Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2845767

Campagne J. Walter Thompson en Jimmy Nelson voor behoud culturele diversiteit
13-12-2018 | 16:11:00
Jimmy Nelson en JWT willen met name technologie inzetten om meer begrip te bewerkstelligen ten aanzien van culturele diversiteit
Jasper Admiraal managing director MAKE van J. Walter Thompson Amsterdam
02-08-2018 | 15:28:00
Jasper Admiraal vertrekt bij Initiative Tomorrow om leiding te gaan geven aan MAKE, een unit van J. Walter Thompson Amsterdam
JWT ontwikkelt tv-spot voor Secret Escapes' sceptici
28-06-2018 | 09:25:00
In samenwerking met reclamebureau J. Walter Thompson (JWT) Amsterdam is een tv-commercial ontwikkeld met de sceptische houding die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol
J. Walther Thompson werkt voor innogy
26-06-2018 | 09:49:00
J. Walter Thompson Amsterdam werkt voor het Duitse energiebedrijf innogy. Het reclamebureau werkt als één team samen met hun Duitse zusterbureau Scholz & Friends
J. Walter Thompson Amsterdam werkt voor Mazda
28-03-2018 | 12:59:00
Mazda is de afgelopen jaren in Nederland hard gegroeid in marktaandeel en heeft ook voor 2020 een stevige doelstelling neergeze
J. Walther Thompson werkt samen met Danone
13-03-2018 | 15:45:00
J. Walter Thompson Amsterdam kondigt een strategisch en creatief partnership aan met Danone voor het merk Danio. Het betreft een samenwerking voor de Benelux
JWT en Opel lanceren wervingscampagne om meer vrouwelijke autoverkopers aan te trekken
05-03-2018 | 11:47:24
Slechts 4 procent van de autoverkopers in het Opel-dealernetwerk is vrouw. Om meer diversiteit op de werkvloer te creëren is Opel, samen met partner Randstad, een experimentele campagne gestart
ING en JWT Amsterdam onderzoeken de waarde van vriendschap met Love Beats Money
23-02-2018 | 11:18:00
Love Beats Money is een sociaal experiment waarbij ING en JWT onderzoeken of mensen hun vriendschap of familieband belangrijker vinden dan geld
Joe Public pakt drie van tien finaleplekken Ster Gouden Loeki 2017
10-01-2018 | 10:08:00
De commercials die nog in de race zijn voor de publieksprijs voor reclame zijn van Albert Heijn, Douwe Egberts, Gamma, Jumbo, Ohra, Plus, Volkswagen en Wereld Natuur Fonds
Huwelijksaanzoek via digitaal scherm van Exterion Media
22-12-2017 | 12:52:00
De bijzondere actie sluit aan op de campagne www.erismaareennederlanderzoalsjij.nl van Nationale-Nederlanden, die is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam
JWT en Mindshare ontwikkelen ING introduceert
28-08-2017 | 11:59:00
Met een aangescherpte media-inzet speelt ING in op het veranderende mediagebruik onder consumenten door minder uit te gaan van campagneperiodes
Campagne Nationale-Nederlanden van JWT
28-08-2017 | 09:50:00
Nationale-Nederlanden komt met een reeks portretten van Nederlanders voor haar najaarscampagne die is gecreëerd door J. Walter Thompson Amsterdam
J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS introduceren SuperSaus
06-07-2017 | 11:18:00
Undercover-groentesaus laat kinderen ongemerkt gezonder eten
[Interview] Peter Haug over de overstap van BMW naar 180 Kingsday
22-06-2017 | 11:35:00
Na meer dan 30 jaar neemt BMW Nederland afscheid van J. Walter Thompson Amsterdam en gaat verder met 180 Kingsday, een fusie van 180 Amsterdam en Kingsday. We spreken met marketingdirecteur van BMW Peter Haug over de afgelopen pitch en de toekomst van het automerk
180 Kingsday wint pitch BMW
15-06-2017 | 14:44:49
J. Walter Thompson Amsterdam was ruim dertig jaar de lead-agency voor BMW in Nederland
Fotografe Robin de Puy speelt hoofdrol in Spa campagne
14-06-2017 | 11:17:00
De film, The Purest Picture. Life through a Spa lens, vormt de basis van de online campagne van Spa waarmee het merk zijn visie in de puurste vorm wil uitdragen
JWT Amsterdam partner van Microsoft Nederland
13-04-2017 | 13:06:09
JWT Amsterdam gaat samen met technologie-gigant Microsoft digitale transformatie-trajecten tot leven brengen voor klanten van beide organisaties
Free a Girl en JWT Amsterdam openen School for Justice in India
06-04-2017 | 15:29:00
School for Justice is een plek waar meisjes die gered zijn uit de kinderprostitutie opgeleid worden tot advocaat en openbaar aanklager
JWT Amsterdam is dining on the dark side: Food on the chef's face
13-03-2017 | 09:44:00
JWT Amsterdam’s chef and photographer go beyond the brief in after hours project MENU
J. Walter Thompson Amsterdam, Darwin BBDO Brussels maken Cycles campagne voor Spa
09-01-2017 | 19:06:00
Het natuurgebied van Spa vormt de bron van inspiratie voor de nieuwe campagne van het mineraalwatermerk. In een epische film over de cyclus van water staat de zorg, liefde en aandacht van Spa voor het natuurgebied centraal
[Interview] Michel Vercruyssen over de marketingstrategie van Opel
17-11-2016 | 11:54:00
Onder de noemer 7 in 17 introduceert Opel in 2017 maar liefst zeven nieuwe modellen in uiteenlopende segmenten. Aan marketingmanager Michel Vercruyssen de taak om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met de nieuwe auto’s. We spreken hem over het komende, drukke jaar
J. Walter Thompson Amsterdam wint op Cannes Lions
20-10-2016 | 08:50:00
J. Walter Thompson Amsterdam is gekroond tot Innovation Agency of the Year en laat bureaus als Saatchi & Saatchi en McCann New York achter zich
J. Walter Thompson Amsterdam en Initiative ontwikkelen zomercampagne voor Spa Bruisend
05-07-2016 | 09:47:00
Met onder andere een tv-commercial, sampling, abri’s en online inzet wil het merk jongvolwassenen kennis laten maken met de veelzijdigheid van Spa Bruisend
[Interview] Bas Korsten over The Next Rembrandt
21-06-2016 | 23:59:00
Vandaag spraken wij Bas Korsten van J. Walter Thompson, één van de meest gevierde mannen in Cannes, die voor The Next Rembrandt een hele batterij aan Lions in ontvangst mocht nemen, waaronder twee gouden.
J. Walter Thompson Amsterdam ontwikkelt nieuwe positionering en campagne voor Het Parool
10-02-2016 | 10:00:00
Nieuwe positionering en campagne van J. Walter Thompson Amsterdam zet de volledig vernieuwde krant neer als ‘hoofdkrant van Nederland’
De Persgroep: J. Walter Thompson Amsterdam winnaar Creative Press Challenge 2015
02-12-2015 | 13:14:00
Volgens de jury heeft dit creatieve team op intelligente wijze het rebelse karakter van Fight cancer overgebracht en goed ingespeeld op het mediumtype krant