Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3077966

Ruud de Langen MediaTransfer van het Jaar 2018
19-12-2018 | 00:27:00
2018 was een rijk transferjaar waarbij volop werd gestoelendanst. Die nieuwe stoel stond niet zelden bij Talpa Network, dat zich afgelopen jaar nadrukkelijk roerde op de transfermarkt
Ruud de Langen wordt Chief Creative Officer bij Talpa Network
24-05-2018 | 15:55:00
Talpa Network benoemt per 1 september Ruud de Langen tot Chief Creative Officer. In die functie wordt hij verantwoordelijk voor Talpa Creative
Mindshare Cross Media Bureau van het Jaar 2018
13-03-2018 | 16:42:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare is Cross Media Bureau van het Jaar 2018
[Forum] Advertentiemarkt 2018
27-12-2017 | 17:43:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2018? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt
[Column] Ruud de Langen: Door het glazen reclameplafond
12-12-2017 | 11:27:00
Ruud de Langen sprak tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december 2017 in Olofs. Dit is zijn voordracht
Letgo kiest voor Mindshare
28-02-2017 | 11:16:50
Letgo, een nieuwe app om gebruikte spullen te kopen en verkopen in je eigen buurt, heeft Mindshare gekozen na een bureau-oriëntatie
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
03-01-2017 | 11:43:01
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.