Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1401599

Verfwinkel.nl kiest TCC & The Fightclub
21-11-2017 | 13:10:00
Na een uitgebreide oriëntatie heeft Verfwinkel.nl zijn communicatiebelangen neergelegd bij The Communication Company en The Fightclub
89 goede doelen kiezen voor Roorda
20-11-2017 | 11:38:00
89 CBF erkende goede doelen starten een gemeenschappelijke campagne met als doel mensen te inspireren het gesprek over nalaten aan te gaan. Roorda Reclamebureau won het account na een pitch
Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA
15-11-2017 | 23:06:00
De Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Om dit te illustreren ontwikkelde bureau Fitzroy een spectacular op het Marktplein in Rotterdam: een drive-in closet
[Interview] Beerwulf wint The Pitch van De Persgroep
15-11-2017 | 12:34:00
De Persgroep liet onlangs (media)bedrijven en creatieven pitchen voor een uitgebreide campagne. De winnaar is Beerwulf (Heineken) die met een pitch van Media Reverse wist te overtuigen. We spreken Marc Scholten (marketeer Beerwulf), Lauren van der Heijden (directeur corporate sales De Persgroep) en Sjors Kroon (oprichter Media Reverse) over de The Pitch-concurrenten en buurten bij de brouwer
Natwerk en Solidaridad lanceren campagne
14-11-2017 | 16:16:00
Solidaridad lanceert in samenwerking met Natwerk de campagne Een wereld zonder koffie
De Bijenkorf onthult interactieve etalages
10-11-2017 | 14:36:00
De Bijenkorf heeft haar etalages voor het feestseizoen onthuld. Nieuw dit jaar zijn enkele interactieve etalages
VUUR ontwikkelt employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts
10-11-2017 | 13:58:58
Creatief bureau VUUR heeft de nieuwe employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts ontwikkeld. Impact staat hierin centraal
Imagocampagne Duik in Den Haag gelanceerd
09-11-2017 | 12:19:29
Den Haag heeft op ludieke wijze een internationale campagne gelanceerd, waarmee de stad zich nog duidelijker op de kaart wil zetten als stad aan zee
KPN lanceert campagne Hoe overleef ik mijn eerste mobiel?
09-11-2017 | 09:11:00
Kinderen krijgen steeds jonger hun eerste mobiele telefoon. Over het gebruik bestaan veel vragen en onduidelijkheden, bij zowel ouder als kind. KPN helpt het gesprek aan te gaan
Digitaal label VIVAT officieel van start
06-11-2017 | 11:34:00
NowGo, het digitale label van VIVAT, lanceert eerste commercial. De commercial voor autoverzekeringen is de eerste in een reeks die online te zien is
FITGIRLS lanceert #LETSGETREAL campagne
06-11-2017 | 11:16:00
FITGIRLS lanceert de campagne #LETSGETREAL, waarin het bespreekbaar wil maken wat er echt door het hoofd van de vrouw gaat, en hoe ze naar zichzelf kijkt
Lidl in Goede Tijden, Slechte Tijden
06-11-2017 | 09:52:00
Vanaf 6 november strijkt supermarktketen Lidl neer in Meerdijk, de woonplaats van alle personages in Goede Tijden, Slechte Tijden. De supermarktketen wil zichzelf hiermee als werkgever op de kaart zetten
Havas Lemz ontwikkelt campagne voor slimme chatbot van Amsterdam Marketing
03-11-2017 | 11:58:00
Het culturele aanbod in Amsterdam is enorm. Daarom komt Amsterdam Marketing met een oplossing; Goochem, de slimme culturele chatbot
KesselsKramer maakt sterrenstof campagne voor NEMO
03-11-2017 | 11:29:00
Ter aankondiging van de nieuwe tentoonstelling Leven in het heelal lanceert NEMO Science Museum een campagne die de geschiedenis van het heelal vertelt
Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 | 11:24:00
Ter promotie van de designercollectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal
[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken
03-11-2017 | 10:02:00
Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project
INDIE maakt FBTO campagne
02-11-2017 | 17:02:00
Ondanks alle beschikbare bronnen van data kent een verzekeraar zijn klanten niet zo goed als zijzelf. Daarom biedt FBTO mensen de mogelijkheid om zelf hun ideale verzekering samen te stellen.
