zegt Glen Wilson, Managing Director van Posterscope en Exterion Media
Hartenhuisje campagne Vergeten Kind Zilveren Cross Media Case 2018
20-03-2018 | 08:18:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. De Hartenhuisje campagne van Stichting het Vergeten kind is Zilveren Cross Media Case van het jaar
GVB wijst voorlopige gunning reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten toe aan JCDecaux
14-03-2018 | 14:41:00
GVB Amsterdam heeft de buitenreclame-exploitant JCDecaux het exclusieve contract voor reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten toegewezen.
Mindshare: DOOH waardevolle toevoeging in de mediamix
08-03-2018 | 12:05:00
Kinetic en Mindshare hebben voor het eerst Digital Out-of-Home van Exterion Media toegevoegd aan de total videostrategie voor MediaMarkt
Hillenaar Outdoor krijgt plek tegenover Concertgebouw
01-03-2018 | 10:32:57
Hillenaar Outdoor is eigenaar geworden van een reclamebord op het Museumplein in Amsterdam
Den Haag kent vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
27-02-2018 | 19:30:43
De gemeente Den Haag heeft het contract voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m²) definitief toegekend aan Buitenreclame-exploitant JCDecaux. Dit heeft de gemeente na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux
[Interview] Arthur de Groot over Schiphol Media
27-02-2018 | 15:22:00
Schiphol verwerkte in 2017 een recordaantal van 69 miljoen passagiers. De luchthaven is daarmee een van de meest bezochte plekken van Nederland. Deze miljoenen mensen brengen de tijd voor een groot deel wachtend én koopbereid door; een ideale omgeving voor merken om in aanwezig te zijn. Wij spreken met Arthur de Groot, Sales Director bij Schiphol Media
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Digital
22-02-2018 | 10:45:00
Voor de afdeling Digital Sales (standplaats Amsterdam) is Exterion Media op zoek naar een ambitieuze en getalenteerde Account Manager Digital
Unox zet adaptive campagne in via Exterion Media
20-02-2018 | 11:42:25
Tussen week 5 en 13 zet Unox ter promotie van haar winterse maaltijden een adaptive campagne in: bepaalde digitale uitingen worden weergegeven op basis van de weersomstandigheden
Clear Channel sluit partnerships met onder andere de Esther Vergeer Foundation
20-02-2018 | 11:07:00
Clear Channel Nederland ondersteunt dit jaar drie goede doelen: CliniClowns, Make-A-Wish en de Esther Vergeer Foundation. Deze doelen ontvangen elk een mediategoed
Hillenaar Outdoor voortaan ook zichtbaar op Abri's in Utrecht
15-02-2018 | 10:53:00
Hillenaar Outdoor exploiteert voortaan Abripanelen in de provincie Utrecht. Het bedrijf heeft daarvoor een Europese aanbesteding gewonnen
Bol.com en Exterion live met DOOH op Valentijnsdag
14-02-2018 | 13:20:00
Op de digitale schermen werd live afgeteld naar 12:00 uur, de uiterlijke tijd om nog een cadeautje te laten bezorgen bij een grote liefde
DOOH-inhakers op Olympische medailles
12-02-2018 | 14:32:00
De Nederlandse medaillekast op de Spelen in Pyeongchang raakt direct in de eerste dagen al goed gevuld: reden voor KPN en Samsung om te feliciteren
Blendle groeit en breidt uit met Blendle Audio
09-02-2018 | 15:11:00
Blendlelezers lazen in 2017 116 miljoen minuten aan betaalde artikelen, een toename van bijna 800.000 uur. 18.731.777 artikelen werden vorig jaar gelezen
Exterion Media verzorgt outdoorpromotie Coca-Cola's Fuze Tea in Hoog Catharijne
02-02-2018 | 10:26:00
Afgelopen maand lanceerde Coca-Cola hun merk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Ter promotie van het ijstheemerk hangen in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht drie grote doeken van Exterion Media
OOHA Media verzorgt weather targeting-campagne CheapTickets
30-01-2018 | 13:36:09
Tijdens de campagne was de live adaptive advertentie alleen te zien op het moment dat het regende. Via meteogegevens werd bekeken of er binnen een bepaalde straal om de mast neerslag viel
Radio 538 gebruikt kracht van DOOH met inhakers op storm
18-01-2018 | 15:51:00
Radio 538 haakte vanaf 's ochtends vroeg op ludieke wijze in op de storm met Hierrr Met Je Rekening
[Column] Guy Grimmelt: De trend voor advertsing in 2018 is concentratie
30-12-2017 | 11:04:00
Bureaus gaan samen en exploitanten gaan samen en als ze niet samen gaan, dan zullen ze in ieder geval nadrukkelijk moeten gaan samenwerken
JCDecaux ondersteunt kerstspecial Stadshart Amstelveen met uitgebreide campagne
22-12-2017 | 13:11:00
Stadshart Amstelveen promoot zijn Wintervillage en extra opening op Tweede Kerstdag met een OOH-kerstspecial, gecreëerd door onder andere JCDecaux. Op een abri in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Huwelijksaanzoek via digitaal scherm van Exterion Media
22-12-2017 | 12:52:00
De bijzondere actie sluit aan op de campagne www.erismaareennederlanderzoalsjij.nl van Nationale-Nederlanden, die is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam
