Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1401696

DDMA lanceert campagne Data, maak er iets moois van
15-11-2017 | 22:32:00
In de snel veranderende, complexe en concurrerende datasector moet de marketeer van alle markten thuis zijn. Met deze campagne vraagt DDMA aandacht voor de balans tussen science en art
Patrick Aarbodem Chief Commercial Officer Relay42
15-11-2017 | 14:21:00
In deze functie is hij verantwoordelijk voor de wereldwijde salesstrategie
Nielsen Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland
07-11-2017 | 14:13:00
Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes
Gepersonaliseerde fixed homepage takeover NU.nl door Samsung
07-11-2017 | 12:54:50
Starcom en Sanoma introduceren de gepersonaliseerde fixed homepage takeover op NU.nl. De homepage takeover betreft een fixed propositie die kan worden gecombineerd met data
Samenwerking Havas Media en optimizationbedrijf ORTEC
23-10-2017 | 11:57:00
Door samen te werken met ORTEC haalt Havas Media wiskundige optimalisatie- en analyticskennis in huis om aan de slag te gaan met de customer journey, conversie-attributie en crosschanneloptimalisatie
Walter Flaat Chief Data Officer Dentsu Aegis, uitrol M1
16-10-2017 | 09:44:00
M1 is het adresseerbare targetingplatform van het in 2016 door Dentsu Aegis Network geacquireerde Amerikaanse Merkle
Jorn Lyseggen (Meltwater) publiceert boek Outside Insight
12-10-2017 | 11:10:00
In het boek Outside insight: Navigating a World Drowning in Data, laat Lyseggen zien dat een focus op externe inzichten organisaties een completer beeld geeft van de kansen en bedreigingen in de markt
[Onderzoek] Data-integratie en automatisering hoog op agenda marketeers
21-09-2017 | 11:58:00
De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Dit blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore
Sports Alliance en ESB.TSB koppelen fanmarketingplatform en kaartverkoopsysteem SRO
18-09-2017 | 12:19:00
Door het koppelen van de twee systemen wordt het mogelijk om marketingcampagnes aan te passen aan de behoefte of koopgedrag van fans of bezoekers
Primeur: digitalAudience geïntegreerd met DoubleClick
12-09-2017 | 08:28:00
Adverteerders kunnen nu gebruik maken van hun eigen customer database voor online marketing binnen DBM
Nederland investeert te weinig in basis van digitale samenleving
06-09-2017 | 07:06:00
Nederland creëert een digitale samenleving die te veel afhankelijk is van anderen, waarschuwt hoogleraar Wil van der Aalst in het augustusnummer van AG Connect
[Column] Sietse Pots: Data of gevoel; waarop baseer jij je communicatieplan?
31-08-2017 | 13:41:06
Kijkend naar communicatieplannen verbaast het gebrek aan cijfermatige onderbouwing mij vaak. Hoewel cijfers enorm kunnen helpen bij het maken van keuzes, zijn het voornamelijk de zachte factoren die het communicatiebeleid bepalen
Algo zesde overname van Meltwater binnen een jaar
30-08-2017 | 11:50:00
Algo is een realtime data-analyticsplatform dat ondersteund wordt door machinelearningtechnieken
Qmusic viert mijlpaal van 500.000 Q-members
17-08-2017 | 16:20:00
Met dit grote aantal leden verstevigt het station haar online positie met een eigen ledenplatform en de data die daaruit voortvloeien
Analyse big data Twitter biedt kansen voor toerisme
17-08-2017 | 10:06:00
Door de informatie in Tweets slim te combineren, kun je duidelijk maken hoe grote groepen bezoekers de stad gebruiken en wat de opkomende toeristische hotspots zijn
Arthur Detering versterkt managementteam Happy Data
19-07-2017 | 14:33:00
De voormalig directeur van Wegener DM neemt de leiding in het verder uitbouwen van de producten en diensten van Happy Data
Patrick Bolle Managing Director Meltwater
18-07-2017 | 15:32:00
Bolle zal in zijn nieuwe functie de activiteiten van Meltwater in Nederland verder uitbouwen. Bolle groeit door vanuit een functie als New Business Manager bij Meltwater
Oprichting Europese technische commissie voor cyber security en gegevensbescherming
11-07-2017 | 10:41:00
Er komt een Europese technische commissie (TC) voor cyber security en gegevensbescherming. De nieuwe TC gaat specifieke normen voor de Europese situatie ontwikkelen
IMMovator, Hogeschool Utrecht en Universiteit Utrecht starten Data4Media en mediagerichte dataopleidingen
29-06-2017 | 10:30:44