Qban maakt campagne Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever
02-11-2017 | 15:05:00
Voor de jaarlijkse Doe maar lekker duurzaam-campagne heeft bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld
XYZ Branding Agency maakt campagne Willem de Kooning Academy
02-11-2017 | 09:31:58
XYZ Branding Agency lanceert de jaarlijkse recruitmentcampagne voor de open dagen van de Willem de Kooning Academy
Brand New Telly en Havas verantwoordelijk voor merkcampagne Lexus
01-11-2017 | 14:04:00
Door de beeldtaal laat het concept zich goed doorvertalen naar verschillende middelen. Van TVC tot 6 seconden pre-roll
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
Thuiswinkel.org en Grey Amsterdam lanceren campagne tegen frauduleuze webshops
01-11-2017 | 11:43:13
Thuiswinkel.org lanceert in samenwerking met Grey Amsterdam de campagne Voorkom een online shoppingfail, waarin consumenten bewust worden gemaakt van de risico’s van online shoppen
The Others ontwikkelt introductiecampagne VVV Cadeaukaart
31-10-2017 | 16:42:59
Na 42 jaar wordt de papieren VVV cadeaubon vervangen door een plastic kaart. The Others Creativity is geselecteerd om de kaart te voorzien van een nieuwe identiteit
Volvo Trucks start veiligheidscampagne
31-10-2017 | 15:13:00
Met de inzet van veiligheidsdemo’s wil Volvo Trucks naast aandacht vragen voor de verkeersveiligheid ook bewustwording creëren bij vrachtwagenchauffeurs en medeweggebruikers
Smarthouse Films maakt documercial voor Dubai’s grootste adverteerder
31-10-2017 | 12:25:39
De film is in twee weken tijd meer dan 5,7 miljoen keer bekeken, ontving 55.000 likes en is 11.000 keer gedeeld
SIRE viert 50-jarig jubileum met campagne Luister naar de toekomst
31-10-2017 | 11:33:00
De campagne is ontwikkeld door Dawn en gerealiseerd in samenwerking met Halal. Het PR Bureau is verantwoordelijk voor de doorvertaling naar de Nederlandse media
Campagne #30.000perdag van start
31-10-2017 | 10:41:00
Om de complexe wereld van medische isotopen (die worden gebruikt bij de behandeling van kanker) in beeld te brengen, is het platform 30.000perdag.nl gelanceerd
FNKE maakt campagne in4nite
30-10-2017 | 12:16:00
In4nite is een samenwerking tussen multinational Low & Bonar en tien designers en is te zien op de Dutch Design Week 2017
Looye Kwekers zet samen met Burst in op digitalisering
25-10-2017 | 12:05:57
De online strategie en roadmap die door Burst is ontwikkeld, zorgt ervoor dat Looye Kwekers de internationale gebruikers beter kan bedienen.
Vacaturesite Indeed introduceert campagne Ga voor groots
25-10-2017 | 11:34:30
De vacaturesite Indeed introduceert een campagne die een van de laatste taboes rondom recruitment aanpakt – namelijk onbewuste vooroordelen tijdens sollicitaties.
Maxim Hartman in Mooiwatplantendoen.nl-campagne The Gardeners
24-10-2017 | 12:08:00
The Gardeners is verantwoordelijk voor het creatieconcept, productieconcept, pr-traject en socialmediamanagement van de campagne
Cheil lanceert campagne voor Samsung Galaxy
24-10-2017 | 11:22:00
Vandaag presenteert Cheil Amsterdam Switch to Galaxy, een nieuwe campagne voor Samsung waarin het creatieve bureau laat zien dat switchen naar de Galaxy S8/Note8 makkelijker is dan gedacht
George Baker in campagne Lidl en Joe Public
23-10-2017 | 09:39:44
In de Lidl-campagne worden de verse broodjes van de supermarktketen aangeprezen door George Baker met het nummer Lidl Brown Bag
CLUSE en GreatQuestion! lanceren campagne met Negin Mirsaheli
20-10-2017 | 12:43:00
Horlogemerk CLUSE en digital pr & comms agency GreatQuestion! lanceren deze week de campagne voor de limited edition gift box, ontworpen door top influencer Negin Mirsaheli.
epidemie ontwikkelt campagne voor noise-canceling van AKG
20-10-2017 | 10:26:00
De campagne bestaat uit vijf printuitingen en een online commercial. Door het zogeheten time lapse-effect komen de hoofdpersonen los van hun omgeving en vergeten zij de wereld om zich heen.
