Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1432108

Coca-Cola kiest Coopr
04-12-2017 | 11:10:26
Coca-Cola heeft Coopr na een bureaupitch geselecteerd als partner voor alle pr-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland. Coopr zal voor zowel Coca-Cola Nederland als Coca-Cola European Partners Nederland aan de slag gaan
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
Coca-Cola genereert de hoogste earned, owned en paid mediawaarde
13-07-2017 | 16:16:26
Van alle Foodmerken genereert Coca-Cola de hoogste earned, owned en paid mediawaarde. Alleen RedBull kan, mede dankzij Max Verstappen, concurreren met Coca-Cola op earned media
Fanta schakelt YouTuber Kelvin Boerma in
20-06-2017 | 16:12:00
Boerma, bekend van zijn YouTubekanaal Kalvijn, zoekt via social media naar de vier creatiefste jongeren van Nederland. Samen zullen zij 12 weken lang het Fanta Nederland marketingteam vormen
[Interview] Jeroen Lampe over zijn nieuwe rol binnen Coca-Cola
02-05-2017 | 15:32:00
Een wisseling van de wacht bij Coca-Cola: Karlijn in ’t Veld wordt Director Customer & Commercial en Jeroen Lampe volgt haar op als marketingdirecteur. We spreken hem over de komende tijd, zijn plannen met Coca-Cola en de laatste ontwikkelingen in marketing en media
Jeroen Lampe marketingdirecteur Coca-Cola
26-04-2017 | 10:34:55
Jeroen Lampe is per 1 mei marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland en volgt daarmee Karlijn in ’t Veld op. Zij wordt Director Customer & Commercial
NOISE creëert campagne Chaudfontaine
24-04-2017 | 10:43:36
Met dank aan de natuur! is de naam van de campagne die Chaudfontaine dit voorjaar introduceert. Chaudfontaine zal dit jaar ook Natuurmonumenten steunen
Coca-Cola introduceert biologische en caloriearme dorstlesser op basis van kruidenthee
11-04-2017 | 11:55:49
Een biologisch drankje dat letterlijk ontstaan is uit een keuken-experiment. Dat is HONEST.
Fanta past visuele identiteit aan
17-03-2017 | 14:31:00
Creatiever en gedurfder. Fanta ondergaat een wereldwijde merkevolutie. Het frisdrankmerk voert significante veranderingen door in het logo en de fles
Coca-Cola enige food-merk in de Merken Top 40
13-02-2017 | 14:07:00
Deze week wordt de categorie in de lijst alleen vertegenwoordigd door Coca-Cola, op nummer 12 - vorige week nummer 39. Waar zijn merken als Unox, Heineken, Red Bull en Snickers?
Adrienne van den Heuvel director operational marketing Coca-Cola European Partners
05-01-2017 | 15:06:00
Van den Heuvel wordt verantwoordelijk voor Category Development, Shopper Marketing, Portfolio Development en Digital
[Interview] Margreet van Staalduijnen, Coca-Cola: Onze kerstcampagne wil inspireren een ander blij te maken
14-12-2016 | 13:12:00
Coca-Cola zet alledaagse kersthelden centraal in haar campagne. Tijdens de kerstcampagne Bedank jouw kerstheld roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. We spreken brand manager Margreet van Staalduijnen
Coca-Cola zet deze alledaagse kersthelden centraal in campagne
06-12-2016 | 11:00:00
Tijdens de kerstcampagne ‘Bedank jouw kerstheld’ roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanke
Coca-Cola en Wayne Parker Kent introduceren nieuwe mobile first video positie
30-06-2016 | 16:43:00
De Cover Video is voor iedere bezoeker minimaal 7 seconden bovenaan hun mobiele venster te zien