Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 4400639

[Vacatures] DPG Media zoekt een Product Owner
16-11-2020 | 10:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Product Owner
DeTijdschriften50 2021 | De Genomineerden
13-10-2020 | 22:53:00
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeTijdschriften50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd. Het onderzoek vindt plaats in de tweede helft van oktober
[Column] Bas Vlugt: DPG Media gaat met de lancering van eigen advertentie-ecosysteem nu écht de strijd met de techgiganten aan
09-10-2020 | 14:25:00
De overname van Sanoma heeft bij DPG Media geleid tot een nieuwe status quo, een nieuw inzicht en een nieuw besluit. Misschien ook wel nieuwe verhoudingen en nieuw zelfbewustzijn. DPG Media ziet zichzelf graag zo: de digitale kampioen met de mentaliteit van een challenger
DPG Media stapt over naar Ad Server van Xandr
08-10-2020 | 14:52:00
DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Per 1 oktober 2020 is DPG Media gestart met het beschikbaar stellen van hun advertenties via Xandr Monetize, de ad server van Xandr
Ruud de Langen en José Rozenbroek juryvoorzitters Mercurs 2020
25-09-2020 | 08:28:00
Dit jaar stellen tien juryleden onder leiding van twee voorzitters de nominaties en winnaars vast in acht categorieën. Secretaris van beide jury’s is Harriët Schrier, die de juryprocedure bewaakt
Mannenmedia verbreedt scope en wijzigt naam in [M]media
21-09-2020 | 00:00:00
Mannenmedia, specialist in het digitaal bereiken van mannen, verbreedt het netwerk met zo'n dertig vrouwentitels en verschillende retailwebsites. Het bedrijf noemt zich voortaan [M]media
ANP en DPG Media verlengen contract, inclusief NU.nl
18-09-2020 | 14:39:00
Persbureau ANP en DPG Media hebben hun contract met drie jaar verlengd. Daarbij is het contract ook van kracht voor de uitgaven die DPG Media in april 2020 van Sanoma overnam, waaronder NU.nl
NLProfiel stopt ermee; DPG Media onderzoekt andere modellen
11-09-2020 | 16:55:00
NLProfiel, de samenwerking op gebied van data tussen DPG Media, Mediahuis en RTL Nederland zal na eind oktober 2020 stoppen. DPG Media onderzoekt andere modellen om adverteerders en gebruikers optimaal te bedienen
Talpa Network en Grolsch lanceren filmplatform Movies Explained
10-09-2020 | 16:41:00
Talpa Network en Grolsch hebben het crossmediale filmplatform Movies Explained gelanceerd. Movies Explained voorziet filmliefhebbers van extra uitleg, de filmagenda, context, feitjes en weetjes over hun favoriete films
Tweakers en Hardware Info gaan samen; Hardware Info Magazine stopt
10-09-2020 | 12:32:35
DPG Media heeft bekend gemaakt dat de redacties van Tweakers en Hardware Info samen te hebben gevoegd en het blad Hardware Info Magazine stop te zetten
ELLE partners with Magnum Ice Cream to publish the 2020 list of global movers and shakers
09-09-2020 | 15:58:00
Global fashion and luxury media brand ELLE has announced a partnership with MAGNUM Ice cream for the publication of its annual celebration of new leaders and game-changers dubbed The ELLE List 2020.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Marketeer B2C
31-08-2020 | 12:49:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Marketeer B2C
ABN Amro verwacht na 6 procent daling in TMT-industrie, 4 procent herstel in 2021
26-08-2020 | 15:57:00
ABN Amro verwacht in 2020 dat de TMT-sector met 6 procent zal dalen. In 2021 verwacht de in overheidshanden zijnde bank, een herstel van 4 procent
[Interview] Koen Dittmar over de conversational lead banners van Mannenmedia
14-08-2020 | 15:52:00
Sinds kort biedt Mannenmedia adverteerders de mogelijkheid zogeheten conversational banners in te zetten op websites. Koen Dittmar is Head of Sales bij Mannenmedia. We vragen hem naar deze ontwikkeling
AD blijft meest bezochte Nederlandse nieuwssite
14-08-2020 | 14:56:00
Het AD is de meest bezochte Nederlandse nieuwssite. Dit blijkt uit het Nederlandse Online Bereiks Onderzoekonline media-onderzoek van de Verenigde Internet Exploitanten (VINEX)
AXE en VICE+ gaan contentsamenwerking aan voor Pride Amsterdam
31-07-2020 | 14:42:26
AXE en VICE+, de mediatak van VICE, zijn een contentsamenwerking aangegaan. Drie jonge kunstenaars portretteren zichzelf voor en na hun coming out
Blendle overgenomen door Franse Cafeyn
30-07-2020 | 01:43:00
Blendle wordt volledig overgenomen door het Franse bedrijf Cafeyn. Dit heeft oprichter en leidinggevende Alexander Klöpping aan verschillende media bevestigd. Hij verkoopt daarbij zijn belang van 25 procent
Voetbal International zoekt cultheld
29-07-2020 | 13:05:00
Voetbal International is op zoek naar de ultieme cultheld. De voetbaltitel biedt via haar website de mogelijkheid via een poll de komende weken de mogelijkheid de grootste cultheld van die week te kiezen
[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"
24-07-2020 | 18:23:00
Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.
Hearst UK launches modern product testing facility
23-07-2020 | 16:05:37
Premium content and experience company has opened The Hearst Institute, a brand new, state-of-the-art product testing facility in Feltham, South West London.
