Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1779664

Jongerenonderzoek Wayne Parker Kent en MediaTest gepubliceerd
03-08-2018 | 09:52:00
Jongeren vinden een burn-out normaal. Dit en meer is terug te lezen in het tweede Jongerenonderzoek van Wayne Parker Kent en onderzoeksbureau MediaTest.
Terugblik MediaTestDag: een compleet onderzoek binnen 24 uur
04-06-2018 | 12:07:05
Op 15 mei, de verjaardag van MediaTest, hebben alle werknemers van MediaTest binnen 24 uur geheel kosteloos een volledig onderzoek uitgevoerd
[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag
11-04-2018 | 11:04:00
Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest
De MediaTestDag: één onderzoekvraag in 24 uur gratis beantwoord
23-03-2018 | 12:08:00
Iedereen, zowel particulier als organisatie, mag hiervoor een onderzoeksvraag inzenden.
[Column] Bart Kleijn: NOM Print Monitor; een dooie mus?
05-02-2018 | 22:24:00
Magazine Media Associatie kwam met de enthousiaste kop: Bereikscijfers print voor vierde keer op rij stabiel
[Column] Michiel Rotteveel: De mens achter de data
27-12-2017 | 13:04:00
Wat leven media- en communicatieonderzoekers toch in een prachtige tijd. Overal om ons heen zijn steeds meer data beschikbaar en je kunt deze data vaak zomaar gratis uit de lucht plukken
[Onderzoek] Voor jongeren is de papieren krant dood. Lineaire tv (nog) niet
21-12-2017 | 14:29:00
Dit blijkt uit de resultaten van het jongerenonderzoek van Wayne Parker Kent en onderzoeksbureau MediaTest
Judith Dudok Senior Research Consultant bij MediaTest
03-11-2017 | 10:37:00
Judith Dudok is begonnen bij MediaTest als Senior Research Consultant. Hiervoor werkte ze bij GfK en Ipsos als research consultant/director voor nationale en internationale mediamerken
De leeftijd van een model in advertenties: het luistert nauw
24-10-2017 | 13:51:00
Een advertentie is effectiever wanneer de leeftijd van het model in de advertentie overeenkomt met de gevoelsleeftijd van de uiteindelijke doelgroep
De verkiezing van MediaBelofte van het Jaar komt er weer aan
29-09-2017 | 08:26:00
De verkiezing van MediaBelofte van het Jaar komt er weer aan. Wie wordt de opvolger van Thomas Rosenkamp van Wayne Parker Kent? Hij werd tijdens het DeMedia100 Diner uitgeroepen tot MediaBelofte van 2017.
[Column] Eline Zwinkels: Magazines blijven een sterk communicatiemiddel
28-09-2017 | 10:16:45
Het percentage ontvangers dat aangeeft het magazine in te zien, steeg de afgelopen jaren gestaag naar 72 procent (2013: 65%). De magazines worden gemiddeld hoog beoordeeld met een 7,5. Zowel relatiemagazines als personeelsbladen worden in 2016 en 2017 hoger beoordeeld dan in voorgaande jaren
DeMedia100 2018 komt eraan. Draag iemand voor!
26-09-2017 | 17:50:00
Hoewel de lijst pas tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december bekend zal worden gemaakt, zijn de voorbereidingen inmiddels in volle gang.
[Column] Michiel Rotteveel: Tishiergeenhotel.nl wint MediaTest MediaTaart
26-09-2017 | 17:15:00
Onlangs hebben wij de MediaTest MediaTaart uitgereikt aan Martine de Vente die, samen met Saskia Smith verantwoordelijk is voor Tishiergeenhotel.nl. Bij MediaTest waren we al erg onder de indruk van de aandacht die deze nieuwe online titel krijgt in de diverse vakmedia
Sophie Walschot en Floris de Vries naar MediaTest
21-09-2017 | 15:10:00
MediaTest heeft twee nieuwe collega's verwelkomd: Sophie Walschot en Floris de Vries zijn beiden gestart als Research Consultant
[Vacatures] MediaTest zoekt (Junior) Research Consultant Media (32-40 uur)
03-06-2017 | 17:53:00
Jij wordt binnen MediaTest vanaf de start betrokken bij gehele onderzoekstrajecten, en zowel bij kwalitatief als bij kwantitatief onderzoek.
[Vacatures] MediaTest zoekt Senior Research Consultant (32-40 uur)
03-06-2017 | 17:36:00
Je wordt als Senior Research Consultant medeverantwoordelijk voor de verdere groei van MediaTest. Je beschikt over een eigen netwerk, onderhoudt deze contacten en bouwt dit netwerk verder uit.
[Column] Tara Rikkers: Media-Trendpanel; gepersonaliseerde content is dé mediatrend van 2017
19-03-2017 | 16:44:00
Het Media-Trendpanel heeft gesproken: gepersonaliseerde content is dé mediatrend van 2017. Maar liefst 87 procent geeft aan dat deze trend belangrijk tot zeer belangrijk wordt dit jaar.
