Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1432170

Jeroen Hubert IKEA: nieuwe voorzitter SAN
14-09-2017 | 07:29:00
Het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland, heeft Jeroen Hubert tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt hiermee Paul Geraeds (ceo van Bakker.com) op, die de afgelopen vijf jaar voorzitter was
Lemon Scented Tea zet waarderen centraal in Nuon-campagne
12-09-2017 | 06:22:00
Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering Luisteren geeft energie. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
[Column] Maarten Ros: Reclamemakers moeten niet mopperen maar innoveren
05-09-2017 | 08:21:00
Er is een digitale revolutie gaande is waarbij de consument een symbiotische verhouding met zijn smartphone heeft ontwikkeld. Reclamemakers moeten hier op inspelen. Reclamemakers moeten hierop inspelen en niet leunen op oude modellen
Pearle-actie: win een intiem contact met Jan Smit
04-09-2017 | 11:04:00
Het album Live in HMH van Jan Smit met een registratie van zijn 20-jarig jubileumconcert in de HMH is tijdelijk verkrijgbaar bij Pearle. Bij besteding vanaf 20 euro ontvangen klanten van Pearle het album gratis
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
Primeur Knab: scan QR-code restaurantrekening en betaal via je bankapp
04-07-2017 | 08:37:00
Klanten van Knab kunnen als eerste in Nederland de restaurantrekening betalen met hun app. Knab heeft daarmee de primeur van het toepassen van de iDEAL QR-code binnen de eigen mobiele app van een bank
Adobe lanceert nieuwe campagne
14-03-2017 | 07:38:00
De Hovering Art Director is de naam van de nieuwe campagne van Adobe
KesselsKramer tekent samen met René Nuijens en Smarthouse voor nieuwe Belastingdienstcommercial
10-03-2017 | 07:59:00
Wij kunnen ook niet alles weten, is de boodschap van de nieuwe commercial voor de Belastingdienst
[Merken Top 40] Albert Heijn op nummer 1, Aldi (16) en HEMA (22) nieuwe binnenkomers
02-01-2017 | 08:12:00
December is altijd een goede maand voor retail, zeker in de week voor de feestdagen wordt er meer geld uitgegeven dan in andere weken. Niet alleen aan cadeautjes maar ook aan eten en drinken.
IAB Nederland organiseert samen met BVA collegedag programmatic advertising bij De Persgroep
16-09-2015 | 11:12:00
Ruim 40 adverteerders zaten 8 uur lang aan de collegebanken gekluisterd bij De Persgroep om te leren van specialisten uit de IAB taskforce Programmatic