NRC rapporteert toename digitaal en printbereik
15-07-2020 | 17:04:00
NRC Media stelt een goed tweede kwartaal 2020 achter de rug te hebben. Behalve de stijging van het digitaal bereik laat ook het printbereik gemeten door NOM, zowel doordeweeks als in het weekend, voor het tweede kwartaal op rij een stijging zien
Reisvakblad TravelPro gaat verder als digitaal magazine
14-07-2020 | 10:46:43
Reisvakblad TravelPro is afgelopen weekend voor het eerst verschenen in een digitaal design. Daarmee is het magazine, na ruim 25 jaar te zijn uitgekomen in print, van start gegaan met een nieuwe fase
DPG Media wijzigt management
10-07-2020 | 14:06:00
DPG Media Nederland heeft haar management gewijzigd. Dit naar aanleiding van de integratie van de overname van de Nederlandse magazines van Sanoma op 20 april 2020
Cross Media Jaarboek 2020 is verschenen
10-07-2020 | 09:22:00
Na een aantal roerige maanden waarin veel dingen anders waren en anders moesten, zijn we super blij en trots om het volgende te kunnen zeggen: Het Cross Media Jaarboek 2020 is klaar!
[Onderzoek] Kantar: Traditionele media winnen aan relevantie; social media tijdverdrijf
08-07-2020 | 14:25:00
De Nederlander is traditionele media de afgelopen jaren doelbewuster gaan gebruiken. Het tegengestelde gaat op voor social media, die meer uit tijdverdrijf worden bekeken. Dat blijkt uit Mediabelevingsonderzoek 2020 van Kantar
Louise van Nispen start als Managing Director bij LINDA.
02-07-2020 | 18:13:00
Louise van Nispen start per 15 juli als managing director van LINDA. naast haar rol als CEO van Talpa Gaming. Voordat zij bij Talpa Network aantrad, was Louise van Nispen werkzaam bij het toenmalige Sanoma Media Netherlands als Domain Director Women
Hearst Netherlands lanceert campagne Pak deze zomer zelf goud
30-06-2020 | 14:26:00
Hearst Netherlands lanceert op 29 juni zijn zomercampagne. Onder de noemer Pak deze zomer zelf goud, wordt op ludieke manier ingehaakt op de sportzomer die door het coronavirus niet doorgaat
[Onderzoek] Digital News Report 2020: Nieuwsinteresse in Nederland blijft hoog
17-06-2020 | 17:45:00
Het nieuwsgebruik in Nederland is sinds 2018 zeer stabiel. Dit blijkt uit het Digital News Report 2020 dat het Commissariaat voor de Media door Reuters Institute for the Study of Journalism heeft laten maken
[Onderzoek] Nielsen: mediabestedingen stegen met 3,9 procent in 2019
12-06-2020 | 14:46:44
De netto mediabestedingen in Nederland bedroegen in 2019 bijna 4,7 miljard euro, een stijging van 3,9 procent vergeleken met 2018. Dit blijkt uit het jaarraport netto mediabestedingen 2019 van onderzoeksbureau Nielsen
Cosmopolitan met 3D-omgeving op Instagram Story
11-06-2020 | 15:21:00
Cosmopolitan heeft een 3D-omgeving gelanceerd bij de uitgave van haar maandblad. Via de Instagram Story die samen met het feministische kunstcollectief The TittyMag is gemaakt, kunnen gebruikers rondkijken
Mediahuis Nederland schrapt fors bij salesafdeling
11-06-2020 | 14:05:00
Mediahuis Nederland gaat bijna 70 van de 160 banen schrappen bij haar salesafdeling. Dit maakte de directie bekend via onder meer de eigen uitgave De Telegraaf
DPG Media: AD en Qmusic steunen De Alternatieve Vierdaagse
10-06-2020 | 19:04:00
Koninklijke Wandel Bond Nederland en DPG Media gaan een partnership aan om in tijden van corona een passend alternatief te bieden voor dé Vierdaagse 2020
Samira Nasr appointed Editor in Chief of Harper’s Bazaar U.S edition
10-06-2020 | 12:01:00
Hearst Magazines has appointed Samira Nasr editor-in-chief of the U.S. edition of Harper’s Bazaar, overseeing content strategy and development across the brand’s print and digital platforms.
Tweakers gaat samenwerken met politie voor opsporing
08-06-2020 | 07:59:00
Tweakers start onder de naam Blueweb vanaf juni 2020 een samenwerking met de Nederlandse politie. Daarbij wil de politie publiek betrekken in misdaadonderzoeken op het vlak van techniek en technologie
Social Friendz lanceert eigen webshop
04-06-2020 | 13:56:00
Social Friendz, de influencermarketing-agency van Hillenaar, heeft een eigen webshop gelanceerd. In de online shop kunnen (startende) influencers producten en diensten vinden
[Onderzoek] STER: advertentiecookies zijn overbodig
04-06-2020 | 13:17:00
Advertentiecookies die vaak met online advertenties geplaatst worden om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te laten zien zijn overbodig
70 Nederlandse lokale nieuwsorganisaties gebruiken Google's noodfonds
29-05-2020 | 15:35:25
Circa 70 lokale nieuwsorganisaties in Nederland hebben een bijdrage gekregen uit het noodfonds dat Google heeft opgezet om lokaal nieuws te ondersteunen
New Skool Media kiest voor een partnership met Adhese
29-05-2020 | 12:47:00
De Nederlandse uitgever New Skool Media van onder andere Elsevier Weekblad, Delicious, Formule 1, Fiets Columbus Travel en Truckstar stelt de advertising inventory van 18 sites beschikbaar via Adhese
De Ondernermer start met HybridEvents
28-05-2020 | 13:45:00
De Ondernemer, het zakelijke platform van DPG Media, komt met HybridEvents. Daarmee wil het bedrijf de combinatie maken van fysieke evenementen en online evenementen
Platform161 en Adhese verzorgen directe inkoop bij Mannenmedia
27-05-2020 | 15:18:00
Platform161 maakt het samen met Adhese mogelijk mogelijk om direct bij uitgevers in te kopen, zonder tussenkomst van Supply Side Platforms of andere partijen. Mannenmedia is de eerste uitgever die dit inzet
150ste editie Kek Mama verschenen
15-05-2020 | 14:38:00
De 150ste editie van Kek Mama is verschenen. In het jubileumnummer brengen bekende moeders een ode aan dé vrouw die hen altijd heeft geïnspireerd. De cover wordt gesierd door Hanna Verboom
Vakmedianet doneert advertentieruimte aan non-profitorganisaties
14-05-2020 | 12:55:00
Vakmedianet, het B2B-mediabedrijf bekend van titels als Cobouw, Distrifood, Misset Horeca, AM, Logistiek, PW en Vastgoedmarkt, doneert vijf mediapakketten aan non-profitorganisaties
Sanoma acquires Alma Media’s regional news media business
08-05-2020 | 10:47:06
Sanoma Group has announced that it has now finalized the acquisition of Alma Media’s regional news media business.
