Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2110422

SpotX lanceert SPOT6
09-10-2018 | 11:04:00
In samenwerking met Nederlandse publishers en broadcasters lanceert videoadvertentieplatform SpotX SPOT6. Door het lanceren van SPOT6 komt SpotX tegemoet aan de wens om inkoopgemak te vergroten
[Column] Marco Ruivenkamp: Transparantie binnen programmatic advertising
24-08-2018 | 08:40:00
Het is al bijna drie jaar geleden dat de ANA Papers zijn gepubliceerd. En hoewel het onderzoek álle mediatypen behandelde, van print en tv tot en met digital en outdoor, ging de discussie vooral over programmatic advertising
SpotX benoemt Marco Ruivenkamp tot Managing Director Benelux
17-07-2018 | 13:59:16
De aanstelling van Ruivenkamp hangt samen met investeringen in programmatic adtech-oplossingen voor tv, personeelsuitbreiding en klantretentie
[Interview] Derk Nijssen over de stap naar het buitenland en programmatic bij XITE
11-06-2018 | 11:20:00
XITE lanceerde vorige zomer als eerste een gepersonaliseerde tv-zender en dendert dit jaar verder met het aanbieden van programmatic advertising en de lancering van XITE in de VS. We spreken met Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks
[Interview] Thomas Welle (IPG Mediabrands) over programmatic adverteren op tv
22-05-2018 | 09:40:00
Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic
SpotX werkt samen met smartclip
16-05-2018 | 20:06:00
Videoadvertentieplatforms SpotX en smartclip hebben hun krachten nu ook gebundeld voor de Nederlandse en Belgische markt. Beide partijen gaan de Benelux-markt voorzien van een geïntegreerde en datagedreven adtech stack
XITE start met programmatic advertising op tv
19-04-2018 | 12:02:00
Met behulp van video ad serving-platform SpotX biedt de muziekzender adverteerders de mogelijkheid om volledig programmatic en doelgericht op het televisiescherm te adverteren