[Interview] Guy Grimmelt en Eric Kip: OOH is het enige traditionele medium dat groei laat zien
14-12-2017 | 13:02:00
Van aanplakbiljet tot volledig interactief, digitaal en programmatic. Buitenreclame heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt en nog steeds blijven de nieuwe mogelijkheden komen. We spreken over OOH met Guy Grimmelt en Eric Kip, respectievelijk Marketing & Business Development Director en algemeen directeur van Exterion Media
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit met De Bilt en Katwijk
07-12-2017 | 16:54:00
Per 1 januari gaat Clear Channel zowel de abri’s als de vrijstaande panelen in gemeente De Bilt exploiteren
Clear Channel kiest nieuwe marktbenadering
01-12-2017 | 09:39:00
We optimize your outdoor campaign is de nieuwe slogan van Clear Channel Nederland. Met de focus op People & Places, Insights en Create wil Clear Channel haar marktpositie verstevigen
Zwitserland Toerisme lanceert outdoor campagne
30-11-2017 | 09:35:00
Sinds deze week is Zwitserland Toerisme in samenwerking met mediabureau Match My Brand en outdoor exploitanten Exterion Media en Clear Channel Nederland een unieke outdoor campagne gestart
JCDecaux introduceert combinatienetwerk Métropole en billboards
27-11-2017 | 12:03:24
De kracht van mupinetwerk Métropole plus de impact van groot formaat in talloze grote steden in het land: met het nieuwe combinatienetwerk van JCDecaux profiteren adverteerders van de USP ́s van zowel digitale buitenreclame als billboards
Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza
27-11-2017 | 10:04:31
Vanaf 24 november is New York Pizza een landelijke actieweek gestart met een pizza voor 3,99 euro. Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in deze campagne groter dan ooit
Centercom lanceert Supermarkten A0-pakket
17-11-2017 | 09:41:00
Naast het Retailsigns netwerk in de supermarkten biedt Centercom nu ook een A0-pakket rond supermarkten. De 2000 vlakken uit het Supermarkten A0-pakket bevinden zich binnen een straal van 300 meter van een supermarkt
Back in business: Jeroen Hillenaar start Hillenaar Outdoor
02-11-2017 | 17:33:00
Meer dan 700 Abri’s, Billboards, Digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 15:10:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 09:06:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
Exterion Media wint concessie Amstelveen
01-11-2017 | 17:14:00
Contract loopt 10 jaar
JCDecaux naar Den Haag
31-10-2017 | 16:55:34
De gemeente Den Haag kent de voorlopige gunning van het contract voor vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
JCDecaux werkt samen met SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental
24-10-2017 | 12:16:00
Het Oostenrijkse skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental heeft zijn skilift tijdelijk verlengd tot in het centrum van Amsterdam. Met een OOH-visual neemt het ov-reizigers mee naar besneeuwde bergtoppen.
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
23-10-2017 | 14:31:00
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak
11-10-2017 | 17:17:00
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak met een out-of-homecampagne in hartje Amsterdam
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit tot bijna 100 schermen
04-10-2017 | 12:01:13
Het digitale netwerk van JCDecaux wordt wederom voorzien van extra dubbelzijdige panelen in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
TENQ Media lanceert digitaal netwerk op middelbare scholen
03-10-2017 | 11:49:00
TENQ Media lanceert een netwerk van 252 digitale schermen die zijn aangebracht op waterkoelers, op 193 middelbare scholen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Ngage Media lanceert LEDscherm van 52m2 op Station Eindhoven
02-10-2017 | 15:10:00
Op het busplein van Station Eindhoven staat nu een digitaal LEDscherm van 52m2. Het scherm is opgebouwd uit een kleine 1.500.000 hoogwaardige LEDs
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
29-09-2017 | 14:36:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
[Vacatures] Exterion Media zoekt Fotograaf
27-09-2017 | 08:45:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media op zoek naar een energieke en klantgerichte Fotograaf
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-09-2017 | 23:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
JCDecaux en G-Star pakken groot uit op Rotterdams metrostation
20-09-2017 | 11:47:56
JCDecaux bracht langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
19-09-2017 | 12:58:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
[Vacatures] Exterion Media zoekt Designer
13-09-2017 | 12:55:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media opzoek naar een creatieve Designer
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 21:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden en waarvan de inkomsten met de Squibgebruikers worden gedeeld.
