Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 4084603

N=5 ontwikkelt commercial voor Aidsfonds
26-11-2018 | 13:11:00
N=5 ontwikkelt een commercial voor Aidsfonds. Met deze film roept het Aidsfonds iedereen op om te helpen een einde te maken aan de aidsepidemie en de liefde te beschermen
N=5 ontwikkelt merkcampagne KRO-NCRV
15-10-2018 | 09:32:01
N=5 heeft een merkcampagne ontwikkeld voor KRO-NCRV. Laten we wat meer naar elkaar omkijken, dat is de boodschap van de merkcampagne van KRO-NCRV die zondag 14 oktober van start is gegaan
[Cross Media Case 2018] Yvette Belt-Beekman over Hoe overleef ik mijn eerste mobiel
14-03-2018 | 15:48:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. KPN, ingestuurd door Mindshare, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Yvette Belt-Beekman, Director Marketing Communicatie bij KPN
N=5 ontwikkelt campagne LOI
03-01-2018 | 11:50:00
Voor de uitrol ontwikkelde N=5 een videocontent-ecosysteem, waarvoor het, naast TVC’s, 40 kortere video’s opnam met oud LOI-studenten
N=5 ontwikkelt eindejaarsfilm NS
18-12-2017 | 12:39:00
Speciaal voor N=5 reisde filmmaakster Jacobine van Hellemond het hele jaar door met de trein. Onderweg filmde ze kleine ontmoetingen tussen reizigers en herkenbare treinmomenten
N=5 ontwikkelt nieuwe positionering Aidsfonds
01-12-2017 | 10:25:00
Aidsfonds heeft in samenwerking met N=5 een nieuwe positionering ontwikkeld. Met de liefde als kern. Met deze nieuwe positionering keert Aidsfonds terug naar de essentie van het merk: alle liefdes beschermen tegen de gevolgen van aids
N=5 ontwikkelt campagne NS
29-08-2017 | 14:54:10
De campagne Wat houdt je tegen? van N=5 is onderdeel van het Waar ga jij naartoe vandaag?-concept van de NS
N=5 ontwikkelt campagne voor XS4ALL
22-08-2017 | 10:43:00
N=5 is verantwoordelijk voor de strategie en bedacht het concept. Het schakelde voor Wonders of the Web onder meer programmamakers en researchers in van VPRO Tegenlicht, Zomergasten en het NOS Journaal
N=5 ontwikkelt tv-campagne KPN
01-08-2017 | 16:08:00
KPN lanceert een tv-campagne over een vakantieliefde die opbloeit via een vertaalapp en zet hiermee de Voel je vrij-campagne voort
[Interview] Marc Oosterhout over praatjes met vreemden en 8 miljoen gesprekken
17-07-2017 | 13:50:00
De creatieve industrie is in samenwerking met 4 en 5 mei Amsterdam een campagne gestart om mensen met elkaar te verbinden. Omdat mensen steeds meer over elkaar praten, in plaats van met elkaar. We spreken Marc Oosterhout, voorzitter van de VEA, over 8 mln. gesprekken
Campagne ABN AMRO door N=5
30-05-2017 | 10:58:41
In de campagne is de rol van de bank nadrukkelijk voelbaar en staat de Mobiel Bankieren-app centraal
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
N=5 ontwikkelt Vertel.-campagne voor KRO-NCRV
27-01-2017 | 11:44:00
Hoe verbind je in deze tijd mensen met elkaar? Door ze kennis te laten maken met elkaars bijzondere verhalen. Verhalen die je een idee geven van hoe een ander in de wereld staat
N=5 maakte nieuwe campagne Telfort
16-01-2017 | 22:43:00
In de nieuwe campagne van Telfort laat ex-miljonair Hans zien hoe je zonder fortuin op de bank toch nog een hele hoop van de wereld kunt zien.
N=5 ontwikkelt campagne voor NS
06-01-2017 | 14:16:00
Hoewel social media helpen om mensen met elkaar te verbinden, weegt uiteindelijk niets op tegen die echte ontmoeting
Wereldprimeur: Per 1 januari 2017 rijden alle treinen van NS op 100 procent windstroom van Eneco; N=5 maakt de campagne
22-12-2016 | 18:43:00
NS en Eneco willen zich met hun samenwerking inzetten voor een betere wereld en hier echt het verschil in maken.