Talpa Network kondigt reorganisatie aan
07-05-2020 | 12:26:00
Talpa Network gaat reorganiseren. Een deel van de contracten wordt beëindigd of niet verlengd en de directie levert 20 procent salaris in
AdSomeNoise en Adhese komen met alternatief cookieloze reclame
29-04-2020 | 16:44:00
AdSomeNoise en Adhese komen met een andere manier van cookieloos adverteren waarbij toch meer van de interessegebieden van gebruikers van de content bekend zijn
[Onderzoek] De Ondernemer: innovatie blijft ondanks coronacrisis hoog op de agenda staan
24-04-2020 | 17:01:00
Uit het Nationaal Ondernemers Onderzoek blijkt dat bij ondernemers in het mkb innovatie hoog de agenda staat én blijft staan. 52 procent van de ondernemers geeft aan dat de coronacrisis geen invloed heeft op lopende innovatieprojecten
Overname is een feit: Sanoma Media Netherlands voortaan DPG Media
20-04-2020 | 16:18:00
De overname van Sanoma Media Netherlands door DPG Media is per 20 april 2020 om 15:00 uur een feit. Het bedrijf noemt zich voortaan DPG Media. DPG Media heeft 460 miljoen euro betaald voor de overname
Hearst Live and Women's Health event goes digital
07-04-2020 | 11:45:00
Hearst Women’s health 2020, UK's biggest health and wellness festival, went digital over the weekend through a new Get Fit Done Community Facebook page
Sanoma organiseert Sanoma Bootcamp webinar
01-04-2020 | 13:13:00
Op 23 april 2019 organiseerde Sanoma Bootcamp de eerste Breakfast Bootcamp, een training voor mediacollega's. In april 2020 zal er een derde editie van de Breakfast Bootcamp zijn
Sanoma schrapt winstverwachting 2020
25-03-2020 | 14:26:00
Sanoma heeft haar omzet en winstverwachting voor 2020 geschrapt. In februari 2020 verwachtte het bedrijf nog een stabiele omzet en stabiel resultaat van een netto operationeel margeresultaat (EBIT-margin) van circa 15 procent
Anne Marije de Vries Lentsch volgt Vincent Siegelaar op als CCO bij Hearst Netherlands
25-03-2020 | 12:49:00
Hearst Netherlands heeft Anne Marije de Vries Lentsch benoemd tot Chief Commercial Officer. In deze nieuwe rol overziet ze beide commerciële b2b-afdelingen van Hearst Netherlands
Simon Keizer, Sander Lantinga en Sophie columnisten LINDA.nl
11-03-2020 | 15:46:00
Zanger Simon Keizer, Radio 538-dj Sander Lantinga en het pseudoniem Sophie starten in de maand maart 2020 met eigen columns op de website LINDA.nl
Born05 ontwikkelt online platform jaarverslag KPN
28-02-2020 | 11:41:00
KPN publiceerde op 24 februari 2020 haar jaarverslag 2019. Het telecombedrijf heeft Born05 gevraagd een online platform te ontwikkelen voor het jaarverslag, met als doel het bereiken van een bredere doelgroep dan alleen financiële stakeholders
Mannenmedia: tips voor display advertising voor 2020
20-02-2020 | 15:12:00
Starten met display advertising kan ingewikkeld zijn. Mannenmedia heeft een aantal aantal best practices op een rij gezet
De Ondernemer komt met exclusief opiniestuk van Ursula von der Leyen over digitale strategie EU
19-02-2020 | 12:35:00
Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie (EC), heeft een exclusief opiniestuk gemaakt voor De Ondernemer, een uitgave van DPG Media. In het opiniestuk gaat zij in op de visie achter de nieuwe digitale strategie van de Europese Commissie
Sanoma in Nederland: verliezen in 2019 door grote afwaarderingen
07-02-2020 | 13:51:00
De media-activiteiten van Sanoma in Nederland boekten in 2019 49,8 miljoen euro aan netto verlies. Dit wordt veroorzaakt door een afwaardering van 115,6 miljoen euro, waarvan 105 miljoen met de verkoop te maken heeft
Rien van Beemen voorzitter vernieuwd VINEX-bestuur
06-02-2020 | 14:31:00
In januari 2020 is er bij Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) een vernieuwd bestuur geïnstalleerd. In totaal zijn er bij de organisatie achter het online bereiksonderzoek NOBO vijf nieuwe bestuursleden toegetreden
The Guardian weert reclame voor fossiele brandstoffen
30-01-2020 | 12:24:00
De Britse krant The Guardian weert voortaan advertentieruimte van bedrijven die actief zijn met fossiele brandstoffen. Hierdoor zijn bedrijven als Shell, Esso, BP en Total niet langer welkom om in deze Britse krant advertentieruimte in te kopen
STER gestart met cookieloos adverteren; analytische NPO-cookies blijven
09-01-2020 | 14:24:00
STER is gestart met cookieloos adverteren. De NPO blijft wel met analytische cookies werken. STER geeft aan gehoor te hebben gegeven aan de behoefte van de bezoekers van de NPO-websites.
DPG Media neemt Sanoma Media Netherlands over
10-12-2019 | 08:21:00
DPG Media neemt Sanoma Media Netherlands over. Daarmee wordt DPG Media eigenaar van titels als Libelle, Margriet, Donald Duck, vtwonen en Veronica Magazine
Talpa Network neemt TVGids.tv en Gids.tv over
05-12-2019 | 13:54:00
Talpa Network heeft medio oktober 2019 het bedrijf TVGids TV B.V. overgenomen en is daarmee eigenaar geworden van de merken TVGids.tv en Gids.tv
KekMama.nl, DPG Media, PSV en Talpa Network Radio winnen bij Website van het Jaar
21-11-2019 | 14:55:00
KekMama.nl is verkozen tot de Populairste Website van het Jaar 2019 in de categorie lifestyle. PSV was overall-winnaar, terwijl de DPG-uitgaves Trouw en De Gelderlander nieuwswebsite van het jaar werden
NU.nl komt met NUjunior Funboek en NUsport Dit is het sportjaar 2019
21-11-2019 | 12:29:00
NU.nl brengt twee printspecials uit: NUjunior Funboek en NU.nl Dit is het sportjaar 2019. Deze printuitgaves zijn gemaakt door NU.nl, team Groei & Innovatie van Sanoma General Interest en Pro Shots, ook onderdeel van Sanoma
Mediabrief Arie Slob: verlaagd BTW-tarief per 1 januari 2020 feit voor digitale media
18-11-2019 | 08:45:00
Het verlaagde BTW-tarief zal per 1 januari 2020 gelden voor digitale media. Dit betekent dat net als bij papieren uitgaven, niet langer 21 procent maar 9 procent aan omzetbelasting hoeft te worden betaald
Outbrain breidt mogelijkheden voor online nieuwsbrieven uit
07-11-2019 | 11:30:00
Outbrain heeft de producten voor online nieuwsbrieven uitgebreid. Daarbij is het voortaan mogelijk om in meerdere formats te publiceren en adverteerders meer publicatiemogelijkheden te bieden
Sanoma: lagere resultaten in derde kwartaal
25-10-2019 | 15:06:00
Sanoma heeft haar resultaten voor het derde kwartaal bekendgemaakt. Voor het segment Media in Nederland daalde de omzet met 18,6 miljoen euro naar 87,4 miljoen euro
Banshee Media en Ziff Davis lanceren Nederlandstalige editie Mashable
24-10-2019 | 11:24:00
Het multimediale platform en entertainmentbedrijf Mashable is gestart met een Nederlandstalige editie met eigen content die gericht is op Nederland en Vlaanderen. Het platform bestaat inmiddels meer dan tien jaar
Telegraaf Media Groep wordt Mediahuis Nederland
17-10-2019 | 00:09:00
Telegraaf Media Groep verandert haar bedrijfsnaam per 4 november 2019 in Mediahuis Nederland. TMG werd in 2017 overgenomen door de van oorsprong Belgische Mediahuis Groep
VICE Media Group neemt Refinery29 over
03-10-2019 | 14:27:00
VICE Media Group neemt Refinery29 over. Refinery29 is een op vrouwen gericht lifestyle- en entertainmentmerk dat actief is in de Verenigde Staten, Canada, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk
DeTijdschriften50 2020 | De Genomineerden
29-09-2019 | 23:27:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Nepnieuwssites verdienen jaarlijks circa 215 miljoen euro
27-09-2019 | 11:50:00
Websites met nepnieuws verdienen jaarlijks circa 215 miljoen euro met advertenties. Dit heeft Global Disinformation Index bekendgemaakt op basis van een steekproef onder 1700 websites in het Engels, Spaans en Frans
[Interview] Edine Russel: ELLE staat voor women empowerment avant la lettre
19-09-2019 | 09:58:56
ELLE Nederland bestaat dertig jaar. Om dit te vieren blikt ELLE in de jubileumeditie terug op dertig jaar mode, maar kijkt ook vooruit met een lijst van dertig vrouwen die de komende jaren het verschil gaan maken en voorspelt het modetijdschrift de comeback van zelfmaakmode. We spreken met hoofdredacteur Edine Russel
Mediasector maakt afspraken over reclame, distributie, content en digitalisering
04-09-2019 | 23:35:00
De grootste partijen in de Nederlandse mediasector hebben afspraken gemaakt over reclame, distributie, content en digitalisering. Dit schrijft minister Arie Slob in een brief aan de Tweede Kamer
Voetbal International maakt site en app voor betalende abonnees reclamevrij
04-09-2019 | 11:21:00
Deze beslissing is genomen na een onderzoek onder de elfduizend PRO-abonnees, die daarin aangaven dat ze bereid waren om meer te betalen voor een volledig bannervrije site
Hearst Netherlands lanceert incubator HearstLab - We Are Eves en HelloMaaS eerste deelnemingen
02-09-2019 | 15:08:00
Marscha Krouwel: "Dat HearstLab zich richt op door vrouwen geleide startups is niet alleen een goed initiatief passend bij Hearst maar is vooral een goede investering die zorgt voor relevante innovatie van onze bestaande business
Rebranding Vice.com
08-08-2019 | 14:56:00
VICE.com heeft een rebranding uitgevoerd op zijn homepage die gebruikers in staat stelt om in één keer alle content van VICE te zien
Personeel Voetbal Internationaal boos over verkoop aan Digital Enterprises
19-07-2019 | 13:12:27
Het personeel van Voetbal Internationaal is boos over de verkoop van hun blad aan Digital Enterprises. Dit meldt het AD. Het personeel heeft een advocaat ingehuurd om de verkoop door WPG aan Digital Enterprises ongedaan te maken
Digital Enterprises neemt Voetbal International over van WPG
18-07-2019 | 12:11:00
Voetbal International is per 16 juli 2019 overgenomen door Digital Enterprises. De overstap van WPG Uitgevers naar een andere thuisbasis heeft als doel verdere groei van VI
Bijna veertig procent van de Nederlandse vrouwen gaat vreemd
05-07-2019 | 12:11:50
Een seksonderzoek van online magazine Franska.nl onder meer dan 2400 respondenten wijst uit dat er genoeg te beleven valt tussen de lakens. Zo geven vrouwelijke veertigplussers hun seksleven een bovengemiddeld cijfer, een 8,5
Happy Horizon neemt minderheidsbelang in EEN Media
12-06-2019 | 09:39:03
De participatie betekent de start van een strategische samenwerking. De dienstverlening van beide bureaus is vrijwel geheel complementair aan elkaar
DPG Media vergroot belang in De Persgroep/DPG Media Nederland
07-06-2019 | 14:15:00
DPG Media heeft haar belang in De Persgroep/DPG Media Nederland in maart 2019 vergroot tot 68,97 procent
RTL Nederland, Talpa Network, DPG Media en Mediahuis blij met inperking reclame NPO: juiste stap
07-06-2019 | 13:24:00
RTL Nederland, Talpa Network, De Persgroep/DPG Media en Mediahuis zien het inperken van reclame bij de NPO op televisie tot 20:00 uur en het afschaffen van reclame in het digitale domein van de NPO als een juiste stap
NU.nl bundelt krachten met Moving Digital
05-06-2019 | 11:14:00
NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl-propositie NUlokaal adverteren
Onderzoek UvA: Geen indicatie voor bestaan filterbubbels in Nederland
31-05-2019 | 14:08:00
In Nederland is op dit moment geen indicatie dat Nederlanders die nieuws tot zich nemen in filterbubbels zitten. Dit blijkt uit onderzoek van het Instituut voor Informatierecht van de Universiteit van Amsterdam
DPG Media versterkt datastrategie met beslissingssysteem SmartOcto
23-05-2019 | 13:34:54
DPG Media sluit een 3-jarig contract met de Nederlandse startup SmartOcto.com om het datagedreven werken op alle redacties te intensiveren
[Onderzoek] Band met influencers en magazines versterkt koopgedrag
17-05-2019 | 11:51:00
In opdracht van Sanoma en LINDA. deden Mindshare, Kantar en GroupM onderzoek naar de impact van magazinemerken en social influencers op vrouwen
Mannenmedia breidt netwerk uit met lifestyle channel
16-05-2019 | 12:52:00
Mannenmedia gaat de samenwerking aan met verschillende lifestyle publishers, om adverteerders nog beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niches mannen, automotive, sport en lifestyle
Seeders: Ajax online nog nooit eerder zo populair
08-05-2019 | 12:34:00
Dankzij de voetbalsuccessen van Ajax in de Champions League is de Amsterdamse club wereldwijd populairder dan ooit. Dit blijkt uit onderzoek van Seeders
Sanoma boekt mindere resultaten in eerste kwartaal 2019
03-05-2019 | 14:53:00
De Nederlandse mediatak presteerde met 85,3 miljoen euro aan omzet. 11 procent minder vergeleken met het eerste kwartaal van 2018
Mediahuis neemt Ierse INM over
02-05-2019 | 11:47:00
Mediahuis heeft aangekondigd het Ierse dagbladbedrijf Independent News & Meda INM over te willen nemen en een bod te hebben gedaan ter waarde van 145,6 miljoen euro
NPO mag iets minder met online reclame
01-05-2019 | 15:11:20
De NPO en de regionale en lokale publieke omroepen hebben met onmiddelijke ingang iets meer restricties opgelegd gekregen voor online reclame van het Commissariaat voor de Media
LINDA.meiden Cross Media Merk van het Jaar 2019
27-04-2019 | 07:37:00
Tijdens de uitreiking van de Cross Media Awards 2019 op 24 april in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace is LINDA.meiden uitgeroepen tot Cross Media Merk van het Jaar 2019
Pijper Media neemt websites Upcoming en Autobahn over van TMG
26-04-2019 | 14:25:00
Pijper Media is vanaf 1 mei de nieuwe eigenaar van de websites Upcoming en Autobahn en neemt deze over van Telegraaf Media Groep
Nederlanders besteden 8,5 uur per dag aan media
25-04-2019 | 11:58:00
De manier waarop Nederlanders hun tijd besteden, blijft min of meer gelijk aan eerdere jaren. Gemiddeld besteden Nederlanders nog steeds 8 uur en 23 minuten aan media. De meeste tijd per etmaal wordt besteedt aan slapen
De Persgroep België en Nederland benoemt Philippe Remarque tot journalistiek directeur
18-04-2019 | 15:30:00
Philippe Remarque wordt per 1 september 2019 benoemd tot journalistiek directeur van de Persgroep voor zowel België als Nederland
ADR wil een one-stop-shop voor nieuws, video en entertainment worden
18-04-2019 | 14:42:00
ADR, het De Persgroep-bedrijfsonderdeel achter het Algemeen Dagblad en de regionale titels wil een one-stop-shop voor nieuws, video en entertainment worden
New Skool Media lanceert House of Communities en New Skool Studio
04-04-2019 | 17:58:00
Het doel van de NSM House of Communities strategie is om de fans binnen de 18 communities meer te verbinden met de titels en elkaar
Universiteit van Nederland en de Persgroep komen met Wat zegt de wetenschap?
04-04-2019 | 12:56:00
De Persgroep Nederland en de Universiteit van Nederland gaan hun samenwerking uitbreiden met het format Wat zegt de wetenschap?
Offspring Media lanceert Duitse site
02-04-2019 | 10:10:00
Online uitgeverij Offspring Media zet haar eerste buitenlandse stappen. Het bedrijf met verschillende platforms in de jongegezinnenmarkt lanceert de Duitse site Für Mamas
The Correspondent sluit kantoor in New York
27-03-2019 | 11:42:23
he Correspondent, de Engelstalige editie van De Correspondent, ziet voorlopig af van een permanente aanwezigheid in de Verenigde Staten
Internet-tak Naspers krijgt Amsterdamse beursnotering
25-03-2019 | 15:44:00
De internet-tak van het Zuid-Afrikaanse mediabedrijf Naspers zal op de Amsterdamse beurs een notering verkrijgen. Hiertoe zal Naspers een aparte holding opzetten
Steeds meer Nederlanders lezen magazines digitaal
21-03-2019 | 10:35:43
Het aantal Nederlanders dat magazines digitaal leest, is in 2018 gestegen. Gemiddeld leest 34 procent van de Nederlanders magazines via de computer, smartphone, tablet of een ander apparaat
Accenture neemt Storm Digital over
15-03-2019 | 10:38:00
Accenture heeft Storm Digital overgenomen. Storm Digital is een online marketingbureau gespecialiseerd in social, programmatic en search advertising-diensten
Margriet & MantelzorgNL willen mantelzorgvrije week
08-03-2019 | 12:02:00
Margriet en de vereniging MantelzorgNL willen dat er een mantelzorgvrije week komt. Hiertoe zijn zij een petitie gestart. Als mantelzorgers op vakantie willen, komen ze vaak van een koude kermis thuis bij hun zoektocht naar vervangende zorg voor hun naasten
FT zet Readly in top 10 snelstgroeiende mediabedrijven
06-03-2019 | 14:37:00
Readly, de digitale abonnement-service voor magazines is gerangschikt in de top 200 van de Financial Times 1000-lijst van snelstgroeiende bedrijven in Europa. Readly is het zevende snelstgroeiende bedrijf in de mediacategorie
De Volkskrant in maart met Beter Leven Gids
01-03-2019 | 12:49:00
De Volkskrant komt gedurende de hele maand maart onder de noemer Beter Leven Gids met een reeks publicaties over een gezonde levensstijl oftewel thema's als voeding, beweging of slapen. Vragen als val je af van sporten? Kunnen vitamines uit je sap verdwijnen? Maakt junkfood depressief?
Samenwerking LINDA., Nationale Postcode Loterij en Talpa Fictie over buren
28-02-2019 | 11:02:00
LINDA. start met de nieuwe komische serie Buurvrouw & Buurvrouw die de bijzondere band laat zien tussen twee buurvrouwen in de Amsterdamse Jordaan. Buren staan centraal in de 360 graden-campagne die door Linda. is ontwikkeld in samenwerking met de Nationale Postcode Loterij
Jet Roos CFO Talpa Network
22-02-2019 | 13:49:00
Jet Roos is per 18 maart benoemd tot CFO bij Talpa Network. Jet Roos was acting EO en CFO van eBay Classifieds Group Benelux. Eerder was aangekondigd dat CFO Shashi Baboeram Panday ervoor gekozen heeft om zijn aandacht volledig te richten op Talpa Media
Telegraaf.nl en Vrouw.nl met Tienermoeder weer zwanger
22-02-2019 | 11:21:00
Op Telegraaf.nl en Vrouw.nl is de nieuwe video-reeks Tienermoeder wéér zwanger te zien. Hierin wordt wekelijks de jonge, single Mariah gevolgd, een van de drie tienermoeders uit de eerdere serie Tiener & Moeder
In de Wolken Festival van Ouders van Nu naar Expo Haarlemmermeer
21-02-2019 | 11:03:00
De tweede editie van het In de wolken Festival vindt plaats op 17 tot en met 19 oktober 2019 op een nieuwe locatie: de Expo Haarlemmermeer. Dit is een nieuwe locatie. Het festival voor nieuwe ouders en aanstaande ouders is een initiatief van Ouders van Nu, onderdeel van Sanoma
NUsport met Formule 1-managerspel
20-02-2019 | 11:23:00
NUsport heeft vlak voor de testdagen van de Formule 1 een managerspel gelanceerd. Formule 1-fans kunnen daarmee per Grand Prix een team samenstellen en punten verdienen. Aan het einde van het seizoen wint de deelnemer met de meeste punten een verzorgde reis naar de Grand Prix van Mexico in 2020
Talpa Network en Linda de Mol nemen Mood for Magazines over - Jildou van der Bijl en Linda de Mol creatief directeur Net5
14-02-2019 | 10:19:00
Talpa Network wil investeren in de groei en de uitbreiding van LINDA. op verschillende platformen. Daarnaast worden ook samenwerkingen ontwikkeld met andere Talpa Network-kanalen, zoals radio en televisie
Sanoma verbetert winstgevendheid
08-02-2019 | 13:35:08
Sanoma heeft bekend gemaakt dat in 2018 haar operationele winst, gecorrigeerd voor incidentele baten en lasten, voor het derde jaar steeg naar EUR 197 miljoen. In 2017 was dit nog 179 miljoen euro
Libelle TV start talentenjacht naar opruimvlogger van Nederland
08-02-2019 | 13:14:55
Libelle en Libelle TV starten een talentenjacht naar de opruimvlogger van Nederland. De winnaar krijgt een wekelijkse vlog op Libelle TV en een artikel in Libelle. het vrouwenplatform van Libelle
Vakmedianet Groep neemt VMT, Voeding Nu en VMT Food over
08-02-2019 | 12:50:00
Vakmedianet Groep neemt per 1 maart de business to business-titels VMT, Voeding Nu en VMT Food over van MYbusinessmedia. Bij de overname zijn 10 medewerkers betrokken.Vakmedianet groep geeft al titels als Distrifood en Foodmagazine uit
Vakbladen.com neemt nieuwssite Windenergie-nieuws.nl over
25-01-2019 | 10:02:00
Mediaconcern Vakbladen.com heeft de nieuwssite Windenergie-Nieuws.nl overgenomen per 24 januari 2019. Dat is een online informatieplatform voor vakmensen, bedrijven en organisaties
Mediahuis neemt Wayne Parker Kent volledig over - Slaven Mandic Directeur Advertising TMG
08-11-2018 | 18:18:00
Slaven Mandic Directeur Advertising Telegraaf Media Groep
Mediahuis neemt Wayne Parker Kent volledig over - Slaven Mandic Directeur Advertising TMG
08-11-2018 | 09:16:55
Voorgenomen is dat Mediahuis-dochter Telegraaf Media Groep (TMG) 100% van de aandelen in WPK verwerft
[Interview] Jordi Bron over de deelname van Hulc aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 20:15:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jordi Bron rijdt mee met het Hulc team. Wij bellen hem
Wayne Parker Kent verhoogt bureaucommissie naar 20 procent
13-09-2018 | 08:54:00
Het mediabedrijf haakt in op de stap van Ster en RTL om de bureaucommissie van vijftien procent te schrappen
New Skool Media gaat online exploitatie zelf doen
10-09-2018 | 13:31:00
De uitgever stelt de online advertentieruimte volledig beschikbaar via premium direct sales en geautomatiseerde verkoopsystemen
Voetbal International krijgt drie hoofdredacteuren
03-09-2018 | 15:38:00
Voetbal International benoemt Taco van den Velde, Peter Wekking en Pieter Zwart als driehoofdige hoofdredactie
Algemeen directeur Barent Momma weg bij Bindinc
15-08-2018 | 22:57:13
De baas van de omroepbladenuitgever gaat na elf jaar weg en wordt CEO van The Learning Network.
