Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3406714

Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren regenbillboard
01-11-2018 | 09:14:00
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer
Ogilvy & Mather Amsterdam hackt McDonald's-reclame voor KFC
22-05-2018 | 15:45:23
Dat kip overheerlijk is, roepen andere ketens graag. Zo ook McDonald’s, die de Nederlander oproept om alles te vergeten over kip zoals we die vandaag kennen
[Startups] Hans Veldhorst over 24AM
06-03-2018 | 11:13:06
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Hans Veldhorst, mede-oprichter van 24AM
Hans Veldhorst (Ogilvy & Mather) en Diederick Ubels (MobPro) starten creatief bureau 24AM
19-02-2018 | 09:55:08
"Het klinkt wat heftig, maar wij geloven dat we digital marketing moeten redden van de kortetermijnvisie"
Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford Motorcraft-campagne
19-09-2017 | 12:27:21
Ford heeft een speciale service voor Fords van 5 jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek
Ogilvy Amsterdam zet Philips Hue internationaal in de spotlights
07-09-2017 | 07:22:00
De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan ad en werd gemaakt door rising star regieduo Dent de Cuir. De film laat op impactvolle manier zien hoe Philips Hu dagelijkse momenten bijzonder maakt
Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 | 10:52:31
Philips, Ogilvy Amsterdam en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw via een socialcampagne
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt een campagne voor KFC
19-05-2017 | 11:15:00
Ogilvy Amsterdam ontwikkelde 'inspirerende' campagne voor KFC: Good things don’t come easy
Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Ford Transit
20-03-2017 | 15:12:00
De campagne bestaat uit radio, direct, print en pre-rolls geregisseerd door Max Porcelijn (CZAR). Daarin wordt duidelijk dat de Ford Transit volledig naar eigen voorkeur is in te richten.
Ogilvy & Mather acquires stake in Eightytwenty
20-02-2017 | 11:57:00
WPP has announced that its wholly-owned marketing communications network Ogilvy & Mather, has acquired a stake in Eightytwenty Customer Experience Limited
WPP: Ogilvy deal in China
16-01-2017 | 17:43:00
The acquisition demonstrates WPP’s strategy and commitment to investing in important markets and sectors
Ogilvy Amsterdam lanceert in-house productie-unit CAM DAVID onder leiding van Swantje Hoppe
05-01-2017 | 00:30:00
Met de lancering van CAM DAVID speelt Ogilvy Amsterdam in op de stijgende vraag naar content. In een markt die wordt gekenmerkt door snelheid en kwantiteit is er steeds meer behoefte aan kwalitatieve content, zeker wanneer het gaat om film.