Funkel ontwikkelt campagne voor KVGN ‘Minder CO2. Wij doen mee.’
20-10-2017 | 09:54:00
De Koninklijke Vereniging Gasproductiebedrijven Nederland is een campagne gestart om het belang van de reductie van CO2-uitstoot onder de aandacht te brengen.
Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 11:18:00
De Aziatische campagne was voor Fair Trade Original aanleiding om een samenwerking aan te gaan met Makkie Mulder, hoofdredactrice van delicious., en Patrick van Hooy van Value Zipper
[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen
19-10-2017 | 08:50:00
Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat
BeyenMeyer werkt voor Plantina
18-10-2017 | 10:04:31
Het bureau ontwikkelde een campagne waarin de door Plantina gesponsorde sporters centraal staan. De print- en onlinecampagne is vanaf eind oktober zichtbaar.
Libressecampagne breekt lans voor menstruatie
17-10-2017 | 15:48:46
In een online campagne laat Libresse echt bloed zien. In de campagnevideo #BLOODNORMAL toont Libresse verschillende scenario’s uit het leven van menstruerende meisjes
Code D'Azur lanceert campagne ABN AMRO
17-10-2017 | 15:18:00
In de campagne Spaarverslimmers activeert ABN AMRO mensen te ontdekken hoe zij meer uit hun spaargeld kunnen halen
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Chiquita kleurt label roze voor Oktober Borstkankermaand
12-10-2017 | 11:58:10
Chiquita wil met de campagne het onderwerp borstkanker onder de aandacht brengen van een breed publiek
Influencercampagne Another City Trip moet bezoekers naar Eindhoven trekken
12-10-2017 | 11:30:00
De internationale influencercampagne Another City Trip is een initiatief van citymarketingorganisatie Eindhoven365 in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
De Correspondent lanceert campagne Schuldvrij!
11-10-2017 | 11:21:00
De makers van de Human-documentaireserie Schuldig en De Correspondent lanceren op 16 oktober de campagne Schuldvrij!
Alzheimer SOCKS-campagne leidt al tot 50.000 Helden op Sokken
10-10-2017 | 11:06:00
Sinds de start van de Alzheimer SOCKS-campagne op 21 september zijn er al ruim 50.000 paar verkocht. Daarmee is het doel van de campagne over de helft
Reclamebureau Mr. Brand lanceert campagne voor Leen Bakker
09-10-2017 | 10:58:00
Mr. Brand ontwikkelt campagne voor woonwarenhuis Leen Bakker. De campagne wordt ondersteund op tv, online, bioscoopreclame, de folder en winkelmaterialen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
DDB & Tribal ontwikkelt de KLM Flight Upgrader en VR-experience
06-10-2017 | 09:59:00
KLM lanceert een virtual reality experience waarmee passagiers van budget airlines toch nog enig plezier kunnen beleven aan hun vlucht: de KLM Flight Upgrader
178 ontwikkelt huisstijl en campagne Amsterdamse Bostheater
05-10-2017 | 15:46:14
Het Bostheater vroeg 178 een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen die de bekende plek in het Amsterdams Bos zou neerzetten als culturele hotspot
Vodafone neemt afscheid van merkclaim Power to you
05-10-2017 | 13:28:54
Vodafone neemt wereldwijd na negen jaar afscheid van Power to you als merkclaim en omarmt The Future is Exciting. Ready?
Wubbe maakt campagne Fleurop
05-10-2017 | 10:45:34
Met de campagne zet Fleurop haar begin dit jaar gekozen strategie voort. Wubbe is verantwoordelijk voor de creatie
Herpositionering De Staatsloterij
04-10-2017 | 15:26:00
De 10e kan het gebeuren… is de eerste campagne binnen de herpositionering van het merk
Goud Uberconnected ontwikkelt campagne Meest Toegankelijke Gemeente 2018
04-10-2017 | 14:59:00
De campagne wordt gecommuniceerd door middel van social media, actiewebsite, print, pr en free publicity
Praxis en NOISE ontwikkelen campagne voor de makers
04-10-2017 | 09:45:00
In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de geïntegreerde Praxis-campagne om.