[Interview] Jordi Bron over Hulc.nl: marktplaats voor online promotie
03-07-2018 | 11:06:00
Vanuit het contentmarketingbureau Contany.nl ontstond het idee voor Hulc.nl; een marktplaats voor online promotie. Wat begon als zijproject groeit inmiddels uit tot een eigen entiteit
[Interview] Barbara van Erp over Snippet en de kracht van online
03-07-2018 | 10:31:00
Vele jaren werkte Barbara van Erp voor uitgevers die printmagazines maken maar was benieuwd naar de mogelijkheden van online en begon een blog over moederschap
Faktor en contentpass ontwikkelen internationale GDPR-oplossing voor uitgevers
17-05-2018 | 10:13:00
Faktor en contentpass presenteren een GDPR-oplossing dat uitgevers in staat stelt om ook na de introductie van de GDPR inkomsten te genereren en tegelijkertijd de consument controle te geven over zijn persoonsgegevens
[Vacatures] MPG. zoekt (Creative) Producer Video
27-03-2018 | 10:32:00
Jij wordt onze koning(in) als het aankomt op het organiseren en begeleiden van verschillende videoproducties van diverse A-merken waar we voor werken. Je bespreekt de planning en begrotingen met de programmamanager video en vertaalt klantwensen in ijzersterke briefings
Snippet Media geeft meerdere edities SAAR uit na succes eerste uitgave
26-03-2018 | 11:20:00
Dit jaar gaat onlineuitgever Snippet Media drie keer een papieren versie van het tijdschrift SAAR uitgeven. Het eerste nummer verschijnt in mei 2018. In 2017 kreeg SAAR al een try-outummer dat door crowdfunding tot stand is gekomen
Wayne Parker Kent Belgium gelanceerd
20-03-2018 | 12:08:00
Wayne Parker Kent breidt zijn activiteiten uit naar België, met steun van Mediahuis. Vier van die magazines zijn nu ook gelanceerd op de Belgische markt
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
[Cross Media Case 2018] Ragnhild Bajema over Savory van Ahold USA
19-03-2018 | 18:17:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Savory, ingestuurd door MPG., is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Ragnhild Bajema, (International) Commercial Director at MPG.today
[Cross Media Innovatie 2018] Barbara van Erp over Saar Magazine
12-03-2018 | 12:49:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Snippet Media stuurt Saar Magazine in als Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Barbara van Erp, oprichter en Managing Partner van Snippet Media
Anita Witzier voor een dag gasthoofdredacteur Nouveau
06-03-2018 | 15:34:00
Anita Witzier neemt op 8 maart, in het kader van wereldvrouwendag, de hoofdredactie van Nouveau over. Om de twee uur post zij een andere blog waarbij ze zich uitspreekt over typische Nouveau pijlers
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt administratief medewerker abonnementen
27-02-2018 | 10:30:06
De administratief medewerker abonnementen is verantwoordelijk voor het administratief/technisch ondersteunen van de marketeers binnen Hearst bij het uitvoeren van onder andere abonneewervingscampagnes
Wayne Parker Kent neemt titels Mama Media Group over
06-02-2018 | 14:03:00
Wayne Parker Kent neemt zowel de merken Mama en Zo en J/M Ouders van Mama Media Group als het platform Buskruit met Muisjes over
[Interview] Roel Kooi over het structureren van PilotStudio
22-01-2018 | 10:42:00
PilotStudio heeft zich in vijf jaar tijd ontwikkeld tot een allround mediabedrijf. Roel Kooi komt Ewart van der Horst als zakelijk directeur helpen om de ambitieuze plannen in goede banen te leiden. We spreken Kooi over die plannen
Roel Kooi zakelijk directeur PilotStudio
17-01-2018 | 13:11:53
Kooi was één van de oprichters van Tuvalu Media in 2006. Eind 2014 nam hij een belang in Formula Once, uitgever van onder andere RTL GP Magazine
Sanoma heeft intentie om Belgisch vrouwen mediamerken portfolio aan Roularta Media Group te verkopen
16-01-2018 | 13:28:00
Hiermee rondt Sanoma de porfolio herziening in de media business in de Nederlandse en Belgische markt af
[Interview] Ido Sharon over Wayne Parker Kent
04-01-2018 | 14:40:12
Voor Wayne Parker Kent was 2017 een jaar vol dynamiek. Er was de lancering van Famme Baby, de overname van One More Thing, de strategische investering van Mediahuis, de lancering van Wayne Parker Kent in België en de groei van contentmarketingbureau The Agency. We spreken met Ido Sharon, Commercial Director bij Wayne Parker Kent
Wayne Parker Kent breidt contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van 4 naar 15 mensen
22-11-2017 | 22:45:00
Daan Zoetmulder zal het bureau gaan leiden. De nieuwe creatieve directie van WPK/The Agency wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser
[Interview] Floortje en Clementine van Cooten over je eigen brand zijn
21-11-2017 | 13:26:00
Zijn eigenheid, persoonlijkheid en creativiteit belangrijker dan een perfect gezicht, lange benen en smalle heupen als je succes wilt oogsten met je eigen online brand
Wayne Parker Kent breidt uit naar België
23-10-2017 | 09:24:00
Begin 2018 worden Vlaamse varianten van de online magazines NSMBL, Manners, Culy en Famme gelanceerd
Business Insider naar Vlaanderen
13-10-2017 | 11:35:00
Business Insider Nederland, een gratis site voor zakelijk nieuws, bedient nu ook Vlaanderen. Vlaamse lezers komen voortaan ook op de Nederlandse editie van Business Insider terecht.