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 09:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 21:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good.’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 20:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 | 11:36:00
JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft
Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland
17-08-2017 | 09:54:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. Van Kasterop geeft in deze functie leiding aan het sales- en marketingteam
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 08:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:18
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:00
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 23:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 11:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Nederlands MediaNetwerk zoekt columnisten voor de kanalen Radio, Video, Outdoor, Programmatic Advertising en Branded Content
27-07-2017 | 15:23:00
Na de lancering van het Bioscoop Kanaal gaat het Nederlands MediaNetwerk de komende maanden 5 nieuwe kanalen uitrollen.
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 22:12:00
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 10:12:21
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 22:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 10:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager National Sales
20-07-2017 | 10:56:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Concessies
19-07-2017 | 11:47:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 | 14:01:00
Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester
blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 | 07:50:00
Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven
[Interview] Danny van Beek over buitenreclame op tankstations
11-07-2017 | 07:05:00
MMD breidt de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale 24”-outdoorschermen bij tankstations van Avia. We spreken met Danny van Beek, directeur van MMD, over 1-op-1 communicatie bij en in tankstations
Ngage Media in de ban van de wielersport
06-07-2017 | 09:43:00
Ngage Media zal dagelijks de ontknopingen van de etappes live uitzenden op verscheidene NS Stations, winkelcentra en drukbezochte pleinen
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
MMD breidt uit met 1000 digitale outdoorschermen
27-06-2017 | 13:52:00
MMD breidt vanaf week 27 de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale outdoorschermen bij tankstations van Avia
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Exterion Media ontwikkelt Minions spectacular voor Hoogvliet
14-06-2017 | 10:48:00
De Minions spectacular is ontworpen door reclamebureau IVC en was een week lang te zien op het Spui in Den Haag
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Kroonenberg Groep en Ngage Media sluiten meerjarige overeenkomst
06-06-2017 | 16:33:46
De samenwerking omvat het exclusieve mediaexploitatierecht door Ngage Media van grote digitale schermen in meerdere winkelcentra van Kroonenberg Groep
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal
12-05-2017 | 17:43:30
Bereik gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards
[Interview] Timothy Vos over adverteren op de fiets
11-05-2017 | 09:17:34
Daar waar iedereen het hardst van de daken schreeuwt dat ze online zo innovatief bezig zijn, besloot een aantal jonge ondernemers in te zetten op de tastbare en oer-Hollandse fiets als communicatiemiddel. Geen digitale schermen, wel bewegende beelden. We spreken met Timothy Vos over The Bikevertising Company.
Uitbreiding samenwerking Syntus en Ngage Media
10-05-2017 | 10:34:59
De samenwerking betreft de exclusieve mediaexploitatie door Ngage Media van alle schermen in de bussen van Syntus in de Veluwe, Twente en Utrecht
blowUP media en kunstenaar Joseph Klibansky exposeren kunstwerk van 700 m²
05-05-2017 | 10:39:00
Een reusachtig kunstwerk van 700 m², ontworpen door de hedendaagse kunstenaar Joseph Klibansky, siert het gebouw in aanbouw Gershwin Brothers aan de Amsterdamse Zuidas
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
1 april grap: Exterion Media introduceert weergevoelig bushokje
31-03-2017 | 10:30:00
Out-of-home exploitant Exterion Media introduceert haar nieuwste model bushokje, de cabri
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
[Startups] OOH met The Bikevertising Company
28-03-2017 | 12:52:00
Vanaf begin april rijden ruim 1000 studenten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht met een gratis billboardfiets
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
JCDecaux haalt Rotterdamse RET binnen
16-03-2017 | 13:45:00
Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux
[Cross Media Innovatie 2017] Quintijn van Kessel over de wintercampagne voor Transavia
16-03-2017 | 09:53:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NMPi stuurt de wintercampagne voor Transavia in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Quintijn van Kessel, Head of Consultancy bij NMPi.
Oostenrijk: Bergen en meren ook in de zomer het ontdekken waard
15-03-2017 | 08:11:00
Het toeristenburo probeert voorbijgangers met een special bij JCDecaux naar de zomerse bergweiden en de meren te lokken
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
[Column] Martin Leeflang: Fingerfood voor marketeers en de dopaminejagers van Netflix
01-03-2017 | 12:02:00
Door klachten van het Duitse volk werd Netflix gedwongen te stoppen met de Santa Clarita Diet-campagne. Ik vraag mij af of de Duitse Netflixmarketeers in polonaise de carnaval ingingen of dat het een tranendal van verbeten marketeers was. Tijd voor een analyse
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Clear Channel organiseert STL Skillbreak
27-02-2017 | 15:57:00
De STL Skillbreak vindt plaats in de laatste twee weken van februari op zeven middelbare scholen in Nederland
WE ARE Pi creates ATL Outdoor Campaign Heineken
23-02-2017 | 13:56:00
The best ‘Dam welcome Outdoor campaign for Spring 2017 launches, introducing tourists across the world to the warm welcome of the Heineken Experience
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie