Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3497775

New Business Radio met Marketing Report XXL vanaf het Cross Media Congres 2019
23-04-2019 | 09:39:18
New Business Radio doet op 24 april 2019 in een speciale XXL-editie van het programma Marketing Report de hele middag live verslag van het Cross Media Congres 2019
Diederik Breijer vertrekt bij IPG Mediabrands
04-04-2019 | 09:42:00
Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux, heeft besloten de organisatie te verlaten. Hij is in 2011 als CEO gaan bouwen aan IPG Mediabrands Benelux, de holding company van onder meer UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna
[Interview] Diederik Breijer: Auditors hebben duale petten op
07-08-2018 | 14:27:00
De mediawereld verandert in een sneltreinvaart. Digitaal neemt de overhand, technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe houdt Diederik Breijer als CEO van IPG Mediabrands zijn bedrijf bij de tijd? Wij spreken hem over interne samenwerking, de riekende rol van auditors en rust
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
[Column] Ruud Verheijen: Het populisme van Dick van der Lecq en Diederik Breijer
19-02-2017 | 23:36:00
Toegegeven. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen ik de presentatie van Dick van der Lecq zag op het MWG Congres. En al even hilarisch was de reactie van Diederik Breijer. De vorm is leuk. Maar de inhoud is natuurlijk verschrikkelijk.
IPG Mediabrands neemt content marketing bureau Yune over
05-01-2017 | 07:50:00
Content Marketing Bureau YUNE sluit zich aan bij IPG Mediabrands Nederland, eigendom van Interpublic Group en de mediaholding van de bureaus UM, Initiative en Traffic4u. Yune is in 2007 opgericht door Pablo van den Berg en Robert Doggers.
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
[Interview] Diederik Breijer: "Creatie is een onlosmakelijk deel van de activiteiten van IPG Mediabrands geworden"
26-11-2016 | 11:44:00
Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.