[Interview] Caren Wassink over LINDA., branded content en adverteerders met lef
26-09-2017 | 08:37:00
Mood for Magazines, het mediabedrijf waar men dingen slimmer, mooier, leuker, effectiever doet. Met een sprankelende en verfrissende eigenwijsheid waar je vrolijk van wordt.
Topmodel Imaan Hammam op cover van Vogue Nederland
13-09-2017 | 10:31:00
Op de cover van Vogue Nederland schittert model Imaan Hammam in Chanel Haute Couture, gefotografeerd in Parijs door Alique. Het topmodel is ook geïnterviewd
Roularta voornemens Landleven over te nemen van Reed Business Information
13-09-2017 | 09:07:00
Roularta Media Group heeft het voornemen om het maandblad Landleven over te nemen. De integratie zal in het laatste kwartaal van 2017 plaatsvinden
Cosmopolitan 35 jaar in Nederland
12-09-2017 | 06:53:00
In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt
Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
07-08-2017 | 13:37:00
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencermarketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands centraal staan
Tijdschrift VROUW reikt VROUW-awards uit
11-07-2017 | 12:42:00
Voor het eerst kunnen ook merken dit jaar hun product(en) bij VROUW aanmelden om kans te maken genomineerd te worden voor een van de awards
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
Uitgeefsector in kaart gebracht
06-07-2017 | 08:56:00
Digitaal speelt een steeds grotere rol binnen de uitgeefsector. Zowel de digitale omzet als het gebruik van digitale uitgaven stijgt fors
Wayne Parker Kent neemt One More Thing over
23-05-2017 | 14:45:00
Met de overname door Wayne Parker Kent is het Apple-, tech- en innovatieplatform One More Thing het zesde nieuwe merk van 2017. In totaal bestaat het portfolio van het Amsterdamse mediabedrijf nu uit zestien merken
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
[Startups] Barbara van Erp over Snippet Media
30-03-2017 | 12:41:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in Amsterdam. We spreken Barbara van Erp, oprichter en managing partner van Snippet Media.
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
Chantal Janzen naakt in eerste editie eigen glossy &C
21-03-2017 | 19:44:00
Niemand die het gelooft maar het zorgt natuurlijk altijd voor buzz. Chantal Janzen naakt. Klinkt goed. En als Chantal het zelf zegt dan klinkt het nog beter.
[Cross Media Merk 2017] Rutger Anema over Allerhande
21-03-2017 | 14:16:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Rutger Anema, Head of Allerhande
Michelle Bakker hoofdredacteur Ze.nl
21-03-2017 | 09:46:00
Ze.nl viert het tienjarig bestaan met een restyling - inclusief nieuw logo -, een nieuw team en nieuwe hoofdredacteur.
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Zonder techniek is creativiteit alleen maar iets leuks
20-03-2017 | 20:43:00
Wayne Parker Kent is een creative technology company dat op jaarbasis 60 tot 70 procent van de Nederlanders mag verwelkomen op minimaal één van de platformen die door deze online uitgever worden geëxploiteerd.
LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 | 18:05:00
Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken.
[Interview] Jorrit Kuipers: Femmefab denkt steeds vaker creatief mee met merk en bureau
16-03-2017 | 16:06:00
Jorrit Kuipers is oprichter en CCO van EEN MEDIA GROUP en Managing Partner van Femmefab. Maandelijks bereiken de bij Femmefab aangesloten publishers en influencers ruim 6 miljoen vrouwen. Wij spreken hem.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
Instant Magazine opent kantoren in Frankfurt en New York
14-03-2017 | 08:30:00
Online-magazinemaker Instant Magazine opent twee nieuwe kantoren. Het hoofdkantoor blijft in Amsterdam
[Interview] Hoofdredacteur May-Britt Mobach over Amayzine
09-02-2017 | 15:54:22
Het succesvolle online magazine Amayzine.com lanceerde in januari haar eerste printversie. We spreken met hoofdredacteur May-Britt Mobach over de reden, de kwaliteit en haar concurrenten
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Iedere vorm van creatie zit bij ons inhouse
05-02-2017 | 22:08:00
Slaven Mandic is CEO van Wayne Parker Kent. Hij staat op nummer 13 in DeMedia100. Wij spreken hem
[Interview] Femmetje de Wind over Wayne Parker Kent
01-02-2017 | 10:25:00
Femmetje de Wind is auteur en een gevestigde naam in bladenland. Nu werkt ze als Head of Publishing voor Wayne Parker Kent. We spreken haar over dit nieuwe avontuur
[Interview] Vivian Opsteegh over Girls in Film
01-02-2017 | 09:58:00
(Vrouwelijke) filmliefhebbers kunnen terecht bij het online filmmagazine Girls in Film. Het platform biedt lezers een blik achter de schermen van film- en tv-producties. We spreken medeoprichter Vivian Opsteegh.
MediaTest publiceert 5 whitepapers over de efficiviteit van online magazines, tv commercials, zakelijk WhatsApp en klantcommunicatie
31-01-2017 | 12:43:00
MediaTest voert regelmatig op eigen initiatief onderzoek uit naar hedendaagse kwesties of veranderingen in het medialandschap.
Renate Gerschtanowitz wint Amayzine Look of the Year Awards
27-01-2017 | 10:57:00
Presentatrice Renate Gerschtanowitz werd bekroond tot best geklede vrouw van het jaar, stylist en ‘mister cool’ Steven Dahlberg kreeg het mannelijke equivalent van de award
Online magazine Amayzine.com kiest voor print
25-01-2017 | 14:42:00
Deze week ligt het allereerste print issue van het online lifestyle magazine Amayzine met een split run cover in de winkels.