Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2593745

BlowUP media ontwikkelt 3D-haai voor Tilburg
13-07-2021 | 18:02:00
BlowUP media heeft in Nederland een primeur op het gebied van immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is een 3D digital OOH-ervaring te beleven. Een 3D-haai zwemt rond in de binnenstad en verrast het publiek
Exterion Media start influencercampagne met DOOH om bereik te vergroten
06-05-2021 | 14:49:00
Exterion Media start een samenwerking waarbij influencermarketing zowel via social media als via Digital Out of Home wordt ingezet. Adverteerders zijn met hun ambassadeur zichtbaar op de locaties die aansluiten bij de doelstellingen
FD brengt financieel economische nieuws via schermen Ocean Outdoor
04-05-2021 | 17:47:00
Ocean Outdoor en FD Mediagroep gaan een samenwerking aan waarbij voortaan realtime financieel economisch nieuws te lezen zal zijn op de schermen van Ocean Outdoor. Het gaat om schermen langs snelwegen, rond het openbaar vervoer en in stadscentra
[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen
26-02-2021 | 16:44:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan
29-01-2021 | 14:49:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten
17-12-2020 | 17:20:00
Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!
Minister Arie Slob: onvoldoende basis voor verbod bestedingsaandeelkortingen
21-11-2020 | 00:14:00
Minister Arie Slob (ChristenUnie) vindt dat er onvoldoende basis is voor een verbod op bestedingsaandeelkortingen in de advertentiemarkt. Dit schrijft de minister van Media in antwoorden op vragen in een schriftelijk overleg
BlowUP Media gaat samenwerking aan met winkelvastgoedfonds Wereldhave
13-11-2020 | 17:45:00
BlowUP Media, een grootformaat (digital) OOH-exploitant is een langjarige samenwerking aangegaan met het winkelvastgoedfonds Wereldhave. Daarmee wordt het voor BlowUP Media mogelijk om in de binnenstad van Tilburg naast onder meer Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven haar schermen te plaatsen
Opvallende outdoorcampagne Karvan Cévitam en Clear Channel
02-11-2020 | 16:00:01
Om hun Signature Blends te positioneren koos Karvan Cévitam onder andere voor een landelijke outdoorcampagne bij Clear Channel. Deze campagne bestaat uit een mix van OOH, DOOH én een opvallende blikvanger in de vorm van een enorme limonadefles
Ocean Outdoor Nederland laat Tour de France zien op digitale schermen
27-08-2020 | 13:29:00
Ocean Outdoor Nederland zal van 29 augustus tot en met 20 september 2020 beelden van de Tour de France tonen via zijn digitale schermen. Daarbij worden dagelijks de laatste 30 minuten live vertoond zonder geluid
ABN Amro verwacht na 6 procent daling in TMT-industrie, 4 procent herstel in 2021
26-08-2020 | 15:57:00
ABN Amro verwacht in 2020 dat de TMT-sector met 6 procent zal dalen. In 2021 verwacht de in overheidshanden zijnde bank, een herstel van 4 procent
Verizon Media gaat in zee met VIOOH
03-06-2020 | 11:06:00
Verizon Media is een samenwerkingsverband aangegaan met de VIOOH-marktplaats en biedt daarmee digitale out-of-home locaties, waaronder de digitale middelen van JCDecaux
Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
28-05-2020 | 14:52:00
Het marktaandeel digital advertising is in in Nederland 2019 met 13 procent gestegen tot 2,2 miljard euro. Voor 2020 wordt een daling verwacht van de reclamebestedingen van 20 procent bij een daling van het BBP van 5,3 procent
Vereniging Rembrandt brengt kunst op abri's
15-05-2020 | 14:09:00
Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben het initiatief genomen om kunst naar buiten te brengen. Met de campagne wil men een groter publiek in aanraking laten komen met hoogtepunten uit ons gezamenlijk kunstbezit
[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer
15-05-2020 | 10:33:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse
[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering
24-03-2020 | 09:49:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering
Merken en media maken gezamenlijk statement voor de verspreiding van social distancing-oproep
23-03-2020 | 11:21:00
Om de overheid te ondersteunen in de cruciale oproep tot social distancing, verspreiden media, merken en vooraanstaande Nederlanders massaal dezelfde boodschap
Groei Out of Home in 2019 ruim 8 procent
05-02-2020 | 15:06:00
De buitenreclame-omzet is in 2019 gegroeid met 8 procent. In 2019 is de totale omzet van de twaalf toonaangevende bedrijven in de buitenreclame gegroeid naar 211 miljoen euro. In 2018 bedroeg deze omzet nog 195 miljoen euro
[Nederlands MediaNetwerk TV] Guy Grimmelt (Exterion Media) over buitenreclame en... radio
08-01-2020 | 11:38:00
Guy Grimmelt is Marketing & Business Development Director van Exterion Media. Het portfolio van de buitenreclame-exploitant bestaat uit traditionele uitingen, maar inmiddels ook - mede door een aantal overnames - voor 30 tot 40 procent uit digitale out of home. Drie jaar geleden was dit nog 0 procent