Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3577252

Overname van het Jaar 2018: Sir Martin Sorrell koopt MediaMonks
20-12-2018 | 21:35:00
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar. Hoewel velen ervaren dat consolidatie in media en marketingcommunicatie ook in 2018 voortschreed
MediaMonks opent MediaMonks Labs
30-08-2018 | 11:51:08
MediaMonks opent een nieuwe research & developmentdivisie in Stockholm, geleid door Sander van der Vegte
Overname MediaMonks door Sir Martin Sorrell
10-07-2018 | 09:55:00
Het Nederlandse MediaMonks komt in handen van Sir Martin Sorrell. Hiermee komt er een einde aan alle speculaties rondom de overname door of WPP, of Sorrell
[Interview] Victor Knaap over MediaMonks en Mexico
20-02-2018 | 15:53:00
MediaMonks opende begin dit jaar zijn elfde internationale kantoor, in Mexico-Stad. Wij spreken met Victor Knaap, CEO van MediaMonks
MediaMonks benoemt Alexander Kraemer als experience architect
10-11-2017 | 10:16:40
Als experience architect is Alexander verantwoordelijk voor het creëren van interactieve merk- en productbelevingen waarbij de nadruk ligt op de aansluiting tussen ruimtelijk en digitaal design
TheBoardRoom start categorieën beauty en sports
31-07-2017 | 09:27:00
Eerder startte het filmregie- en productiehuis van MediaMonks een database met gespecialiseerde foodregisseurs
MediaMonks haalt tot nu toe 103 leeuwen binnen in Cannes
21-06-2017 | 11:35:00
MediaMonks won 20 juni weer zes Cannes Lions. Drie voor Enter Sandbox voor Audi, twee voor Quest To Legoland voor Legoland Florida Resort en een voor Make A Masterpiece voor Adobe
MediaMonks Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google
06-02-2017 | 11:02:58
MediaMonks is officieel benoemd als eerste Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google in Latijns-Amerika en de Azië-Pacificregio
[Interview] Victor Knaap, MediaMonks: Focus op programmatic advertising
23-01-2017 | 22:56:00
Victor Knaap is managing director bij MediaMonks. Hij staat op nummer 44 in DeMedia100. Wij spreken hem.
Jelle Kolleman en MediaMonks beginnen content studio MADE.FOR.DIGITAL
23-01-2015 | 13:07:00
MADE.FOR.DIGITAL zal zich bezighouden met alle facetten van Content Marketing; Strategie, productie, distributie en optimalisatie