[Column] Yanniek Hendriks: 5 tips voor krachtige interne communicatie
14-02-2017 | 23:18:00
Veel organisaties steken zowel tijd, geld als energie in professionele personeelsuitgaven, zowel online als in print. Dit betekent nog niet dat de interne communicatie ook effectief is.
Nederlands MediaNetwerk en MediaTest presenteren Media-Trendpanel 2017
08-02-2017 | 18:22:00
Dit jaar willen we weer vier onderzoeken onder het panel houden, waarbij we aftrappen met een onderzoek naar de belangrijkste mediatrends voor 2017.
MediaTest publiceert 5 whitepapers over de efficiviteit van online magazines, tv commercials, zakelijk WhatsApp en klantcommunicatie
31-01-2017 | 12:43:00
MediaTest voert regelmatig op eigen initiatief onderzoek uit naar hedendaagse kwesties of veranderingen in het medialandschap.
MediaTest MediaTaart gaat naar New Skool Media voor overname Elsevier
28-01-2017 | 13:47:00
Met Elsevier heeft New Skool Media een grote vis gevangen. Met deze overname vergroot de uitgeverij aanzienlijk. MediaTest zet New Skool Media daarom in het zonnetje.
Tara Rikkers werkt voor MediaTest
01-11-2016 | 16:12:00
Per 1 oktober heeft onderzoeksbureau MediaTest haar team verder uitgebreid met Tara Rikkers (28
[Column] Michiel Rotteveel: Acceptatie zakelijk WhatsApp nog in een beginstadium
11-10-2016 | 21:17:00
De nieuwe gebruiksvoorwaarden openen de weg voor een meer zakelijk en commercieel gebruik van WhatsApp.
Hé wat Leuk! MediaTest brengt klanten naar het veldwerk per limousine
18-09-2016 | 17:20:00
Om de waardering voor onze klanten te laten blijken, verloot MediaTest een compleet verzorgde rit in een limousine op een veldwerkdag!
Yanniek Hendriks Junior Research Consultant bij MediaTest
10-08-2016 | 11:18:00
Mediaonderzoeksbureau MediaTest heeft haar team versterkt met Junior Research Consultant Yanniek Hendriks
[Vacatures] MediaTest zoekt een Research Consultant (32-40 uur per week)
10-04-2016 | 08:06:00
Bij MediaTest werk je als Research Consultant voor uitdagende, aansprekende accounts als Rabobank, NS, Marktplaats, UWV, Ahold, Tele2, Fox Sports, Noordhoff Uitgevers, Nierstichting...
Hé wat leuk! Een bericht van... Fleur Vis, MediaTest
23-02-2016 | 15:38:00
WhatsApp voor bedrijven: de nieuwste marketingtool of slechts een uitbreiding van de klantenservice?
Nederlands MediaNetwerk en MediaTest lanceren het Media TrendPanel - meld je aan!
08-02-2016 | 09:51:00
Begin 2016 hebben het Nederlands MediaNetwerk en MediaTest het Media TrendPanel gelanceerd, met het idee om vinger aan de pols te houden op het gebied van belangrijke mediatrends
Twee jonge talenten kiezen voor MediaTest
26-08-2015 | 10:54:00
Marktonderzoeksbureau MediaTest versterkt het team met twee nieuwe talenten. Eline Zwinkels (24) en Femke Errens (29) starten beiden als
[Vacature] (Junior) Research Consultant bij MediaTest
17-06-2015 | 09:49:00
MediaTest zoekt jou! Want jij bent die gedreven, commerciële en vakinhoudelijke Research Consultant met zo’n 2 jaar ervaring in marktonderzoek.
Onderzoek MediaTest naar online magazines: kansen, valkuilen en randvoorwaarden
10-11-2014 | 10:39:00
De online varianten van papieren relatiebladen schieten als paddenstoelen uit de grond. Voor mijn studie Communicatie- en Informatiewetenschappen (Universiteit Utrecht) loop ik stage bij MediaTest, waar ik een onderzoek uitvoer
Stephan van Furth managing partner onderzoeksbureau MediaTest
03-04-2014 | 23:00:00
De directie van MediaTest heeft zich versterkt met oud-client director, Stephan van Furth (41). Per vandaag treedt Van Furth toe als managing partner.   Samen met managing partner, Michiel Rotteveel, leidt.....
MediaTest introduceert Captivation Commercialtest met registratie van emoties - facial expression
29-01-2014 | 23:00:00
MediaTest introduceert Captivation Commercialtest met registratie van emoties - facial expression   Commercials die sterke emoties oproepen, zijn over het algemeen succesvoller. Tot nu toe was het vrij lastig om deze emoties met online onderzoek goed in kaart te brengen, aangezien.....