Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 5344367

Ocean Outdoor lanceert in samenwerking met Social Enterprise NL het Ocean Blue Fund
26-05-2021 | 15:17:00
Ocean Outdoor lanceert samen met Social Enterprise NL het Ocean Blue Fund. Het doel van het Ocean Blue Fund is bedrijven die een positieve impact maken helpen sneller te groeien. Daarbij wordt een landelijk medianetwerk tegen speciale voorwaarden ter beschikking gesteld.
Hoe het (bitter)balletje ging rollen voor Van Dobben, Fightclub en Exterion Media
23-04-2021 | 14:03:00
"Met het openen van de terrassen tot 18:00 uur schrap je de bitterbal", zei demissionair premier Rutte tijdens de persconferentie van 20 april 2021 over de coronamaatregelen.
Bert van Grieken Directeur Strategie OOHA Media
22-04-2021 | 16:23:00
Per 1 mei wordt Bert van Grieken aangesteld als directeur strategie bij OOHA Media. Van Grieken zal samen met Erik-Jan van den Berg (algemeen directeur) de directie vormen van OOHA Media
Volledig digitaal Ocean netwerk live in Westfield Mall of the Netherlands
25-03-2021 | 16:12:00
Met veel trots kan Ocean melden dat het volledige netwerk digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands operationeel is
Eerste OOH Clubhouse-campagne op netwerk van Clear Channel
04-03-2021 | 08:06:00
Sinds vorige week is de allereerste Clubhouse-campagne te zien in het Nederlandse straatbeeld. In Utrecht draait op de digitale schermen van Clear Channel een campagne voor een event op Clubhouse
[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen
26-02-2021 | 16:44:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan
29-01-2021 | 14:49:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Datawarehouse Specialist
20-01-2021 | 12:47:30
Exterion Media is per direct op zoek naar een Datawarehouse Specialist
Hillenaar Outdoor voegt Zuurstok toe aan portfolio
24-12-2020 | 13:47:00
Hillenaar Outdoor voegt per direct een digitale reclamemast langs de A12 bij Den Haag toe aan het netwerk
Exterion Media en TUI tonen via DOOH livebeelden uit Curaçao
23-10-2020 | 14:51:00
Reisorganisatie TUI is gestart met het tonen van zonnige live beelden vanuit Curaçao op digitale abri's. De livebeelden worden vertoond op de digitale schermen van Exterion Media, verspreid over verschillende winkelcentra in Nederland
ABN Amro verwacht na 6 procent daling in TMT-industrie, 4 procent herstel in 2021
26-08-2020 | 15:57:00
ABN Amro verwacht in 2020 dat de TMT-sector met 6 procent zal dalen. In 2021 verwacht de in overheidshanden zijnde bank, een herstel van 4 procent
Pathé en RTL Group ontvangen NOW-miljoenen aan overheidssteun
14-07-2020 | 18:36:00
Pathé is met 7,1 miljoen euro een van de grotere ontvangers van de NOW-gelden uit de mediasector. RTL Group kreeg voor RTL Nederland en Fremantle/Blue Circle 4,6 miljoen euro aan overheidsteun als gevolg van de coronacrisis
[Vacatures] DPG Media zoekt een Huis aan Huis Portfolio coördinator
22-06-2020 | 12:57:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Huis aan Huis Portfolio coördinator
[Stages] Exterion Media zoek een Design Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:18:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Design Stagiair(e)
[Stages] Exterion Media zoek een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:04:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
28-05-2020 | 14:52:00
Het marktaandeel digital advertising is in in Nederland 2019 met 13 procent gestegen tot 2,2 miljard euro. Voor 2020 wordt een daling verwacht van de reclamebestedingen van 20 procent bij een daling van het BBP van 5,3 procent
Fictieve campagne toont kracht combinatie radio en buitenreclame aan
12-05-2020 | 16:06:00
Een fictieve campagne van Qmusic en JC Decaux leverde opmerkelijke resultaten op