Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2845465

Ster neemt No Consent Advertising-platform ingebruik
18-12-2018 | 13:20:00
Met het platform kan Ster een vorm van online adverteren aanbieden waarbij de consument geen onderwerp wordt van profielopbouw of retargeting
[Column] Marco Ruivenkamp - SpotX: Programmatic Advertising in 2019
04-12-2018 | 22:51:00
In 2019 gaan we ons op veel verschillende onderdelen focussen. Van transparantie en controle als hoogste prioriteit naar nog betere targeting en gepersonaliseerde ad-experience
SpotX lanceert SPOT6
09-10-2018 | 11:04:00
In samenwerking met Nederlandse publishers en broadcasters lanceert videoadvertentieplatform SpotX SPOT6. Door het lanceren van SPOT6 komt SpotX tegemoet aan de wens om inkoopgemak te vergroten
[Column] Marco Ruivenkamp: Transparantie binnen programmatic advertising
24-08-2018 | 08:40:00
Het is al bijna drie jaar geleden dat de ANA Papers zijn gepubliceerd. En hoewel het onderzoek álle mediatypen behandelde, van print en tv tot en met digital en outdoor, ging de discussie vooral over programmatic advertising