Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3294415

Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
28-05-2020 | 14:52:00
Het marktaandeel digital advertising is in in Nederland 2019 met 13 procent gestegen tot 2,2 miljard euro. Voor 2020 wordt een daling verwacht van de reclamebestedingen van 20 procent bij een daling van het BBP van 5,3 procent
Vereniging Rembrandt brengt kunst op abri's
15-05-2020 | 14:09:00
Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben het initiatief genomen om kunst naar buiten te brengen. Met de campagne wil men een groter publiek in aanraking laten komen met hoogtepunten uit ons gezamenlijk kunstbezit
[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer
15-05-2020 | 10:33:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse
[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering
24-03-2020 | 09:49:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering
Merken en media maken gezamenlijk statement voor de verspreiding van social distancing-oproep
23-03-2020 | 11:21:00
Om de overheid te ondersteunen in de cruciale oproep tot social distancing, verspreiden media, merken en vooraanstaande Nederlanders massaal dezelfde boodschap
Groei Out of Home in 2019 ruim 8 procent
05-02-2020 | 15:06:00
De buitenreclame-omzet is in 2019 gegroeid met 8 procent. In 2019 is de totale omzet van de twaalf toonaangevende bedrijven in de buitenreclame gegroeid naar 211 miljoen euro. In 2018 bedroeg deze omzet nog 195 miljoen euro
[Nederlands MediaNetwerk TV] Guy Grimmelt (Exterion Media) over buitenreclame en... radio
08-01-2020 | 11:38:00
Guy Grimmelt is Marketing & Business Development Director van Exterion Media. Het portfolio van de buitenreclame-exploitant bestaat uit traditionele uitingen, maar inmiddels ook - mede door een aantal overnames - voor 30 tot 40 procent uit digitale out of home. Drie jaar geleden was dit nog 0 procent