Tag Resultaten
Roxanne Borra (Improve Digital): In drie stappen uit het datamoeras
Data en reporting vormen de motor van een effectieve organisatie. Betrouwbare data, heldere inzichten en een realistische datastrategie leiden tot het maximaliseren van opbrengsten
Keuze tussen first en second price binnen Header Bidding van Improve Digital
De optie van First Price Auction verbetert de perceptie van de echte waarde van de inventaris van de uitgever en zorgt voor een transparantere veiling
Media 2017: de 15 grootste overnames en transfers van het jaar
Het is traditie dat we aan het eind december terugkijken op het mediajaar in termen van overnames en transfers.
[Visie] Sebastiaan Moesman, Improve Digital: Waarom transparantie en volwassenheid in programmatic belangrijker zijn dan ooit
De branche zit vol vakgenoten die er allemaal het hunne van denken. Voor het Nederlands MediaNetwerk vertellen verschillende prominenten over hún visie op het mediawezen. Zo ook Sebastiaan Moesman, CEO van Improve Digital
Improve Digital aan de slag voor Guardian News & Media
Door samenwerking zal Improve Digital de uitgever ondersteunen met het online monitoren van zijn online advertentie-activiteiten
Improve Digital aan de slag voor Guardian News & Media
Door samenwerking zal Improve Digital de uitgever ondersteunen met het online monitoren van zijn online advertentie-activiteiten
[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital
Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (Reddion, GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie
[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital
Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (Reddion, GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie
Improve Digital helpt Marktplaats met overstap naar real-time header bidding
Marktplaats is als eerste grote website volledig overgestapt op real-time header bidding. Hiervoor wordt samengewerkt met Improve Digital.
Improve Digital helpt Marktplaats met overstap naar real-time header bidding
Marktplaats is als eerste grote website volledig overgestapt op real-time header bidding. Hiervoor wordt samengewerkt met Improve Digital
Aee-Ni Jaskolla Chief Product Officer Improve Digital
In haar functie werkt Jaskolla nauw samen met de verschillende afdelingen om het product van Improve Digital, 360 Polaris, te versterken
[Column] Sebastiaan Moesman: Transparantie zou geen USP moeten zijn
De beslissing van Procter & Gamble om 140M dollar uit hun digitale advertentiebudget te halen, zou een serieuze wake-up call moeten zijn. Het is betreurenswaardig om te denken dat adverteerders zelf moeten controleren of hun advertenties niet aangeklikt worden door Chinese server farms
[Column] Sebastiaan Moesman: Transparantie zou geen USP moeten zijn
De beslissing van Procter & Gamble om 140M dollar uit hun digitale advertentiebudget te halen, zou een serieuze wake-up call moeten zijn. Het is betreurenswaardig om te denken dat adverteerders zelf moeten controleren of hun advertenties niet aangeklikt worden door Chinese server farms
Aee-Ni Jaskolla Chief Product Officer Improve Digital
In haar functie werkt Jaskolla nauw samen met de verschillende afdelingen om het product van Improve Digital, 360 Polaris, te versterken
Improve Digital lanceert de Opportunity Cost Calculator
Door beter inzichtelijk te maken wat kopers willen betalen voor inventory, kan de Opportunity Cost Calculator prijsstrategieën optimaliseren
Sebastiaan Moesman CEO Improve Digital
De oprichters van het bedrijf, Joëlle Frijters (CEO) en Janneke Niessen (CIO), zetten een stap terug
StreamOne en Unified Streaming introduceren Server-Side Ad Insertion voor FashionWeek
StreamOne levert in samenwerking met Improve Digital, Unified Streaming en Amsterdam FashionWeek als eerste een implementatie van Server-Side Ad Insertion (SSAI)
TMG kiest voor Improve Digital
Het Europese technologiebedrijf zal samen met TMG werken aan de verkoop van al haar premium inventory in de Nederlandse markt
Improve Digital monetisation partner One Business
Uitgeverij One Business heeft Improve Digital aangesteld als haar exclusieve partner om de programmatic strategie in Nederland te realiseren
[Column] Daan Onland: 5 Key Ad Tech Takeaways from Mobile World Congress
While MWC is still obviously a playground for the large mobile phone makers and telecom companies, the event is also attracting an increasing number of ad tech providers, publishers, advertisers and agencies
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Perform Group breidt samenwerking met Improve Digital uit naar Scandinavië
Perform Group is onder andere eigenaar van Goal.com, Sportingnews.com, Voetbalzone.nl en Spox.com.
[Column] René Plug: De toekomst van video, werken naar programmatic tv
Het zal niemand verrassen dat video het meeste potentieel heeft voor de groei van de programmatic reclameomzet dit jaar
TP Vision Philips smart TV klant bij Improve Digital
Improve Digital, het alles-in-een video advertentieplatfrom voor uitgevers, content providers en broadcasters, sluit een samewerkingsovereenkomst met TP Vision Philips.
[Interview] Kyra Steegs over Video Market Map van Improve Digital
Improve Digital publiceert voor het achtste jaar op rij de Market Maps waarin een overzicht van de wereld van online advertising wordt weergegeven.
[Interview] Janneke Niessen (Improve Digital): “Marketeers, laat je niet gek maken door iedere nieuwe holy grail in de markt.”
Janneke Niessen is mede-oprichter en Chief Innovation Officer bij Improve Digital. Zij kwam vorig jaar in DeMedia100 vanuit het niets binnen op nummer 54, dit jaar dendert zij door naar plaats 22
Hearst Netherlands kiest Improve Digital voor in-page video advertising
Nederlandse adverteerders kunnen meteen al video-advertenties inkopen voor bekende titels als Cosmopolitan, ELLE, Esquire, Men’s Health, Women’s Health