Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3641951

[Nederlands MediaNetwerk TV] Madelon Fortuin over NRC en purpose marketing
05-11-2019 | 09:22:00
Nieuwsmedia zijn volop in ontwikkeling en NRC is geen uitzondering. Een nieuwe directeur en een nieuwe hoofdredacteur zorgen voor extra dynamiek. Wij spreken met Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media
[Interview] Madelon Fortuin: NRC groeit in aantal betalende abonnees; we zijn een premium merk en zo positioneren we ons ook
28-02-2019 | 14:46:00
NRC wil niet alleen een kwaliteitsmedium zijn voor lezers maar ook voor adverteerders. Dat heeft de afgelopen jaren geleid tot een aantal resolute beslissingen. We spreken met Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC
NRC stopt met programmatic advertising via open exchange
16-10-2018 | 10:39:28
NRC kondigt aan per direct geen gebruik meer te maken van programmatic advertising via de open exchange. NRC vindt dat deze manier van adverteren niet past bij het nieuwsmerk NRC en de vertrouwensband met lezers en adverteerders
[Nederlands MediaNetwerk TV] Madelon Fortuin (NRC): het vakgebied waarin wij opereren heet vertrouwen
27-08-2018 | 11:26:00
De uitgever heeft de wind in de rug. Daarbij krijgt NRC sinds anderhalf jaar steun uit onverwachte hoek: net als dat in de Verenigde Staten gebeurt, zet de mede door Donald Trump aangejaagde discussie over nepnieuws kwaliteitsmedia op de kaart
[Interview] Madelon Fortuin: Digitalisering is geen bedreiging, maar een kans
21-12-2017 | 11:04:24
Wie mee wilt blijven doen in de dagbladenbranche, moet innoveren op de advertentiemarkt. Zo lanceerde NRC onlangs quality view voor gesponsorde onlinecontent. Commercieel directeur advertentiemarkt Madelon Fortuin: “Een adverteerder betaalt alléén als een lezer tenminste vijftien seconden het artikel leest”
[Interview] Madelon Fortuin: Digitalisering is geen bedreiging, maar een kans
12-12-2017 | 12:26:00
Wie mee wilt blijven doen in de dagbladenbranche, moet innoveren op de advertentiemarkt. Zo lanceerde NRC onlangs quality view voor gesponsorde onlinecontent. Commercieel directeur advertentiemarkt Madelon Fortuin: “Een adverteerder betaalt alléén als een lezer tenminste vijftien seconden het artikel leest”
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 | 11:15:00
De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.
NRC vernieuwt
15-02-2017 | 12:23:00
NRC heeft deze week de integratie van de redactie voltooid. Er was een presentatie in het Compagnietheater in Amsterdam.
Stevige digitale stijging van NRC maakt daling papier ruimschoots goed
13-02-2017 | 17:33:00
Papier doet het vooral goed in het weekend.
[Interview] Madelon Fortuin over de dynamiek op de lezers- en advertentiemarkt bij NRC
17-11-2016 | 11:21:00
De dagbladuitgevers zijn volop in beweging en dat geldt zeker voor NRC Media. Wij laten ons door Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media, bijpraten over ontwikkelingen op lezers- en advertentiemarkt.
[Forum] Madelon Hoekstra-Fortuin: NRC blijft investeren in papieren producten en bouwt digitale activiteiten uit
05-03-2016 | 16:32:00
In dit forum vragen wij een aantal bepalende spelers naar de stand van zaken bij de dagbladuitgevers naar aanleiding van het nieuws dat The Independent als eerste Britse landelijk dagblad alleen nog in digitale vorm zal worden uitgegeven