Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3196811

[Column] Niels Bruinsma: Eigen retailer eerst!
28-05-2019 | 11:18:00
Al in het begin van mijn carrière, intussen bijna 20 jaar geleden, was het belang van de folder duidelijk. Als ultieme omzetgenerator voor de retailsector was het vloeken in de kerk om voor te stellen om maar een rondje minder folders te doen ten gunste van de branding van het merk
[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht
22-05-2019 | 10:38:00
Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert
[Forum] Joël Darius: Wat is de toekomst van het mediumtype folder?
03-03-2019 | 18:01:00
De vraag op zich is al fout. We moeten ons helemaal niet bezighouden met mediumtypen. De macht ligt tegenwoordig bij de consument. Die bepaalt wanneer en in welke vorm hij content wil hebben
[Forum] Ragnhild Bajema: folder moet grotere verhaal vertellen  
25-02-2019 | 09:28:00
Natuurlijk heeft de folder bestaansrecht. De echte liefhebbers – en dat zijn er nog steeds heel veel, jong en oud! – vinden het heerlijk om al dat papier uit het cellofaan te halen en alle aanbiedingen uit te pluizen
[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder
20-02-2019 | 16:09:00
Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie
[Forum] Martin Leeflang: Online personalisatie is een levensgroot gevaar voor de klassieke papieren folder
17-02-2019 | 14:04:00
Volgens NOM Folder Monitor 2018 is het aantal Nederlanders dat offline folders in de bus ontvangt sinds 2015 met slechts 4 procent afgenomen
[Forum] Aldo Breed: De folder als toekomst proof medium
07-02-2019 | 17:31:00
Wat wil je als adverteerder nog meer? Miljoenen mensen lezen wekelijks met veel plezier de papieren folders en deze folders zorgen bewezen voor conversie tegen lage kosten
[Forum] Wat is de toekomst van het mediumtype folder?
04-02-2019 | 16:00:00
De effectiviteit van de folder staat onder druk door onder meer gemeenten die onbeperkt huis-aan-huis verspreiden aan banden dreigen te leggen
[Interview] Jan van Dun: Steeds meer retailers zien het belang van de combinatie fysieke folder en de digitale folder
01-01-2019 | 20:01:00
Reclamefolder.nl heeft de mijlpaal van 30 miljoen folderlezingen per maand bereikt. Vooral de combinatie van lokaal online en offline advertising is volgens Jan van Dun, algemeen directeur Local Media bij de Persgroep, de reden waarom de business-to-business-tak van een van de grootste uitgevers van Nederland zo succesvol is
[Interview] Aldo Breed over zijn deelname aan de Media Rally 2018
19-10-2018 | 14:23:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aldo Breed rijdt mee met het Kiesjefolders.nl team. Wij spreken hem
NOM Folder Monitor 2018: 52% wil folder
28-06-2018 | 10:58:07
52 procent van de Nederlanders zou de papieren folder missen als deze niet meer zou verschijnen. 14 procent staat hier neutraal tegenover
Shoeby winnaar Folder Vakprijs 2018
20-06-2018 | 10:20:48
Tijdens het BBR Congres over brievenbusreclame is Shoeby uitgeroepen tot winnaar van de Folder Vakprijs 2018. Flying Tiger is de winnaar van de Runner Up Prijs 2018
[Onderzoek] Papieren folder nog altijd populair
11-01-2018 | 11:08:00
Nederlanders zijn gek op folders. Dat is de conclusie van het onderzoek van Q&A naar foldergebruik. Van de 863 ondervraagden, ontvangt 90 procent wekelijks een folderpakket op de deurmat
Amsterdam voert JA-sticker in
23-11-2017 | 09:37:27
Volgens planning van de gemeente Amsterdam ontvangen per 1 januari 2018 alleen Amsterdammers met een JA-sticker op de brievenbus nog ongeadresseerde folders en flyers
Aldo Breed (Kiesjefolders) over de ja/ja-sticker
13-11-2017 | 09:23:03
Amsterdam wil een opt-in-systeem invoeren door middel van een ja/ja-sticker, een beslissing waar de folderbranche uiteraard niet blij mee is. Juridische stappen volgden en in afwachting van de gerechtelijke uitspraak belicht Breed voor het Nederlands MediaNetwerk de huidige situatie
IKEA met pop-up door het land
15-08-2017 | 17:34:24
IKEA toert met een catalogus pop-up het land door om de catalogus van 2018 uit te delen aan belangstellenden
Dirk schrapt kiloknallers van voorpagina reclamefolders
15-08-2017 | 14:02:12
Een kiloknaller op de voorpagina zorgt al snel voor 40 tot 50 procent meer verkocht vlees dan een kiloknaller binnenin een folder
Alleen nog reclamefolders door Amsterdamse brievenbussen met ja-ja-sticker
24-07-2017 | 11:23:00
In 2018 mag reclamedrukwerk alleen nog in brievenbussen worden gestopt met een ja-ja-sticker. Huishoudens zonder sticker blijven automatisch van reclame verschoond
PromoButler gaat samenwerking aan met Solden.be
01-06-2017 | 20:32:00
Solden.be en PromoButler.be bundelen vanaf 1 juni 2017 hun krachten door een langetermijnsamenwerking aan te gaan
Team Vier onderzoekt effecten reclamefolder
18-05-2017 | 12:32:42
In opdracht van de landelijke folderverspreider Axender geeft Team Vier retailers inzicht in de effecten van de reclamefolder
[Startups] 10.000 Amsterdammers kiezen voor Kiesjefolders.nl
18-04-2017 | 16:04:38
Kiesjefolders.nl heeft de 10.000e deelnemer ingeschreven. Mevrouw Ginger van Kuijk ontving een taart van initiatiefnemer Aldo Breed
Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 | 11:43:00
Op=Op Voordeelshop kiest voor het reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer
Abovo Media verzorgt mediastrategie Halfords
20-02-2017 | 08:52:05
De eerste stap in de vernieuwde mediastrategie is het toepassen van doelgroepsegmentering voor de folderverspreiding
De papieren folder blijkt nog steeds het meest effectief
13-01-2017 | 14:03:00
Reclamefolders zijn geliefd bij Nederlanders. Ruim 87% leest de papieren folder die op hun deurmat valt. Papieren folders worden op dit moment meer gelezen dan digitale folders en daar profiteren fysieke winkels het meeste van
[Startups] Kiesjefolders; een nieuwe manier om de consument te bereiken
08-01-2017 | 23:32:00
Kiesjefolders biedt adverteerders een nieuwe manier om hun klanten te bereiken. De naam, Kiesjefolders, zegt alles: de consument kiest zelf de folders die hij wil ontvangen. Deze maand begint een proef in Amsterdam.
Reclamebranche daagt gemeente Amsterdam voor rechter vanwege JA|JA-sticker
12-12-2016 | 11:05:00
Vertegenwoordigers van de reclamebranche dagen de gemeente Amsterdam voor de rechter. Zij willen dat de rechter de (on)rechtmatigheid van de invoering van een JA|JA sticker vaststelt
MailDB en KVGO stellen gemeente Amsterdam aansprakelijk voor schade JA/JA sticker
24-06-2016 | 10:19:00
De Amsterdamse gemeenteraad heeft besloten om het huidige opt-outsysteem (de NEE/NEE- en de NEE/JA-stickers) voor ongeadresseerd reclamedrukwerk te wijzigen in een opt-insysteem (de JA/JA-sticker)