Tribal DDB ontwikkelt Beheerd Beleggen film voor Nationale-Nederlanden
03-10-2017 | 10:45:00
Tribal DDB Worldwide, Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Donald Duck Weekblad zet lezers centraal in jubileumcampagne
02-10-2017 | 17:01:44
De campagne werd in samenwerking met NOISE ontwikkeld en is onder meer te zien via HAH, online, radio, OOH en in advertenties
SIRE 50 jaar
28-09-2017 | 10:42:00
Op 30 oktober viert Stichting Ideële Reclame (SIRE) haar vijftigjarig jubileum in het Tropenmuseum en het KIT, Koninklijk Instituut voor de Tropen
Spike-campagne van start met Melvin Manhoef en Remy Bonjasky
27-09-2017 | 11:36:59
Viacom Benelux-zender Spike lanceerde haar eerste commercial in een grootschalige campagne voor het kickboksgala Spike Presents: WFL - Final 16
[Interview] Lauren van der Heijden over The Pitch van de Persgroep
27-09-2017 | 11:03:00
De Persgroep heeft een pitch uitstaan voor adverteerders. Wie de beste campagne instuurt, wint 300.000 euro aan campagnebudget. We spreken met een van de juryleden: Lauren van der Heijden, directeur corporate sales van de Persgroep
Eerste werk Havas Lemz voor Bolletje
26-09-2017 | 14:11:38
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers
Ben en KNGF Geleidehonden starten campagne BennieBlind
26-09-2017 | 13:53:29
Afgeleid raken door je smartphone in het verkeer zorgt ervoor dat er inattentional blindness optreedt; een onbewuste, tijdelijke blindheid voor je omgeving
Special Liliane Fonds met Jaap Jongbloed uitgezonden op NPO 1
26-09-2017 | 12:55:39
In het tv-programma Ik Gun Geluk reizen twee Nederlandse ouderparen samen met Jaap Jongbloed af naar de Filipijnen
Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Qban en Het PR Bureau ontwikkelen campagne Zilveren Kruis
26-09-2017 | 10:56:31
De campagne rond de nieuwe dienst Zorgverkenner is te zien en horen op televisie, billboards, online en radio
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Starcom en Cheil lanceren Instagram Stories Canvas voor Samsung
22-09-2017 | 10:15:14
De Rulebreakers campagne voor de Samsung Galaxy S8 laat zien dat grenzen steeds verlegd kunnen worden, nu met Instagram Stories Canvas
RUMAG introduceert De Social Media Politie
21-09-2017 | 11:53:00
RUMAG start met een format om socialmediagebruik in het verkeer aan te pakken. Het programma De Social Media Politie gaat op zoek naar smartphonemisbruikers in het verkeer
Progress Communications wint Global SABRE PR Award
21-09-2017 | 10:47:00
Progress Communications heeft een Global SABRE PR Award gewonnen voor de Microsoft-campagne met de boyband B-Brave voor veilig internetgebruik
First Day of Spring maakt campagne #thisisourhouse voor Absolut
19-09-2017 | 16:24:00
De campagne trapt af met een video waarin Amsterdamse nachticonen aandacht vragen voor het fundament van housecultuur
Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford Motorcraft-campagne
19-09-2017 | 12:27:21
Ford heeft een speciale service voor Fords van 5 jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
17-09-2017 | 15:02:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’
15-09-2017 | 10:07:00
Nuon geeft met klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel
14-09-2017 | 13:19:00
Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
Yune ontwikkelt nieuwe online videocampagne voor BMW
14-09-2017 | 08:55:00
Content marketingbureau Yune maakt de nieuwe videocampagne voor BMW Nederland. De campagne draait om de innovatieve Steptronic automaat
Alfred goes Bollywood voor nieuwe campagne Simpel
14-09-2017 | 07:56:00
Binnen de campagne A Simpel Story komt Alfred voor Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour
Novel ontwikkelt videoserie voor De Nieuwe Kerk
13-09-2017 | 08:38:00
De Nieuwe Kerk Amsterdam presenteert de tentoonstelling We Have a Dream. Gandhi. King. Mandela. waarvoor millennialbureau Novel een serie video’s ontwikkelde
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
13-09-2017 | 06:21:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Hornbach start met thuisbrengservice
12-09-2017 | 13:34:00
Hornbach zegt de hele zomer al 'sorry' voor alle keerzijdes van het enorme aanbod in haar vestigingen. Maar daar heeft Hornbach wat op gevonden: de thuisbrengservice voor partner en kids.
