Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1564092

Cityhoppen met LINDA. en de NS Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2018
12-03-2018 | 14:15:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Cityhoppen met LINDA. en de NS, ingestuurd door Mood for Magazines, is Zilveren Cross Media Case van het Jaar
[Interview] Dolly van den Akker (MPG.) over het binnenhalen van de NS en ANWB
02-03-2018 | 10:34:00
MPG. verwelkomde in korte tijd twee grote klanten: de NS en ANWB. MPG. zal zich gaan bezighouden met de doorontwikkeling van twee toptitels, namelijk SPOOR en Kampioen. Hoe leid je dat in goede banen? We vragen het Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland
Bol.com en Exterion live met DOOH op Valentijnsdag
14-02-2018 | 13:20:00
Op de digitale schermen werd live afgeteld naar 12:00 uur, de uiterlijke tijd om nog een cadeautje te laten bezorgen bij een grote liefde
[Column] Frank Waals: In de toekomst...
05-02-2018 | 12:55:42
Op de kantinegesprekken zou in de toekomst een camera gezet worden. Jarenlang zou dat goed gaan en zelfs bekroond worden met een tv-onderscheiding, totdat wederom een clubje mierenbevredigers zonder knop op hun afstandsbediening het showtje de nek omdraaiden
MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 | 08:41:00
Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites
N=5 ontwikkelt eindejaarsfilm NS
18-12-2017 | 12:39:00
Speciaal voor N=5 reisde filmmaakster Jacobine van Hellemond het hele jaar door met de trein. Onderweg filmde ze kleine ontmoetingen tussen reizigers en herkenbare treinmomenten
N=5 ontwikkelt campagne NS
29-08-2017 | 14:54:10
De campagne Wat houdt je tegen? van N=5 is onderdeel van het Waar ga jij naartoe vandaag?-concept van de NS
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
NS kiest voor Content Beat
21-04-2017 | 10:13:00
NS heeft voor het ontwikkelen van de overkoepelende content-marketingstrategie voor reizigers in het sociaal-recreatief segment gekozen voor Content Beat
N=5 ontwikkelt campagne voor NS
06-01-2017 | 14:16:00
Hoewel social media helpen om mensen met elkaar te verbinden, weegt uiteindelijk niets op tegen die echte ontmoeting
Wereldprimeur: Per 1 januari 2017 rijden alle treinen van NS op 100 procent windstroom van Eneco; N=5 maakt de campagne
22-12-2016 | 18:43:00
NS en Eneco willen zich met hun samenwerking inzetten voor een betere wereld en hier echt het verschil in maken.