De community Data4Media gaat zich richten op de ontwikkeling van kennis en skills op het gebied van data in de media
ABN Amro schakelt Relay42 in
28-06-2017 | 12:47:11
Datamanagementplatform-aanbieder Relay42 is door ABN Amro geselecteerd voor de implementatie van haar DMP-oplossingen in de IT-infrastructuur van de bank
Meltwater lanceert Executive Alerts
26-06-2017 | 16:40:00
Executive Alerts geeft gebruikers inzicht in informatie over hun organisatie, concurrentie en branche. Met dagelijkse alerts worden leidinggevenden uitgedaagd om top-level beslissingen nog beter te nemen
Jan Heuvel marketingstrateeg SAMR
22-06-2017 | 15:11:00
SAMR (SmartAgent MarketResponse) versterkt haar strategische consultancy met de komst van marktstrateeg en conceptontwikkelaar Jan Heuvel
Fair Data: een nieuw keurmerk voor dataprivacy
22-06-2017 | 09:15:00
MOA lanceert het keurmerk Fair Data. Een keurmerk dat consumenten inzicht biedt in welke (onderzoek)organisaties op verantwoorde wijze met data en persoonsgegevens omgaan
EDM behaalt certificaat ISO 27001
20-06-2017 | 10:37:00
De dataspecialist uit Nieuwegein beheert, valideert en analyseert veel klantdata van de top 200 grootste adverteerders van Nederland
NetBooster en Artefact bundelen krachten
13-06-2017 | 12:30:57
Zij vormen samen een wereldwijd online marketingbureau dat zich focust op strategische digitale marketingconsultancy met data en artificial intelligence als basis
Cas van Andel Managing Director Executive Alerts bij Meltwater
06-06-2017 | 16:05:00
Van Andel wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor het uitbouwen van de Nederlandse Meltwateractiviteiten omtrent AI en machine learning
ItsaRep en Outsource verzorgen communicatie Computer Profile
18-05-2017 | 11:39:00
Computer Profile helpt IT-organisaties met data en analyses hun markt beter te begrijpen en slimme strategische beslissingen te nemen
BCG: consumenten gaan over op digitaal, veel bedrijven blijven achter
18-05-2017 | 10:22:00
Dit staat in The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun, een rapport van de The Boston Consulting Group (BCG) en Facebook
Court1 lanceert segmentatie-app CÄSAR
17-05-2017 | 10:48:00
Court1 lanceert CÄSAR, een segmentatie-app die locatiedata, reisdata en consumenteninformatie combineert met eigen (klant)data
Candid Group neemt The Edge Initiative over
03-05-2017 | 12:53:53
The Edge Initiative, gespecialiseerd in programmatic, automated trading, big data en data science, heeft aansluiting gevonden bij de Candid Group
[Interview] Willem van Lynden over het recht vergeten te worden
26-04-2017 | 12:55:51
Het vergeetrecht. Mensen hebben sinds drie jaar het recht om vergeten te worden door onder andere zoekmachines. Ter gelegenheid hiervan lanceerde Willem van Lynden een telefonische helpdesk, want er is nog steeds veel onduidelijk. We spreken hem
[Column] Marc Teuwsen: Film of popcorn?
26-04-2017 | 11:10:01
Daar waar Sensation of Tomorrowland de relatie en engagement met haar bezoekers tot in de finesses beheersen, lijkt het soms alsof bioscopen nog in de eighties aan het werk zijn en alleen weten hoeveel kaartjes ze op een avond hebben verkocht
50-plussers bezorgd over veiligheid persoonsgegevens online
12-04-2017 | 09:56:00
Meer dan de helft van de ouderen boven de 50 jaar vindt dat de eigen persoonsgegevens online niet veilig zijn. Vooral commerciële bedrijven zoals Facebook en Google worden met argusogen bekeken
Flashtalking presenteert dynamic video-toolkit
06-04-2017 | 13:15:00
Flashtalking, het platform voor innovatieve advertentietechnieken en -oplossingen, presenteert een uitgebreide cross-screen creative toolkit voor dynamic video-adverteerders
Feijenoord verslaat Ajax op social media
31-03-2017 | 09:03:00
Op 2 april staat Ajax – Feyenoord op het programma. Meltwater analyseert hoe de titelstrijd tussen de grootmachten zich online afspeelt
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
Clipit voorpelt: VVD de grootste, Wilders blijft achter
15-03-2017 | 06:52:00
Geert Wilders' PVV gaat met zestien zetels een tegenvallende uitslag tegemoet en de VVD wint, zegt bureau Clipit
Coders Co. introduceert programmeertaal Rax
28-02-2017 | 15:25:17
Datascientists-team Coders Co. introduceert Rax, een programmeertaal om informatie te halen uit (on)gestructureerde gedragsdata (big data)