Whiskas viert feest in kattencafé
12-09-2017 | 07:30:00
De katten van Kattenparadijs Mispoes staan iedere dag klaar voor hun gasten, die vaak voor een lekkere maaltijd langskomen. Whiskas gunde deze katten dezelfde ervaring en toverde met de Casserole Crew de complete locatie om tot een eetcafé voor mens én kat
Paul Haenen speelt dubbelrol in nieuwe campagne Pricewise
12-09-2017 | 07:07:00
Op dinsdag 12 september gaat een serie gloednieuwe Pricewise commercials van start. Met een dubbele hoofdrol voor Paul Haenen als Bob en Emmy, karakters die in de jaren negentig te zien waren bij de VPRO
Lemon Scented Tea zet waarderen centraal in Nuon-campagne
12-09-2017 | 06:22:00
Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering Luisteren geeft energie. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Etcetera maakt commercial voor Reaal
11-09-2017 | 08:54:00
Freek Vonk speelt een opvallende rol in de nieuwe commercials van verzekeraar Reaal. De belangrijkste rol in de commercials is echter niet weggelegd voor de bekendste TV-bioloog van Nederland, maar voor zijn moeder: Saskia Vonk
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Ogilvy Amsterdam zet Philips Hue internationaal in de spotlights
07-09-2017 | 07:22:00
De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan ad en werd gemaakt door rising star regieduo Dent de Cuir. De film laat op impactvolle manier zien hoe Philips Hu dagelijkse momenten bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt Lip Sync Challenge voor Zeldzame Ziekten Fonds
06-09-2017 | 12:23:00
Via een Lip Sync Challenge worden Nederlanders door ZZF opgeroepen om mee te doen aan een wereldrecordpoging om de langste muziekvideo ter wereld te maken
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Knab
06-09-2017 | 10:12:00
Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden satire voor zomercampagne innocent drinks
06-09-2017 | 09:15:00
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden een minidocu voor innocent drinks. In de video volgen we antiheld Tom die elke kans aangrijpt om de wereld een klein beetje beter te maken
[Column] Remco Klöters: Jesse Klaver ontrafeld
05-09-2017 | 11:52:00
Een lieve film? Propaganda? Een journalistieke documentaire? Een kritiekloze hagiografie? Was het vooraf al the talk of the town: ook na de vertoningen van de film ‘Jesse’ blijven de meningen verdeeld
Selmore komt met nieuwe film voor Prominent
05-09-2017 | 10:46:01
Selmore blaast de Prominent campagne nieuw leven in met deze nieuwe film rondom een bladblazer, een tuin vol bladeren en een man die vol in het leven staat
WOMEN Inc. pakt stereotypering aan met nieuwe campagne
04-09-2017 | 09:45:00
Vanaf vandaag roept WOMEN Inc. alle Nederlanders een maand lang op om éxtra alert te zijn op stereotypering in de media. Op de dag dat het nieuwe mediaseizoen van start gaat, lanceert de organisatie haar nieuwe campagne Beperkt Zicht
Groen & Kool ontwikkelt campagne voor CCV
01-09-2017 | 12:15:14
Groen & Kool maken de merkcampagne Voorkom pauze. Ze laten letterlijk zien én horen wat er gebeurt als klanten niet meer kunnen betalen
KWF start collecteweek met innovatieve collectebussen
01-09-2017 | 09:15:42
KWF introduceert een collectebus waarmee op 3 manieren geld kan worden gegeven: contactloos, met pin en contant